Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Próbowaliśmy nadać przesyłkę do transakcji o numerze f68105b0-e011-11ed-b6b3-4fd3df9b1462. Dwukrotne próby nadania przez system Allegro (z zakładki "Zamówienia") zakończyły się niepowodzeniem. Po zatwierdzeniu danych i wybraniu gabarytu, otrzymaliśmy informację o błędzie API. Próbowałam wrzucić to po raz trzeci - okazuje się, że przesyłka została już przerzucona do "Wysłanych". Są pod nią podpięte dwa numery nadawcze (więc zakładam, że system uznał je za wygenerowane), natomiast w zakładce "Zamówione przesyłki" żadna z etykiet nie figuruje. Krótko mówiąc, nie mamy jak pobrać etykiet.
Przy kolejnej próbie wskoczyło. Mamy tylko nadzieję, że nie będziemy obciążani kosztem pozostałych dwóch etykiet, które zostały wygenerowane przez błąd systemu.