anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny wpis w dyskusji i problem Allegro z interpretacją wpisów na trackingu przesyłki

TechartGSM
#13 Ambasador

Dobry den!

Bot Allegro dokonał niezgodnego z prawdą wpisu w dyskusji - nieinteligentny automat na podstawie informacji z trackingu przesyłki stwierdził że przesyłka wróciła do sprzedawcy i poprosił kupującego o decyzję, czy chce zwrotu pieniędzy czy ponownej wysyłki towaru. Nie jest to zgodne z prawdą, więc zgłosiłem ten problem poprzez formularz kontaktu z Allegro, jednak nie potrafię się przebić przez mur. Albo nadal boty, albo osoby dla których w mojej ocenie stanowisko na którym pracują nie do końca jest dla nich odpowiednie, wmawiają mi że przesyłka wróciła do mnie. Pomimo iż na trackingu w jednym ze statusów przesyłki da się odnaleźć słowo "Zwrócona", to kolejne statusy informują o wydaniu do doręczenia i dostarczeniu przesyłki w obrębie urzędu DORĘCZENIA, a nie urzędu NADANIA. Jasne informacje w tej kwestii widoczne są pod linkiem: https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00559007730145816476 . Pracownicy serwisu (lub bezmyślne boty udające pracowników serwisu) opierając się na informacjach ze śledzenia przewoźnika, cały czas próbują mi wmówić że przesyłka trafiła do nas z powrotem. Ciekawe są podwójne standardy - jednym razem "tracking nie jest dowodem", tym razem "z informacji widocznych na trackingu wynika...".
Błagam, skończmy już tę zabawę w kotka i myszkę, o co już prosiłem w tickecie - oferując nawet z moją wrodzoną grzecznością pomoc w wyjaśnieniu zawiłości tematu jeżeli nie jest do końca dla Was zrozumiały... Naprawdę nie wiem czy mam się śmiać czy płakać, stąd moja prośba.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @TechartGSM.  Automatyczna wiadomość w Dyskusji odnosi się do systemowego statusu przesyłki, który opisuje ją jako ''zwróconą''. Rzeczywiście ta informacja wprowadza w błąd, ponieważ dalsze statusy wskazują na to, że paczka dotarła do adresata. 
Już to wyjaśniamy, bardzo przepraszam za uchybienie. Niedługo w Dyskusji pojawi się sprostowanie. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@TechartGSM

Przecież od razu widać po trackingu, że to przesyłka niedoręczalna. Poszedł zwrot bez wcześniejszej awizacji (przesyłek niedoręczalnych się awizuje).

Być może jest to kwestia błędu w adresie.

oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador

@pecela A jednak dotarła, co nawet potwierdził adresat.

@MiMary Pisałem 2 albo 3 razy żeby ktoś się przyjrzał lepiej tej sytuacji, a Twój wpis jest pierwszym który jest zgodny z logiką.

oznacz moderatorów

TechartGSM
#13 Ambasador

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_   Długo jeszcze pociągniemy tę komedię?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@TechartGSM, dziękuję za cierpliwość! Wyjaśniliśmy sprawę z przewoźnikiem - paczka została dostarczona do adresata, a Dyskusję zakończyliśmy.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów