automatyczne pobieranie opłat a zwrot prowizji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry wszystkim.
Mam pytanie odnośnie zwrotu pobranej prowizji przez allegro w przypadku kiedy klient anuluje zamówienie/ zwróci produkty.
Teraz wypłaty pomniejszone są o prowizję i opłaty allegro więc zakładałam, że w przypadku zwrotu/anulacji zamówienie przez kupującego i przyznania rabatu transakcyjnego przez allegro, środki o wartości tego rabatu transakcyjnego pojawią się automatycznie na koncie do wypłat. Tak, żeby było to widoczne i klarowne w rozliczeniach ze sprzedającym.
A tak nie jest. Jak w takim razie jako sprzedawcy mamy kontrolować, czy środki za rabat transakcyjny zostały zwrócone? Macie jakieś pomysły ?
I skoro allegro automatycznie pobiera środki od sprzedaży to dlaczego automatycznie ich nie zwraca na konto, sprzedającego, kiedy przyznają rabat transakcyjny?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MOMAZU Rabat transakcyjny jest widoczny tak jak wcześniej, w "rozliczeniach z Allegro".
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień Dobry, czy Allegro planuje skrócić czas nieopłaconych zamówień do 3 dni ?? Obecny czas 7 dni i 14 na przelew tradycyjny w przypadku automatycznego pobierania prowizji jest dość kłopotliwy i blokuje nam sprzedającym środki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
a dlaczego nie jest widoczny w historii środki i historia operacji? Widać tam wszystkie wpłaty klientów, nas sprzedawców ( na poczet np. zwrotów) czy kiedyś były widoczne również zwroty prowizji. W rozliczeniach widać tylko saldo- przy wielu transakcjach można nie zauważyć, że zwrot za rabat transakcyjny został dokonany więc np. po kilku dniach jako sprzedawca nie mogę tego zweryfikować czy faktycznie środki zostały zwrócone czy nie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MOMAZU Jest to widoczne, np. operacja na Twoim rachunku z dzisiaj 19.02, 9:21 to właśnie "Zwrot kosztów" za zamówienie c1ce1370-cd06-11ee-9edb-b39e20a05b28. 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to może widzą to moderatorzy, bo na moim koncie nie jest to widoczne.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MOMAZU Czy nie masz włączonych żadnych opcji filtrowania w zakładce?
Moderatorka