Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
proszę drogie Panie o interwencję w sprawie prawidłowego określania czasu wysyłki dla sprzedawcy.
W załączniku screen o jaki problem mi chodzi.
Rozumiem że opcja natychmiast to opcja wysyłki w dniu zamówienia dla zamówień złożonych do konkretnej godziny. Ale opcja 1 dzień powinna mieć możliwość wysyłki do minimum 24 godzin od złożenia zamówienia, na dowód poniżej screen z zaistniałego problemu.
Pozdrawiam
Maciej
@marek_s50 Konsultuję Twoje zgłoszenie z naszym Działem Technicznym. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
czy dział techniczny dokonał już jakiś działań w wspominanej sprawie?
Pozdrawiam
Maciej
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam
ten dział techniczny to w ogóle działa w allegro.
Następny kwiatek z dnia dzisiejszego.
Data zakupu: 12.04.2024 godz. 08:55 (piątek)
Deklarowana data wysyłki: 2 dni (robocze) czyli do 15.04.2024
Czas na wysłanie: 12..04.2024 godz. 23:59
Dostawa planowana: 13.04.2024 sobota !!!!!
Czemu wprowadzacie klienta w błąd? Skąd się biorą te błędy?
Mało tego potem obniżacie ranking sklepu za nie terminowe wysyłki !!!
W załączniku screen
Niech dział techniczny zacznie pracować i naprawi te błędy.
Pozdrawiam
Maciej
@marek_s50 To nie jest błąd tylko nie znajomość zasady działania algorytmu Allegro. Jeżeli masz ustawione 1 lub dwa dni na realizacje zamówień a cześć realizujesz w ten sam dzień co zamówienie to algorytm będzie podawał datę na podstawie tego jak wysyłasz a nie tego co masz w deklaracji.
Jak wejdziesz w: https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/skutecznosc-wysylki to na górze masz możliwość wyłączenia takiego sposoby podawania dat ale musisz to włączyć ręcznie co 10 dni.
Dzięki wielkie za podpowiedź.
ale najlepsze jest to że chyba nawet allegro o tym nie wie po parę postów wcześniej administrator pisał że skonsultuje to z działem technicznym.
Pozdrawiam