anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędy! Status płatności zakładka Zamówienia!

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

W zakładce transakcje status płatności dla tr. nr. 

płatność rozpoczęta. Dla tej samej transakcji w zakładce zamówienia status to opłacone. Skąd biorą się rozbieżności?

Czy zakładka zamówienia jest już ostatecznie dopracowana? 

Czy nadal jest aktualny termin całkowitego zamknięcia zakładki transakcje?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BURZYNSKID Będę wdzięczna jeśli prześlesz mi zrzuty obrazujące tę rozbieżność, sprawdzimy to na pewno. Sama zakładka Zamówienia jest już dostępna dla wszystkich Sprzedających, a termin wyłączenia zakładki Transakcje, czyli 2 listopada, jest jak najbardziej aktualny. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@_HolaOla_  w tym momencie jest już ok, wszędzie widoczny jest status płatność rozpoczęta.

Dziękuję za szybką reakcję na wpis.

Przy okazji inne pytanie, aukcja 9228403857,9228370760 w cenniku dostawy mam ustawioną ilość sztuk w jednej przesyłce.  w transakcji nr.86659823 klient kupuje 6szt i system generuje 1 list przewozowo w transakcji 86655622 kupuje 5 sztuk i jest ta sama sytuacja.

Problem w tym, że taka ilość pakietów nie zmieści się do paczkomatu. Co teraz zrobić? Cały model sprzedaży pakietowej oparłem na darmowej przesyłce lub przesyłce opłaconej przez klienta. Proszę to sprawdzić i napisać jak postępować w takich sytuacjach. 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BURZYNSKID W podanym przez Ciebie zamówieniu wszystko jest w porządku. Masz możliwość wygenerowania dwóch bezpłatnych i choć Menedżer Przesyłek InPost generuje etykiety pojedynczo, wystarczy powtórzyć ten proces po raz kolejny. 

  1. Jeśli zdążyłesz już wygenerować pierwszą etykietę należy zmienić filtr na "wygenerowane".
     
     

    Inpost1.png

    2. W takim przypadku wystarczy ponownie zaznaczyć transakcję i wybrać na dole przygotowanie etykiety - jak za pierwszym razem.
    Inpost2.png3. Ponownie otrzymasz komunikat o konieczności przejścia do zakładki "Przesyłki".
    Inpost5.png
    4. Widać, że dla tej samej transakcji utworzono dwie etykiety. Wskazuje na to identyczny, zamaskowany adres e-mail Kupującego: Inpost3.png
     
    5. W kolejnym kroku opłacasz etykietę (jak za pierwszym razem):
    Inpost4.png
   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ Jest szansa, że ktoś się przyjrzy pomysłom na AG dotyczącym zakładki Zamówienia? 😞

Jest sporo funkcji, które powinny zostać przeniesione z zakładki Transakcje, bo naprawdę ciężko się z tej nowej zakładki korzysta... strasznie irytujący jest fakt, że coś tak prostego jak Widok Kompaktowy jest funkcją płatną, dostępną w abonamencie...

Ja Was proszę, rozważcie porządne rozbudowanie tej zakładki, jak na tak ogromny serwis przystało, bo jest sporo osób, które porzucą MS i przejdą na BaseLinkera.

Na szybkiego:

  1. Zakładka ZAMÓWIENIA dołożyć rubrykę Koszt wysyłki.
  2. Poprawić wydruki w zakładce zamówienia
  3. Zakładka Zamówienia - Usprawnienia
  4. Przenieść całą funkcjonalność z zakładki Transakcje do zakładki Zamówienia
  5. Bezpośrednia integracja Allegro InPost
  6. Brak notatek sprzedawcy na wydruku listy wysyłkowej

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DarkStoorM Tak, pracujemy nad tym i jako, że wszystkie te pomysły są w sekcji "Zgłoś swój pomysł" już niedługo otrzymacie więcej informacji dotyczących możliwości i stanu realizacji tych propozycji. Gdybyś miał jeszcze inne pomysły, śmiało je dodawaj, na pewno wszystkie zostaną przeanalizowane. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ Dziękuję za łopatologiczny instruktaż odnośnie generowania dodatkowych etykiet jeśli klient przekroczył limit pozycji określony w cenniku dostawy. Sprawa prosta ale jak ktoś ma taką sytuację po raz pierwszy, to się irytuje.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BURZYNSKID Nie ma sprawy, cieszę się, że mogłam Ci pomóc 😉 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów