Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nowości październikowe od Allegro jak większość nowości na tym portalu to strasznie nieporozumienie. W skrócie:
Czemu nie stosujecie żadnego komunikatu ostrzegawczego tylko traktujecie sprzedawców w taki sposób?
Czy serwis uważa, że jako sprzedawca mamy sprawdzać każdy produkt z katalogu produktów i weryfikować, który potem będzie w serwisie?
Dodatkowo kończenie aukcji w taki sposób to jest szkoda także dla serwisu, gdyż zakończona aukcja nie przyniesie wam prowizji, bo nie będzie sprzedaży. Tak więc może lepiej byłoby sprzedawcę ostrzec zamiast kończyć mu prawidłowo opisane aukcje?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Mieliśmy dokładnie to samo. Ten portal od dawna to wielkie szambo ale tego co się dzieje od 1 października nie da się już opisać normalnymi słowami. Na usta cisną się same niecenzuralne słowa.
@esturion_pl Opisany proces został zautomatyzowany, dlatego nie otrzymałeś żadnego powiadomienia. Dziękujemy jednak za sugestię. Nie wykluczamy, że wprowadzimy w przyszłości takie usprawnienie.
Buhaha, czytaj sedno tematu, nie chodzi o powiadamianie klienta tylko o nie robienie takich akcji z prawidłowo wystawionymi ofertami.
I przestańcie w końcu oszukiwać nas wszystkich, że coś zgłaszacie i ktoś to weźmie pod uwagę.
Nigdy tego praktycznie nie robicie!
@Autozaslony Oferty zostały zakończone po usunięciu produktów, z którymi były powiązane - to nie jest błąd.
To jak wytłumaczysz zakończenie ofert produktów które są powiązane z prawidłowym produktem któremu został nadany zarejestrowany ean.
Zawsze się zastawnaiam czy Wy jesteście jakimś masochistami, czy to brak ambicji, że pracujecie w takim bagnie i jeszcze jesteście z tego dumni?
@nat_not Z całym szacunkiem, ale odpowiedź jest naprawdę niekulturalna. Sądziliśmy, że otrzymamy jakieś wyjaśnienie co do zaistniałej sytuacji, a otrzymaliśmy:
My kilka lat temu stworzyliśmy kilkaset produktów w tym serwisie, jak nic nie było. Zdjęcia, opisy, kody EAN. Przez kilka lat wszystko było ok. Nagle odłączają Nam produkty. Tylko pierwsze z brzegu przykłady:
1. W oryginalnej paczce jest 100 szt, kod EAN, zdjęcia, opis jest pod paczkę 100 szt. Jakiś świeżak wystawia w tym samym produkcie 1 szt, za nim idą kolejne barany i robią to samo i uwaga- Nam odłączają od katalogu, bo "aukcja produktu dotyczy 1 szt".
2. Zmiany kategorii. Zauważyliśmy, że mnóstwo aukcji przerzucają automatycznie do "Pozostałe" (znacznie wyższa prowizja).
3. Rozbijanie (wg. nich) zestawów - aukcja, gdzie w oryginalnym kartonie jest 6 szt. Usunęli Nam aukcję i napisali, że mamy zrobić zestaw ;].
4. Mamy markę własną i sytuacja sprzed tygodnia: taśma ze sprzedażą 400 osób kupiło i z "lubią: 1000+" Nasze zdjęcia, opis, EAN. Jakiś chinol z 0 sprzedażą wystawił w tym samym produkcie taśmę no-name, zmienił parametry i... Nam odłączają aukcję.
Nie jest to jakieś czasochłonne, ale jak napisałeś - musisz ciągle pilnować.
Opiekun nic nie robi, a gadanie z botami, których zatrudniają to strata czasu.
Oczywiście jak u Ciebie prowadzi to do frustracji i poczucia ogromnej niesprawiedliwości. Do czego to dąży? Do standardów AZ? Wszystko fajnie, tylko jakby ludzie chcieli mieć jak na AZ i sprzedawać na AZ to by sprzedawali na AZ.
Ponieważ google pięknie indeksuje to forum i dość szybko wrzuca w wyszukiwarkę, sugeruję przy każdym wpisie wrzucać hasła dla pokoleń i inwestorów tejże umierającej platformy:
"problemy Allegro"
"Allegro źle działa"
"Allegro niszczy użytkowników"
itp itd. Naprawdę już firma przegina ... Ja nie mogę się doprosić potwierdzenia, czy po 24 października 2024 zablokują nam konto, bo żądali skanów paszportu beneficjenta firmy, który w Ukrainie może być pod ostrzałem rosyjskich czołgów lub w niewoli u Putina i musi dla Allegro znaleźć czas, żeby odszukać dom z prądem w gniazdku, skanerem i internetem od Elona Muska. Sk...two w czystej postaci.
U mnie to samo po zakańczane aukcje beż żadnej informacji przy 3000 aukcji nie jestem w stanie wyłapać co nie zostało wznowione.
to samo u nas jakas totalna masakra!!
@benio2010 @kumka24 @brakestop @Autozaslony
Jeśli oferty są odpinane od produktów, ale produkty nie są usuwane z katalogu, może to być związane z błędem technicznym, który odnotowaliśmy już wczoraj i pracujemy nad jego wyeliminowaniem. W tej sytuacji sugerujemy ponowne powiązanie ofert z katalogiem.
Za utrudnienie przepraszamy.
@nat_not czy błąd został już naprawiony? Kiedy zakończone przez ten błąd oferty zostaną wznowione??
Co się dzieje ?
Wchodzę w Mój asortyment, filtruje oferty niepołączone z produktem z katalogu - brak.
Za godzinę dostaję mail o zakończeniu kilku ofert, które nie są połączone z produktem - czy Allegro usuwa produkty z katalogu i od razu kończy oferty ???
Jak niby mamy pilnować takich ofert i je poprawiać, skoro ktoś usuwa produkt z katalogu i od razu oferty są kończone....
W drugą stronę to samo - filtruje oferty niepołączone z produktem z katalogu - brak. Na drugi dzień "Połączyliśmy Twoje oferty z produktami"....jakie oferty, skoro w filtrze brak takich ???
@mm-computers programiści w Allegro nie potrafią pisać programów i jest to smutna prawda.
Najpierw pozwolili by z jednym kodem EAN było wiele produktów (EAN to numer identyfikacyjny produktu, samo założenie iż do jednego kodu EAN może być kilka produktów w katalogu jest kompletnie niepoprawne).
Teraz usuwają nadmiarowe produkty, które sami swoimi głupimi decyzjami przyjęli do katalogu produktów i zamiast je SCALIĆ to oni sobie jakieś wybierają i USUWAJĄ.
Równolegle wprowadzili zmiany, że oferta niepodpięta będzie usuwana.
Kropek już nie połączyli i efekt jest taki, że sprzedawcy mają kończone nagle oferty, bo znika produkt z katalogu, oferta jest niepodpięta i od razu kończona.
Piękne też jest tworzenie produktów z katalogu, gdzie system pobiera od sprzedawców jak leci zdjęcia i opisy i potem automatycznie stworzona oferta białej koszulki ma w swoich zdjęciach i czarne, zielone i inne wersje, a także zdjęcia promocyjne innych sprzedawców.
Katalog produktów Allegro to największy bubel tego serwisu jaki kiedykolwiek powstał.
No przecież prezes przechwalał się w wywiadach jak takim małym kosztem zmiany wprowadził. Nie ma nic za darmo. A oni myśleli, że praktykanci to załatwią, hehe...