anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[13.10.2025] Odrzucona Dyskusja wyświetla się jako "Nierozwiązana"

MAMY ROZWIĄZANIE!
great_24
#9 Pomysłodawca

10 października odrzuciłem reklamacje nr 598170/2025 i pojawiła się jako rozwiązana, a dzisiaj pojawiła się jako nierozwiązana proszę o wyjaśnienie tej sytuacji   @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@MOJEGRATY5 nie usterkę, tylko celowe działanie serwisu z premedytacją

 

oznacz moderatorów
MOJEGRATY5
#14 Krzewiciel

Witam.

@RED 

Allegro jest tak bardzo prokonsumenckie, że uznanie zasadności roszczeń nabywcy, to być może faktycznie jedyna opcja by obecnie zakończyć/rozwiązać dyskusję.

Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

jest maksymalnie prokonsumenckie

tylko z dzisiaj:

"ALLEGRO SPRZEDAJE PODRÓBKI, UWAGA!!!"

"Zamawiałem Router LT 400 , a otrzymałem dwie myszki do komputera "
 
"Nieprofesjonalne podejście do klienta. Mimo zakupu na firmę z opcją faktury, Sprzedający wystawił paragon fiskalny. Po długim "boju" jedyne co zaproponował, to zwrot towaru, choć jak od 1-szego zdania informowałam go, że takiej możliwości nie ma, bo towar był wysłany bezpośrednio dla naszego Klienta i użyty na szkoleniu pokazowym. Do tego wszystkiego brak możliwości skorzystania z Programu Ochrony Kupujących. Allegro w ramach rekompensaty zaproponowało zgłoszenie sprawy do Urzędu Skarbowego-Dno!"
 
"dostawa miała być na dzisiaj , po mojej interwencji zmienił się termin dostawy , mialem umówiony termin na wymianę opon , zero informacji , że strony sprzedającego oraz rekompensaty ....milczy ..."
 
"Kpina!!! Nie mam opon, nie mam zwrotu pieniędzy!!! Kazali kupić drugi komplet i to samo! Szok, żadnych więcej zakupów w sklepie allegro!"
 
i kilka hitów z poprzednich dni
"Katastrofalnie zapakowane 4 dyski HDD, 3 jeden na drugim, 1 pionowo obok nich, zero folii bąbelkowej czy zresztą praktycznie zero czegokolwiek (2 zwinięte papierki jeden z jednego boku i jeden z góry), więc podczas transportu dyski latały po całym pudelku i obijały się metal o metal o siebie. Nawet tego nie instaluję tylko od razu odsyłam. Trochę paradoks, bo kupuję na Allegro od 23 lat i jest to najgorzej zapakowany towar jaki kiedykolwiek otrzymałem, a kupiłem w oficjalnym sklepie Allegro!!!"
 
"Fatalne podejście do klienta. Wysłana połowa towaru i zero reakcji na prośbę o dosłanie reszty."
 
"Dysk niezabezpieczony w żaden sposób, tylko wrzucony w cienką papierową kopertę."
 
"Dramat. W wyniku błędu systemu, zła metoda płatności została obciążona. Natychmiast zgłosiłem to do Allegro (jako sprzedawcy). Allegro wstrzymało dostawę produktu (kurier nawet nie podjął próby dostarczenia przesyłki). Od miesiąca nie mogę się doprosić o zwrot pieniędzy. W dyskusji z Allegro mam wyraźnie komunikat - przesyłka wróciła do sprzedającego - ale Allegro to ignoruje i ciągle szuka przesyłki, bo nie wie gdzie jest... I jeszcze proszą abym wycofał opinię... skandal!"
 
oznacz moderatorów
Bellatrix-1999
#9 Pomysłodawca

Od paru miesięcy, a w szczególności w ostatnich tygodniach, panuje w systemie Allegro totalny chaos - chodzi o dyskusje/reklamacje, sposób ich wyświetlania, niechronologiczność, przerzucanie do błędnych zakładek rozwiązane -nierozwiązane - w toku. Sprzedający, który ma setki wysyłek dziennie, a więc i sporo dyskusji - bo wiemy, że Allegro zachęca do zgłaszania nawet błahych spraw od razu - stara się regulaminowo odpowiadać i rozwiązywać problemy zgłaszane przez Kupujących - jednak ostatnio na skutek notorycznych, nie usuwanych przez Allegro błędów systemu, nie jest w stanie fizycznie ogarnąć wszystkich tych zgłoszeń od kupujących, ponieważ wątki nie wyświetlają się poprawnie!!

Wielokrotnie zgłaszaliśmy to do Allegro, konsultanci są niekompetentni, wklejają te same wymijające odpowiedzi lub sami sobie zaprzeczają - jeden pisze, że wiedzą o błędach  - inny odpisuje, że dopiero sprawdzą...CO TO MA BYĆ??

Na dodatek, w wyniku tego, że system Allegro błędnie segreguje dyskusje, wrzucając je niechronologicznie do innych zakładek (!), jeden z kupujących coś dopisał w zakończonej już dyskusji, nie widzieliśmy tego - to logiczne, bo jak?? Arcymądry pracownik Allegro nałożył blokadę 3 dniowa na nasze konto sprzedażowe!! To absurd i działanie co najmniej nieregulaminowe - a także niezgodne z obowiązującym prawem!! Nie można blokować działalności przedsiębiorcy, jeśli jego zaniechał jakichś działań Z WINY BŁĘDÓW SYSTEMU ALLEGRO, z którego korzysta i musi mieć pewność, że system ten działa prawidłowo!

Ludzie ogarnijcie się - macie błędy systemu, nie rozwiązujecie ich i winę zrzucacie na Sprzedających!! Wszystkie czaty na ten temat, maile, rozmowy - nic nie wnoszą, totalna NIEKOMPETENCJA PRACOWNIKÓW Allegro - nawet zaczynają chamsko ucinać czaty - "powrócę do Państwa z informacją" i... zamyka czat bez odpowiedzi - to się dzieje codziennie!

Wzywam innych Sprzedawców do zgłaszania tego gremialnie - Allegro nie może sobie pozwalać na niezgodne z prawem działania. Jeśli system na tej platformie nie działa prawidłowo - należy natychmiast go korygować i nie przerzucać winy za własne błędy na Sprzedających.

UOGiK już wie o tych działaniach - Sprzedawcy, którzy płacą wielkie kwoty dla Allegro za sprzedaż i wystawianie ofert, a także inne sprytnie ukrywane koszty sprzedaży tutaj - nie mogą siedzieć cicho, jeśli są tak traktowani. 

Czy jakiś konsultant czy inny admin odezwie się MERYTORYCZNIE  w tej sprawie?? Czekamy...

oznacz moderatorów
k-kari
#9 Pomysłodawca

@Bellatrix-1999 w jaki sposób objawiała się ta blokada konta nałożona przez allegro? 

oznacz moderatorów
kakabe_2007
#12 Orędownik

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Dzień dobry.

Proszę o informację dlaczego Reklamacja nr.316980/2025 widnieje jako NIEROZWIĄZANA ???????

Kupująca zareklamowała produkt, który kupiła u innego sprzedawcy - od czego w trakcie korespondencji się przyznała i stwierdziła że nastąpiła pomyłka. W związku z tym że produkt pochodził od innego sprzedawcy reklamacja została odrzucona. Kupująca w związku z tym sama zakończyła Reklamację w dniu 26 sierpnia 2025 17:19 

Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji - dlaczego mimo odrzucenia reklamacji oraz zakończenia dyskusji przez kupującego widnieje status NIEROZWIĄZANA ?????????????????????????????????????????????????????????

oznacz moderatorów
kakabe_2007
#12 Orędownik

Okazuje się że Arkusz Reklamacyjny jest do kitu i żyje własnym życiem - teraz dyskusja widnieje jako ROZWIĄZANA ............🤣🤣🤣

oznacz moderatorów
TechartGSM
#14 Krzewiciel

W momencie wydania odmownej decyzji reklamacyjnej dyskusja automatycznie zamienia się w nierozwiązaną. Taka polityka...

Zlej to i back to work 🙂

oznacz moderatorów
kakabe_2007
#12 Orędownik

Była wydana decyzja w sprawie reklamacji ale statut się zmienił na Nierozwiązaną ponieważ nie wysłano ponownie wnioskowanego przedmiotu jako zadośćuczynienie .........

Kupująca reklamowała zupełnie co innego niż to co kupiła i zgłosiła jako reklamację .... Podejrzewam że system miał parobem z rozpoznaniem "sytuacji"

oznacz moderatorów