Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie można anulować etykiety INPOST SMART? Wybrałem zły gabaryt i co teraz?
HALOOOOOOOOO ktoś miał podobny problem?
@lewgorzkowski Przykro mi, ale w tym wypadku pozostaje wygenerowanie nowej etykiety.
dla mnie to jest niepoważne, bo etykietę, którą opłacam, z góry za klienta, mogę anulować przez formularz INPOST, dostaje zwrot i mogę na nowo wygenerować i zmienić gabaryt, a w przypadku SMART dostaje się maila, że zwrot środków się nie należy i etykieta zostaje do końca świata. To ja się pytam co to za SMART? Niby "mądre", a z czymś tak prostym sobie nie radzi... Na pewno nie ma przeszkody technicznej, tylko zgarniacie dodatkową kase na pomyłkach Allegro i Inpost...
Podpinam się pod tym. Czy Allegro może coś z tym zrobić ? Jeżeli w Panelu InPost mogę normalną etykiete anulować to smart powinien móc tym bardziej. Albo pogadajcie z InPostem aby smarty pytało o rozmiar przy włożeniu jak pyta zwroty.
@eBiznes_Trade Zachęcamy do zgłoszenia pomysłu na takie usprawnienie na tym forum.
Ja wysyłam na takim liście, nawet jak się pomylę.
Dopłata za weryfikację przesyłki przy zmianie gabarytu 4,67 zł, nowy list już bez smarta wychodzi drożej