Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jak w temacie. Nie ma możliwości nadania paczki. czy to chwilowa awaria czy jakies kolejne innowacyjne rozwiązanie? Bedę wdzięczny za pomoc
@ploma czy masz uzupełniony adres nadawcy w książce adresowej WzA? Jeśli tak to poproszę o zrzut ekranu z tej zakładki oraz numer zamówienia, którego to dotyczy.
Wczoraj wszystko działało. Nie działa na każdym zamówieniu.
Np:
d43d5fb0-0178-11ef-83c9-d110e42c883f
3a1573d0-0184-11ef-9883-d513d51ea2b9
99005830-019b-11ef-af74-9f798a9e96c2
i inne
@ploma poproszę jeszcze o zrzut po kliknięciu "dodaj adres". Czy masz go na pewno w książce adresowej?
Czy o to chodzi? Ale nigdy tam nie dodawałem żadnych adresów. Dlaczego dziś musze?
@ploma tak, dodaj tam proszę adres nadawcy, problem nie powinien się powtórzyć.
Dodanie tam adresu było potrzebne już wcześniej, aby nadawać przesyłki. Najprawdopodobniej to uaktualnienie narzędzia spowodowało problem.
Rozumiem. Swój własny mam uzupełnić. OK