Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jak w temacie. Szok i niedowierzanie. Allegro w dyskusji z kupującym nakazało mi wysłać kuriera po łóżeczko które jest rozłożone czyli takie kiedy dziecko do niego wkładamy.Kupujący otwarcie twierdzi iż tak jest. Kupujący zgłosił zwrot 6-go listopada ale nie przekazał paczki kurierowi ponieważ łóżeczko nie było przygotowane. Poprzedni konsultant nakazał kupującemu zwrot w ramach darmowego smart a dzisiaj następny konsultant coś takiego. Moderatorzy proszę prześledzić dyskusję i znieść ograniczenie które konsultant w dyskusji nałożył. To jest bardzo niesprawiedliwe. Proszę prześledzić dyskusję bardzo dokładnie. Kupujący co chwila prosi allegro o pomoc i co chwila dowiaduję się czegoś nowego co muszę zrobić. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
cytuje kupującego : '''Dokładnie tak, jeśli szafa jest tej wielkości co łóżeczko. Proszę nie przesadzać to nie ma 3m długości a 1,60. Jeśli ktoś przyśle mi wadliwą szafę to niech się martwi jak ją odebrać. Ja zamawiałam całe łóżeczko bez wad a dostałam wadliwe, czyja to jest wina?''''
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''Mogę owinąć je folią stretchem jedynie i tak jak napisałam odbierze je kurier jako gabaryt. Jestem pewna że jeśli poszuka pan informacji o przesyłkach gabarytowych znajdzie pan takowe'''
G*wnoburza za 3, 2, 1... 😂
Jaki powód odstąpienia od umowy?
Wady fabryczne 🙂
nie ma żadnych wad fabrycznych. tylko delikatny naciek farby i to pod spodem łóżeczka. A po drugie chcieliśmy to wymienić ale kupujący uparł się na zwrot częściowy 25% ceny łóżeczka. My nie robimy zwrotów częściowych bo uważamy iż jest to zła praktyka która przyzwala kupującym na częste jej stosowanie.
Ma wady fabryczne, wysyłałam panu zdjęcia. To nie są nacieki farby tylko źle wyprodukowane łóżeczko. Zgodziłam się już dawno na wymianę łóżeczka (stare WADLIWE na nowe tego samego dnia) to pan robi cały czas problemy. Ja nie chcę zwrotu całości kwoty tylko zaproponowałam 25% żebym mogła sama naprawić te wady.
po co je naprawiać jak my zaproponowaliśmy wymianę tych części które pani zdaniem są wadliwe absolutnie w 100% na nasz koszt @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Bo zaproponował pan wymianę części łóżka, a ja na kilka dni zostałabym bez łóżeczka dla mojego dziecka. Chyba zrozumiałe jest że nie mogę się zgodzić na to. Może pan jednocześnie nadać nowe i zabrać stare ale nie chce pan za żadną cenę się na to zgodzić nie wiem dlaczego.
Dorośli ludzie a zachowują się jak małe dzieci 🙉
@Babyworld_Polska jesteś w stanie wysłać kupującej same rzekomo uszkodzone elementy? Bez odsyłania całego łóżka?
Art 560. § 4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna
jeśli chodzi o reklamację, kupujący otrzymał propozycję, na którą się nie zgodził więc
Art 561. § 3. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli
doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez
kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem
doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
Wada jest istotna. Kupując łóżeczko za ponad 600zl wymagam żeby było w stanie idealnym, funkcjonalne i estetyczne
jakie to ma znaczenie czy wada jest istotna skoro w ramach rękojmi i reklamacji zaproponowaliśmy wymianę części.
Ale ja nie chcę wymiany części. Jest to fizycznie niemożliwe. Moje dziecko musi mieć na czym spać. A pan wymaga ode mnie żebym ja odesłała łóżko (które z pana winy) wysłał pan do mnie wadliwe i mam czekać co najmniej kilka dni na nowe części lub nowe łóżko. A przez ten czas ja zostaje bez żadnej innej możliwości do spania dla mojego dziecka. Proszę się postawić w mojej sytuacji. W dodatku teksty o tym czy mąż mnie zostawił lub straszenie opieką społeczną 😂 jaki to ma związek z jakością łóżka które dostałam
dokładnie. to sprzedawca wybiera formę naprawy lub wymiany aby tylko była na jego koszt i w określonym czasie.
@Babyworld_Polska Przy zgłaszaniu zwrotu kupujący wybrał odstąpienie od umowy czy reklamację?
ani reklamację ani odstąpieni od umowy, zażądał 25% zwrotu ceny
Proszę to są dowody jak sprzedawca odnosi się w dyskusji do kupującego. Dlatego zostały nałożone na niego ograniczenia. Kupujący - ja poprosiłam o zwrot 25% za wadliwe łóżko które dostałam (wady fabryczne) pan nie chce ani zwrócić części kwoty ani jednocześnie zabrać starego łóżka i nadać nowego -tego samego dnia wymiana starego na nowe.
a Ty co, złożyć umiesz a rozłożyć już nie i robisz problem? Patokonsument 🤒
Proszę przeczytać jeszcze raz. Za chwilę zaczynam 7 miesiąc ciąży i fizycznie nie jestem w stanie tego zrobić.
Rozumiem, brzmi jak poważna i ciężka choroba. Trzymaj się ciepło.