Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry. Kupujący dokonał 3 zakupów za pobraniem, i przysłał wiadomość że mamy anulować 2 zamówienia. Napisałem wiadomość by odstąpił od umowy i anulował te zamówienia osobiście, bo ja nie mogę. Jednak odpowiedzi już nie otrzymaliśmy. Prowizja została pobrana, brakuje tylko jeszcze by nas ukarano za brak wysyłki tego samego dnia.
Czy mógłbym prosić o anulowanie tych zamówień? Dziękuję i pozdrawiam
b9b18c20-fd26-11ef-b178-ade4585e7155
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@Krekels wystąp o zwrot prowizji. Jak odrzucą odwołaj się i dołącz wiadomość od kupującego.
@Krekels Konsultuję sprawę.
@Krekels Wracam z odpowiedzią.
Kupujący, który jest konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy w dowolnej formie. Nie ma obowiązku robienia tego poprzez formularz zwrotu Allegro.
Samo anulowanie zakupu, przez nasz system, nie jest możliwe od Twojej strony. Nie wysyłaj po prostu tych zamówień, z których zrezygnował kupujący. Wystąp o przyznanie rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji), kontaktując się z nami przez formularz.
W momencie jak rabat zostanie Ci przyznany, zamówienia nie będą liczone do statystyk jakościowych dotyczących terminowej wysyłki.
Swoją drogą ów "rabat transakcyjny" wydaje mi się bardzo nie fair. Skoro do transakcji nie doszło, to nie powinniście zatrzymywać tych pieniędzy. W tym momencie nie są wasze - należa do sprzedawcy i są nadal jego własnością.