anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędnie określany czas wysyłki

marek_s50
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
Witam

proszę drogie Panie o interwencję w sprawie prawidłowego określania czasu wysyłki dla sprzedawcy.

W załączniku screen o jaki problem mi chodzi.

Rozumiem że opcja natychmiast to opcja wysyłki w dniu zamówienia dla zamówień złożonych do konkretnej godziny. Ale opcja 1 dzień powinna mieć możliwość wysyłki do minimum 24 godzin od złożenia zamówienia, na dowód poniżej screen z zaistniałego problemu.

Pozdrawiam
MaciejScreenshot 2023-11-21 at 12-39-18 Zamówienia.png

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@marek_s50 Konsultuję Twoje zgłoszenie z naszym Działem Technicznym. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

marek_s50
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 
Witam

czy dział techniczny dokonał już jakiś działań w wspominanej sprawie?
Pozdrawiam
Maciej

oznacz moderatorów

marek_s50
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Witam

ten dział techniczny to w ogóle działa w allegro.

Następny kwiatek z dnia dzisiejszego.

Data zakupu: 12.04.2024 godz. 08:55 (piątek)

Deklarowana data wysyłki: 2 dni (robocze) czyli do 15.04.2024

Czas na wysłanie: 12..04.2024 godz. 23:59

Dostawa planowana: 13.04.2024 sobota !!!!!

Czemu wprowadzacie klienta w błąd? Skąd się biorą te błędy?

Mało tego potem obniżacie ranking sklepu za nie terminowe wysyłki !!!

 

W załączniku screen

Niech dział techniczny zacznie pracować i naprawi te błędy.

Pozdrawiam
MaciejScreenshot 2024-04-12 at 10-18-22 Zamówienia.png

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@marek_s50 To nie jest błąd tylko nie znajomość zasady działania algorytmu Allegro. Jeżeli masz ustawione 1 lub dwa dni na realizacje zamówień a cześć realizujesz w ten sam dzień co zamówienie to algorytm będzie podawał datę na podstawie tego jak wysyłasz a nie tego co masz w deklaracji.

Jak wejdziesz w: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/skutecznosc-wysylki to na górze masz możliwość wyłączenia takiego sposoby podawania dat ale musisz to włączyć ręcznie co 10 dni.

oznacz moderatorów

marek_s50
#9 Pomysłodawca#

Dzięki wielkie za podpowiedź.

ale najlepsze jest to że chyba nawet allegro o tym nie wie po parę postów wcześniej administrator pisał że skonsultuje to z działem technicznym.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów