Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dlaczego mimo, że wysłałem towar w tempie ekspresowym i od razu wypełniałem okienka opcji na "w realizacji, wysłane , odebrane" itd... System uznał, że moja szybkość wysyłania jest nie akceptowalna i nie przydzielił mi żadnych punktów?
Może być tak że mimo szybkiego wysłania ,bezpośrednio po wpłacie od klienta nie zmieściłeś się przed godziną graniczną danego dostawcy np.klient płaci 13.50 ty pakujesz zawozisz do nadania o 14,10 a kurier odbiera paczki o 14-tej i niby że jesteś bardzo szybki to twoja paczka wyrusza w drogę dnia następnego a czas jest liczony od momentu zeskanowania przez przewoźnika i dostajesz punkty karne za zbyt wolne nadanie . Jest to pozbawione logiki ale zgodne z regułami na portalu.
Problem polega na tym, że paczki zamówione i opłacone były wieczorem a następnego dnia z o 7 rano miały już numer nadania w GLS o 10 były już w drodze i na drugi dzień u klienta.
@FHLM Poproszę o numery zamówień, których dotyczy ta sytuacja. Sprawdzimy to, ale bez konkretów nie będziemy w stanie sprawdzić, o jakie zamówienia chodzi.
43612453219
43612453233
43612453401
43612459686
Przewoźnik GLS
@FHLM Dziękuję, ale to nie są te numery zamówień, a prawdopodobnie nadania. Numery zamówień znajdziesz w tej zakładce.