anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd oceny wysyłki przez system Allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
FHLM
#7 Wielbiciel#

Witam,

Dlaczego mimo, że wysłałem towar w tempie ekspresowym i od razu wypełniałem okienka opcji na "w realizacji, wysłane , odebrane" itd... System uznał, że moja szybkość wysyłania jest nie akceptowalna i nie przydzielił mi żadnych punktów? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Może być tak że mimo szybkiego wysłania ,bezpośrednio po wpłacie od klienta nie zmieściłeś się przed godziną graniczną danego dostawcy np.klient płaci 13.50 ty pakujesz zawozisz do nadania o 14,10 a kurier odbiera paczki o 14-tej i niby że jesteś bardzo szybki to twoja paczka wyrusza w drogę dnia następnego a czas jest liczony od momentu zeskanowania przez przewoźnika i dostajesz punkty karne za zbyt wolne nadanie . Jest to pozbawione logiki ale zgodne z regułami na portalu.

oznacz moderatorów
FHLM
#7 Wielbiciel#

Problem polega na tym, że paczki zamówione i opłacone  były wieczorem a następnego dnia z o 7 rano miały już numer nadania w GLS  o 10 były już w drodze i na drugi dzień u klienta.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@FHLM Poproszę o numery zamówień, których dotyczy ta sytuacja. Sprawdzimy to, ale bez konkretów nie będziemy w stanie sprawdzić, o jakie zamówienia chodzi. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
FHLM
#7 Wielbiciel#

43612453219

43612453233

43612453401

43612459686 

Przewoźnik GLS

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@FHLM Dziękuję, ale to nie są te numery zamówień, a prawdopodobnie nadania. Numery zamówień znajdziesz w tej zakładce.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów