anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia za pobraniem

Krekels
#10 Popularyzator#

Dzień Dobry. Kupujący dokonał 3 zakupów za pobraniem, i przysłał wiadomość że mamy anulować 2 zamówienia. Napisałem wiadomość by odstąpił od umowy i anulował te zamówienia osobiście, bo ja nie mogę. Jednak odpowiedzi już nie otrzymaliśmy. Prowizja została pobrana, brakuje tylko jeszcze by nas ukarano za brak wysyłki tego samego dnia.

Czy mógłbym prosić o anulowanie tych zamówień? Dziękuję i pozdrawiam

Nr zamówień do anulowania
 
8e0d2f90-fd29-11ef-9edc-dbdd927447a6

b9b18c20-fd26-11ef-b178-ade4585e7155

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 


 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Krekels wystąp o zwrot prowizji. Jak odrzucą odwołaj się i dołącz wiadomość od kupującego.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Krekels Konsultuję sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Krekels Wracam z odpowiedzią. 

Kupujący, który jest konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy w dowolnej formie. Nie ma obowiązku robienia tego poprzez formularz zwrotu Allegro.

Samo anulowanie zakupu, przez nasz system, nie jest możliwe od Twojej strony. Nie wysyłaj po prostu tych zamówień, z których zrezygnował kupujący. Wystąp o przyznanie rabatu transakcyjnego (zwrotu prowizji), kontaktując się z nami przez formularz.

W momencie jak rabat zostanie Ci przyznany, zamówienia nie będą liczone do statystyk jakościowych dotyczących terminowej wysyłki. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

outdoor-bazar
#10 Popularyzator#

Swoją drogą ów "rabat transakcyjny" wydaje mi się bardzo nie fair. Skoro do transakcji nie doszło, to nie powinniście zatrzymywać tych pieniędzy. W tym momencie nie są wasze - należa do sprzedawcy i są nadal jego własnością.

oznacz moderatorów