anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

anulowanie przesyłki

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

witam  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

problem dotyczy zamówienia:  3e3c1c30-5ed0-11ef-9e87-a198260ec58a

Została do niego zamówiona przesyłka 608400767497215115373408 po czym skontaktował się Klient z prośbą o wysłanie na inny paczkomat więc wygenerowaliśmy nową przesyłkę 608400767493239118375976.

Chciałbym anulować tą pierwszą przesyłkę ale niestety przycisk "anuluj przesyłkę" jest nieaktywny, a nie chcielibyśmy aby owa przesyłka została wliczona do średniej terminowości nadań.

czy mogę prosić o pomoc?

 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@biuropablojdg weryfikuję dla Ciebie tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

super dziękuję

oznacz moderatorów

1PK_Store1
#7 Wielbiciel#

Z tego co się orientuję to można wystąpić o zwrot nieużytej etykiety konktaktując się przez formularz zwyczajnie z Inpostem

oznacz moderatorów

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

tak, mi chodzi tylko o to żeby system nie zakwalifikował tej "odwołanej" paczki jako nienadanej.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@biuropablojdg skontaktuj się z nami przez formularz

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów