Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jak w temacie. Szok i niedowierzanie. Allegro w dyskusji z kupującym nakazało mi wysłać kuriera po łóżeczko które jest rozłożone czyli takie kiedy dziecko do niego wkładamy.Kupujący otwarcie twierdzi iż tak jest. Kupujący zgłosił zwrot 6-go listopada ale nie przekazał paczki kurierowi ponieważ łóżeczko nie było przygotowane. Poprzedni konsultant nakazał kupującemu zwrot w ramach darmowego smart a dzisiaj następny konsultant coś takiego. Moderatorzy proszę prześledzić dyskusję i znieść ograniczenie które konsultant w dyskusji nałożył. To jest bardzo niesprawiedliwe. Proszę prześledzić dyskusję bardzo dokładnie. Kupujący co chwila prosi allegro o pomoc i co chwila dowiaduję się czegoś nowego co muszę zrobić. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Zdjęć nie widać do momentu zatwierdzenia przez moderację, tylko ty je widzisz
Dobrze więc zacytuję, to było od razu gdy zaproponowałam zwrot 25% kwoty. Napisałam też że gdyby pan chciał się dogadać na inną kwotę chętnie bym to rozpatrzyła. Pan odpisał że jestem wrzodem na dupie, zgłosi mnie do opieki społecznej. W następnych wiadomościach były teksty "czy mąż się rzucił?" I później już tylko groźby do allegro że idzie do prawnika i spotkamy się w sądzie...
skoro nikogo niema aby pomóc chorej ciężarnej kobiecie odkręcić dwa elementy łóżeczka i włożyć je do kartonu ?? To chyba coś jest z Panią nie tak. Dwa elementy były reklamowane i dwa elementy wystarczyłoby spakować. To nawet nie jest 5 minut roboty.
A tak racjonalnie tłumacząc
Przed montażem nie było widać wad?
Kobieta w ciąży mogła złożyć łóżko ale już nie może go rozłożyć?
Składał je mąż, męża w tej chwili nie ma. Pracuje w delegacjach, będzie za około 2-3 miesiące. Nie mam możliwości aby złożyć to łóżeczko. Myśli pan że chce mi się kłócić o 150zl? Chce po prostu rozwiązać tą sprawę tak aby każda strona była zadowolona ale sprzedawca robi wszystko żeby postawić na swoim.
Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, przedsiębiorca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt. Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową. Tutaj tak nie było bo po pierwsze produkt przyszedł do konsumenta z wadą a po drugie to nie jest mebel montowany przez sprzedawcę tylko przez konsumenta. A po trzecie od samego początku proponowaliśmy standardowo jak każdemu kupującemu w takim przypadku wymianę lub naprawę lub zwrot.
@Babyworld_Polska a daleko masz do kupującej? Może pójść na ugodę i samemu podjechać i naprawić u kupującej jeśli to nie drugi koniec Polski? Nie będzie odsyłania, niewłaściwego pakowania, zarzutu o uszczerbek na zdrowiu ciężarnej kupującej i rozstaniecie się w zgodzie.
Dyskusje to narzędzie udostępnione przez Allegro do rozwiązywania problemów transakcyjnych. Możecie również porozumiewać się w spornych kwestiach przez Centrum wiadomości. Allegro Gadane nie jest miejscem, do którego powinniście przenosić nierozwiązane spory.
Zamykam ten wątek. Nie będzie można w nim zamieszczać nowych wiadomości.