Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Wg. informacji podanej 23 maja przewoźnicy pracują w piątek 31.05 normalnie, więc dlaczego np. przewidywana dostawa InPost paczkomat ze SMART nie wyświetla się SOBOTA, tak jak bywa to zazwyczaj w piątek? Dzisiaj pokazuje PONIEDZIAŁEK a w piątek pokaże SOBOTA?? O co chodzi? Proszę o inf. Pozdrawiam
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@winnyrumcajs2 Podaj numer konkretnej oferty, w której pojawia się ta informacja o przewidywanym czasie dostawy.
na przykład: 11921065080
@winnyrumcajs2 Dziękuję. Poprosiłam odpowiedni zespół o weryfikację tej sytuacji.
Dziękuję, czekam z niecierpliwością, ponieważ mam zamówienia, które będę wysyłać w piątek. Klient widzi poniedziałek, a w paczkomacie może być w sobotę, dla niektórych to może być problem. Z mojej strony wolałabym aby było widoczne na sobotę, bo sprzedaż leży... 😉
@winnyrumcajs2 mi w pn 27.05 przed południem pokazywali dostawę na piątek 31.05, co jest totalną bzdurą, bo wysyłam tego samego dnia. Doradcy na chatach w kółko powtarzają to samo jakby jakiś bot Ci odpowiadał. Od 10 maja wojuje z nimi mailami że wprowadzają klientów w błąd. A wszystkie przesyłki nadane tego samego dnia InPostem, są u klienta na dzień następny. 10.05 algorytm pokazywał dostawę na 15.05 środę, a 11.05 w sobotę zaczął pokazywać dostawę na 14.05 na wtorek, ale już 11.05 w sobotę po południu, znów środę. To wygląda jak jedna wielka schizofrenia, żeby nie napisać manipulacja. Podobne cyrki były przed Świętami Bożego Narodzenia. Do kwietnia wszystko działało cacy, od maja przestało. W międzyczasie (10.05-26.05), mimo kilku nadań tego samego dnia zgodnie z deklaracją i dostaw na następny dzień, to właśnie w pn 27.05 pokazywała mi się informacja o dostawie na piątek 31.05. Tak, z pewnością wszystko działa w Allegro "poprawnie".
Hej, "tresowanie" algorytmu zajęło mi jakiś czas. Jeżeli w ofertach masz czas wysyłki 1 dzień roboczy to w ustawieniach dostawy określ do której godziny wysyłasz dla wszystkich przewoźników z których korzystasz, np. 12:30 (dni robocze). Pilnuj, aby nie wysyłać po tej godzinie, bo Twój algorytm "się uczy" i zdaje się, pobiera te dane z 30 ostatnich dni. Jeżeli po godzinie granicznej pokazuje się dostawa jutro to zmieniaj czas wysyłki na 2-3 dni robocze, a po jakimś czasie zmień z powrotem na 1 dzień. U Ciebie pokazuje czas wydłużony, choć faktycznie wysyłasz szybciej, algorytm tego nie łapie.. Może jakiś nr oferty aby Ci pomóc?
oj, nie tu odpisałam, a więc wklajam:
Hej, "tresowanie" algorytmu zajęło mi jakiś czas. Jeżeli w ofertach masz czas wysyłki 1 dzień roboczy to w ustawieniach dostawy określ do której godziny wysyłasz dla wszystkich przewoźników z których korzystasz, np. 12:30 (dni robocze). Pilnuj, aby nie wysyłać po tej godzinie, bo Twój algorytm "się uczy" i zdaje się, pobiera te dane z 30 ostatnich dni. Jeżeli po godzinie granicznej pokazuje się dostawa jutro to zmieniaj czas wysyłki na 2-3 dni robocze, a po jakimś czasie zmień z powrotem na 1 dzień. U Ciebie pokazuje czas wydłużony, choć faktycznie wysyłasz szybciej, algorytm tego nie łapie.. Może jakiś nr oferty aby Ci pomóc?
@winnyrumcajs2 dzięki za chęci pomocy, ale: nie mam godzin granicznych i nie mogę ich wprowadzić z uwagi na to, że prócz prowadzenia firmy, pracuje jeszcze na dwa etaty. Godziny graniczne nie powinny tu odgrywać roli, ponieważ wszystko działało wyśmienicie jeszcze do kwietnia, posypało się w maju. Zawsze miałam tak, że ustawiony był 1 dzień na wysyłkę i algorytm do godziny 14/15 pokazywał czas dostawy jutro. Gdy miałam nadać kolejnego dnia od zamówienia bo wypadło mi biuro, to z samego rana, przed zamówieniem klientów, zmieniałam czas dostawy na dwa dni, aby pokazywała się dostawa pojutrze. Absolutnie wszystko działało cacy przez dobry rok, problem zauważyłam 10.05. Wysyłka zgodnie z deklaracją 100%, jakość sprzedaży super. Podkreślam, że nigdy nie miałam ustawianych godzin granicznych. Wszystkie ostatnie zamówienia wysłane tego samego dnia jak wpadły do 15 bo do 16 InPost wybiera z Paczkomatu, reszta zamówień z wieczora to wiadomo, wysyłka z samego rana paczkomatem i na następny dzień już u klienta. Jeden z doradców przyznał, że skonsultuje te kwestie z dedykowanym działem: "Faktycznie zauważyłem, iż mają Państwo wysoką terminowość wysyłek, korzystają Państwo z naszych umów oraz wysyłają Państwo towar w jeden dzień." Nastała cisza. Po kilkunastu mailach i dniach, w których domagałam się numerów zamówień aby móc to samej przeanalizować, wysłali mi w końcu dwa, które mają wpływ. Jeden paczkomat, nadany tego samego dnia i odebrany przez kuriera, był u klienta zamiast następnego dnia, to dzień później. W mailach doradca tłumaczył, że nie ma to negatywnego wpływu bo nadałam w terminie i że to działa korzystnie na algorytm. Więc skoro działa korzystnie, to się pytam po raz enty po co wysyłają mi numer zamówienia który działa korzystnie, skoro prosiłam o te, które wg nich działają niekorzystnie że algorytm pokazuje głupoty. I tak wygląda moja rozmowa z nimi od 10.05.
Gdzieś już kiedyś widziałam informację, że algorytm nie trybi jeśli jest mniej zamówień w miesiącu, nie pamiętam dokładnie i nie chcę wprowadzać w błąd, ale wydaje mi się, że było to coś pomiędzy 10 a 30 zrealizowanych zamówień w miesiącu. Może to go wyprowadziło z równowagi 😉 Dopytaj ekspertów z Allegro 😄 Potrafi też wydłużyć przewidywany czas dostawy jeśli nadasz paczkę np. w paczkomacie która powinna wyruszyć w drogę tego samego dnia a np. kurier zabierze ją następnego (liczy się dopiero skan) lub minął czas na wysłanie (czas widać w zamówieniach), W raportach pt. skuteczność wysyłki też są błędy - widziałam np. u siebie adnotację, że paczka nie była w terminie, mimo nadania jej w dniu zakupu i tego, że była u klienta w dniu następnym. Jeśli algorytm działa prawidłowo, a mam sprawy do załatwienia to go przestawiam, np. zmieniam czas wysyłki lub godziny graniczne w których nadam i w 99% działa... Chyba, że Allegro coś wymyśli to wtedy czarna dziura (ww. Święta, długie weekendy)
Wygląda na to, że algorytm umie zagiąć czasoprzestrzeń...
@winnyrumcajs2 ojoj ... może Pan Brzoska dał wolne kurierom i odpuścił sobie ten weekend , kurierzy też ludzie , a klienci poczekają .
nie o tym tu piszę, że klienci poczekają i kurierzy chcą odpocząć... tylko o wprowadzenie w błąd. Ja muszę wysłać paczki w piątek, klient przy zakupie widzi przewidywana dostawa poniedziałek, paczka prawdopodobnie trafi do paczkomatu w sobotę i co jak klienta nie będzie na miejscu bo długi weekend? w poniedziałek już będzie wracać do mnie, bo termin odbioru minie... Pan od paczkomatów nie był łaskawy, w opublikowanym grafiku urlopu nie widzę. Urlop to na pewno mają specjaliści "pracujący" nad problemem który stworzyli..
@mdrogeria nie dał wolnego 😞
Harmonogram usług InPost w dniach 29 maja – 1 czerwca 2024:
29 maja (środa) – odbiory od Klientów (w tym również z urządzeń Paczkomat® oraz PaczkoPunktów) oraz doręczenia przesyłek będą realizowane standardowo.
30 maja (czwartek), Boże Ciało - odbiory od Klientów (w tym również z urządzeń Paczkomat® oraz PaczkoPunktów) oraz doręczenia przesyłek nie będą realizowane.
31 maja (piątek) – odbiory od Klientów (w tym również z urządzeń Paczkomat® oraz PaczkoPunktów) oraz doręczenia przesyłek będą realizowane standardowo.
1 czerwca (sobota) – doręczenia przesyłek będą realizowane w ramach usługi Paczka w Weekend.
@winnyrumcajs2 tak masz rację jak nadasz w piątek to paczki będą doręczane w sobotę 😞
@winnyrumcajs2 @mdrogeria coś poprawili bo dziś wyświetla się u mnie że dostawa na sobotę 😄 ach te ich algorytmy 😞
@kostas11 wg mnie są to celowe manipulacje allegro czasem wysyłki dostosowane pod swój sklep
kompletnie nie rozumiem działania algorytmu przewidywania czasu wysyłek - serwis robi wszystko by towary nie były kupowane
przy wszystkich zakupach z wczoraj z 29 maja kupujący mieli u nas info:
@RED najgorsze w tym jest wprowadzanie w błąd kupujących za co potem my dostajemy po dopie 😞 ludzie co pokupowali i wyjechali będą mieli problem z odebraniem paczek w sobotę 😞 bo była informacja że dotrze w poniedziałek, myślę że za dużo stawiają na AI i to zacznie z czasem rodzić coraz większe problemy, albo ktoś źle przeliczył i algorytm zwariował 😞
Czy u Was też pokazuje się dostawa przy niektórych produktach na sobotę, a przy innych na poniedziałek mimo że czas wysyłki macie we wszystkich ten sam? Nie widziałam czegoś podobnego wcześniej, takie głupoty mam u siebie w ofertach w tej chwili, mimo że czas wysyłki we wszystkich jest ten sam, 1 dzień?
Przy SMART sobota, przy ofertach o wartości poniżej 45 zł poniedziałek, zgadza się?
@winnyrumcajs2 faktycznie, dla ofert poniżej 45 zł jak widzę na zachowanym PrtScr, wcześniej tego nie zauważyłam, tak jest zawsze?