anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatyczny zwrot środków

Client:41084566
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

W związku z planowanym uruchomieniem automatycznych zwrotów środków za zwroty w serwisie Allegro, chcielibyśmy zapytać, jak będzie wyglądała sytuacja podczas zwrotu produktów z promocji.

Regularnie spotykamy się z sytuacją, w której klient zamawia dwa identyczne produkty objęte promocją, np. z rabatem -15% na drugi produkt. Dla przykładu:

Produkt 1 – 20 zł

Produkt 2 (z rabatem) – 17 zł

Następnie klient decyduje się na zwrot jednego z nich i zaznacza do zwrotu droższy produkt, mimo że zgodnie z zasadami promocji rabat przestaje obowiązywać w przypadku zwrotu jednej sztuki. W związku z tym zwrot środków powinien zostać naliczony w wysokości 17 zł (wartość tańszego produktu).

Chcielibyśmy uzyskać informację, jak w takich przypadkach będzie działał automatyczny system zwrotów na Allegro. Czy w sytuacji, gdy klient oznaczy do zwrotu droższy produkt, system zwróci mu pełną kwotę (20 zł) po 7 dniach od otrzymania towaru, mimo że faktycznie zwrot powinien wynosić 17 zł i taką właśnie kwotę zwróciliśmy klientowi? Czy istnieje mechanizm, który uwzględni takie przypadki i zapobiegnie podwójnemu zwrotowi środków? 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:41084566. Zautomatyzowane zwroty dotyczą:
- anulacji zamówienia na wszystkich platformach Allegro (polskie i zagraniczne),
- odstąpienia od umowy na rynkach zagranicznych. 
Bez zmian pozostaje możliwość wyboru opcji automatycznych zwrotów wpłat klientom dla transakcji na Allegro.pl w przypadku odstąpienia od umowy - możesz zwracać środki ręcznie lub automatycznie. 

W przypadku automatycznego zwrotu wpłata zostanie zrealizowana zgodnie z informacjami, które klient podał w formularzu zwrotu. Jeśli zaznaczy produkt za przykładowe 20 zł, to na taką kwotę będzie opiewał automatyczny zwrot. 

Jeśli ustawisz automatyczny zwrot i będziesz oczekiwał na odesłanie towaru, który był objęty rabatem, to możesz jeszcze przed automatem zrealizować zwrot wpłaty ręcznie, na przykładową kwotę 17 zł. 

Nadal pracujemy nad mechanizmem, który pozwoli zautomatyzować ten proces. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@MiMary Mogę uzyskać odpowiedź - po co pracujecie nad automatyzacją tego procesu?

komu to potrzebne?

oznacz moderatorów