Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Proszę o pomoc adminów w mojej sprawie.
W piątek przez przypadek zauważyłem, że przy moich ofertach nie ma sygnatury zamów do 13:45 wyślemy tego samego dnia co wiąże się z tym, że klienci mylnie informowani są że przewidywana dostawa jest za 2 dni zamiast na następny dzień. Po rozmowie na czacie i potem po wiadomościach mailowych, o które musiałem się prosić. Okazało się, że allegro wyłączyło mi tą opcję z powodu awarii baselinkera, nie informując mnie o tym. Z tym, że my wysyłaliśmy przesyłki na bieżąco i nikt Was nie prosił o to, żebyście to wyłączyli.
Proszę o natychmiastowe włączenie tej opcji, oraz naliczenie rabatów za wysyłkę tego samego dnia, jeżeli zamówienie w tym czasie zostało złożone do godz. 13:45, a próba dostarczenia była na drugi dzień.
Swoją drogą, przez Wasze działania liczba przesyłek spadła mi w tym czasie o ok 20-30% za co pewnie nie usłyszę nawet słowa przepraszam. Nie mówiąc już o tym, że nie mieliśmy możliwości spełnić warunków do rabatu za wysyłki Smart co z waszej strony było bardzo nieuczciwe.
@GREGOGK Widzę, że trwa korespondencja w tej sprawie (nr 14223588). Zgodnie z prośbą konsultantki, poczekaj na odpowiedź mailową. Jestem pewna, że sprawę uda się wyjasnić z korzyścią dla Ciebie.
Taką odpowiedź otrzymałem od Was:
Dzień dobry,
Przykro mi, ale dostałem potwierdzenie, że nie możemy realizować pojedynczych próśb Sprzedawców o wyłączenie z opóźnień związanych z baselinkerem.
Życzę miłego dnia.
Czy to jakiś żart? W ten sposób załatwiliście to z korzyścią dla mnie? Nie dość, że sprzedaż znacznie spadła z Waszej winy, to jeszcze nie możecie naprawić Waszego błędu. Nie mówią już o tych nieszczęsnych rabatach transakcyjnych. Ponadto konkurencja ma nadal ustawioną, możliwość wysyłki tego samego dnia. Rozumiem, że są równi i równiejsi tak, tylko co na to prawo? Rozumiem, że bierzecie kilkanaście tysięcy prowizji miesięcznie od Nas, ale nie przeszkadzajcie Nam w sprzedaży !!!
@nat_not przecież każdy sprzedawca może sobie przestawić termin realizacji zamówień. Przez tą zmianę użytkownicy BL "karani" za ich awarię. Nikt nas nie zapytał czy realizujemy zamówienia, czy jedziemy na urlop bo BL nie działa. Aktualnie klient jest wprowadzany w błąd bo potrafimy się przeorganizować i zrealizować zamówienia bez BL w deklarowanym przez nas czasie. Aktualnie przez Państwa zmianę tracimy klientów a o utraconych przychodach nie wspomnę. Bardzo proszę o przywrócenie wysyłki w deklarowanym czasie przez sprzedającego - jak się nie wyrabia to niech w ustawieniach sobie zmieni termin realizacji - przecież każdy może to samodzielnie zrobić. Dlaczego postępujecie w ten sposób? Nie dość że klient jest wprowadzany w błąd to my tracimy klientów. Nie jest to uczciwe w stosunku do nas.
Pozdrawiam
Paweł