anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędy! Status płatności zakładka Zamówienia!

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

W zakładce transakcje status płatności dla tr. nr. 

płatność rozpoczęta. Dla tej samej transakcji w zakładce zamówienia status to opłacone. Skąd biorą się rozbieżności?

Czy zakładka zamówienia jest już ostatecznie dopracowana? 

Czy nadal jest aktualny termin całkowitego zamknięcia zakładki transakcje?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BURZYNSKID Będę wdzięczna jeśli prześlesz mi zrzuty obrazujące tę rozbieżność, sprawdzimy to na pewno. Sama zakładka Zamówienia jest już dostępna dla wszystkich Sprzedających, a termin wyłączenia zakładki Transakcje, czyli 2 listopada, jest jak najbardziej aktualny. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@_HolaOla_  w tym momencie jest już ok, wszędzie widoczny jest status płatność rozpoczęta.

Dziękuję za szybką reakcję na wpis.

Przy okazji inne pytanie, aukcja 9228403857,9228370760 w cenniku dostawy mam ustawioną ilość sztuk w jednej przesyłce.  w transakcji nr.86659823 klient kupuje 6szt i system generuje 1 list przewozowo w transakcji 86655622 kupuje 5 sztuk i jest ta sama sytuacja.

Problem w tym, że taka ilość pakietów nie zmieści się do paczkomatu. Co teraz zrobić? Cały model sprzedaży pakietowej oparłem na darmowej przesyłce lub przesyłce opłaconej przez klienta. Proszę to sprawdzić i napisać jak postępować w takich sytuacjach. 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BURZYNSKID W podanym przez Ciebie zamówieniu wszystko jest w porządku. Masz możliwość wygenerowania dwóch bezpłatnych i choć Menedżer Przesyłek InPost generuje etykiety pojedynczo, wystarczy powtórzyć ten proces po raz kolejny. 

  1. Jeśli zdążyłesz już wygenerować pierwszą etykietę należy zmienić filtr na "wygenerowane".
     
     

    Inpost1.png

    2. W takim przypadku wystarczy ponownie zaznaczyć transakcję i wybrać na dole przygotowanie etykiety - jak za pierwszym razem.
    Inpost2.png3. Ponownie otrzymasz komunikat o konieczności przejścia do zakładki "Przesyłki".
    Inpost5.png
    4. Widać, że dla tej samej transakcji utworzono dwie etykiety. Wskazuje na to identyczny, zamaskowany adres e-mail Kupującego: Inpost3.png
     
    5. W kolejnym kroku opłacasz etykietę (jak za pierwszym razem):
    Inpost4.png
   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ Jest szansa, że ktoś się przyjrzy pomysłom na AG dotyczącym zakładki Zamówienia? 😞

Jest sporo funkcji, które powinny zostać przeniesione z zakładki Transakcje, bo naprawdę ciężko się z tej nowej zakładki korzysta... strasznie irytujący jest fakt, że coś tak prostego jak Widok Kompaktowy jest funkcją płatną, dostępną w abonamencie...

Ja Was proszę, rozważcie porządne rozbudowanie tej zakładki, jak na tak ogromny serwis przystało, bo jest sporo osób, które porzucą MS i przejdą na BaseLinkera.

Na szybkiego:

  1. Zakładka ZAMÓWIENIA dołożyć rubrykę Koszt wysyłki.
  2. Poprawić wydruki w zakładce zamówienia
  3. Zakładka Zamówienia - Usprawnienia
  4. Przenieść całą funkcjonalność z zakładki Transakcje do zakładki Zamówienia
  5. Bezpośrednia integracja Allegro InPost
  6. Brak notatek sprzedawcy na wydruku listy wysyłkowej

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DarkStoorM Tak, pracujemy nad tym i jako, że wszystkie te pomysły są w sekcji "Zgłoś swój pomysł" już niedługo otrzymacie więcej informacji dotyczących możliwości i stanu realizacji tych propozycji. Gdybyś miał jeszcze inne pomysły, śmiało je dodawaj, na pewno wszystkie zostaną przeanalizowane. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ Dziękuję za łopatologiczny instruktaż odnośnie generowania dodatkowych etykiet jeśli klient przekroczył limit pozycji określony w cenniku dostawy. Sprawa prosta ale jak ktoś ma taką sytuację po raz pierwszy, to się irytuje.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BURZYNSKID Nie ma sprawy, cieszę się, że mogłam Ci pomóc 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów