Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem Sprzedającym i chcę wysłać przez InPost zamówiony przez klienta towar. Etykieta InPost została pomyłkowo błędnie wygenerowana, tzn. jest jednakowy adres nadawcy i odbiorcy (czyli tak, jakbym nadawał przesyłę sam do siebie). W InPost nie mogą mi zmienić adresu odbiorcy, proponują wygenerować nowe nadanie (płatne w/g cennika) i zwrócić się do Allegro z tym tematem. Zamawiający na Allegro skorzystał ze SMART, a więc koszt błędnie wygenerowanej przesyłki wynosił 0 zł. Nowej, płatnej etykiety wygenerować nie mogę, gdyż adres e-mail odbiorcy wskazuje na zamówienie z Allegro i InPost uniemożliwia mi stworzenie nowej przesyłki. Proszę o podpowiedź co powinienem zrobić?
@medplus-com-pl Czy to transakcja z Allegro Lokalnie czy Allegro.pl? Podaj proszę numer zamówienia.
Dzxień dobry, bardzo dziękuję za zainteresowanie się moją sprawą. Nie jest to transakcja z Allegro Lokalnie. Nr zamówienia: d4e85160-724c-11ee-86fc-8313c307da71
@medplus-com-pl Usunąć błędnie utworzoną etykietę mogę jedynie na Allegro Lokalnie. Na Allegro.pl konieczne będzie wygenerowanie nowej etykiety i opłacenie jej. Następnie będziesz mógł złożyć wniosek o zwrot kosztów niewykorzystanej etykiety na stronie InPost.
@nat_not nie może ponieważ pierwsza była darmowa (smart)
Rzeczywiście pierwsza, błędna przesyłka była za darmowa Smart. Wygenerowanie nowej etykiety wymaga podanie adresu e-mail odbiorcy. Jeśli podam adres e-mail z Allegro to InPost odsyła mnie z powrotem na Allegro i nie mogę wygenerować nowej, opłaconej etykiety. Zadzwoniłem do odbiorcy i poprosiłem o adres e-mail. Podał mi, lecz był nieufny.