Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
problem dotyczy zamówienia: 3e3c1c30-5ed0-11ef-9e87-a198260ec58a
Została do niego zamówiona przesyłka 608400767497215115373408 po czym skontaktował się Klient z prośbą o wysłanie na inny paczkomat więc wygenerowaliśmy nową przesyłkę 608400767493239118375976.
Chciałbym anulować tą pierwszą przesyłkę ale niestety przycisk "anuluj przesyłkę" jest nieaktywny, a nie chcielibyśmy aby owa przesyłka została wliczona do średniej terminowości nadań.
czy mogę prosić o pomoc?
@biuropablojdg weryfikuję dla Ciebie tę sprawę.
super dziękuję
Z tego co się orientuję to można wystąpić o zwrot nieużytej etykiety konktaktując się przez formularz zwyczajnie z Inpostem
tak, mi chodzi tylko o to żeby system nie zakwalifikował tej "odwołanej" paczki jako nienadanej.
@biuropablojdg skontaktuj się z nami przez formularz.