anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd ochrony marek - wystawianie ofert

MAMY ROZWIĄZANIE!
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

Ten błąd cały czas u mnie występuje - mam potwierdzoną ochronę marek

od tygodnia piszę o allegro w tym temacie i nikt nie raczy mi pomóc lub nawet odpowiedzieć na zgłoszenie 😞

 

W związku z brakiem potwierdzenia znajomości Warunków Ochrony Marek, nie możesz wystawić oferty z produktami z listy marek chronionych, zawartej w załączniku nr 1 cz. II art. 2 do naszego regulaminu. Jeśli chcesz wystawić oferty z tymi markami, zaakceptuj Warunki Ochrony Marek. Jako sprzedający mający konto zwykłe, skorzystaj z Allegro Lokalnie.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RAFMAR_PL Problem dotyczy konta, z którego tutaj piszesz? Możesz mi przesłać zrzut ekranu z widokiem komunikatu?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

dla konta LAMAR_PL - 50 ogłoszeń 

 

RAFMAR_PL_0-1726578645202.png

 

 

RAFMAR_PL_1-1726578706865.png

 

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RAFMAR_PL Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji w zespole technicznym. Wrócę tutaj z odpowiedzią.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@RAFMAR_PL dział techniczny potrzebuje od Ciebie jeszcze zrzut ekranu z zakładki Ochrona Marek, na którym widoczne będzie, że potwierdziłeś, że znasz warunki Ochrony Marek. Mogę poprosić Cię o podesłanie takiego zrzutu z konta, którego dotyczy ten problem? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

RAFMAR_PL_0-1726607999392.png

proszę

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RAFMAR_PL Niestety potrzebny będzie zrzut, na którym będzie widoczne, że jesteś zalogowany na koncie, na którym pojawia się problem.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

RAFMAR_PL_0-1726693821849.png

 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@RAFMAR_PL Zrzut musi obejmować cały ekran wraz z paskiem adresowym przeglądarki, datą i godziną. Proszę, nie przycinaj niczego. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

RAFMAR_PL_0-1726731335254.png

 

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@RAFMAR_PL Dziękuję! Przekazałam już zrzut do działu technicznego. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

Witam, na jakim etapie jest moje zgłoszenie

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @RAFMAR_PL. Sprawdź, proszę, czy przy ponownej próbie wystawienia oferty komunikat nadal występuje.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
RAFMAR_PL
#9 Pomysłodawca#

dziękuję za pomoc oferty się teraz wystawiły

oznacz moderatorów
SuchySlawek
#2 Obserwator#

Dzień dobry

Mam ten sam problem. Proszę o informację gdzie wysłać mail ze zrzutami ekranu.

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@SuchySlawek Zrzut możesz dodać tutaj. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów