Bałem się tego do początku - rozliczenia smarta i allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
niestety dzisiaj zonk, wszystkie paczki z opcją odbiór w punkcie nadane jako allegro-smart (kolorowy napis itd) czyli tzw darmowe, za które klient nie płaci i my powinniśmy je wysłać za darmo są normalnie uwzglednione w rozliczeniu allegro !!!!
Proszę o szybką reakcję i pomoc supportu, bo to nie może tak wyglądać, że my będziemy sprawdzać każdą paczkę osobno, czy nie została błędnie rozliczona. Import robiłem jak zwykle, codziennie tak samo, żadnych zmian, więc sytuacja jest raczej nienormalna, tym bardziej, że przez ostatni tydzień było wszystko ok.
Czekam na odzew @_HolaOla_ @cloudcloud @nat_not
sugeruję, żeby inni też to sprawdzali, bo kto wie, czy nie płacimy z własnej kieszeni za "darmowe" paczki.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
żeby było jeszcze dziwniej, rozliczenie smart poleconych jest ok, a tylko odbiory z punktu są policzone wszystkie bez smarta ???
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No to zaczęło się. 🤣
Mam dwie paczki z poczty, jedna ze smartem, druga bez. Obie widzę w rozliczeniu allegro, a powinna być jedna.
No to teraz wszyscy wchodzimy w https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro
Zaznaczamy Usługa Dostawy i klikamy sprawdzamy zamówienia smartowe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DarkStoorM czarno to widzę, jesli codziennie mamy sprawdzać te nadania i patrzyć na ręce allegro. Ostatnie dni wyrywkowo weryfikowałem i było ok. Dzisiaj pierwszy raz zauważyłem nieścisłość, mi policzyło 5 smartów odbiorów w normalnej cenie, więc prawie 50zł więcej na rachunku.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza dobrze, że poinformowałeś, bo już na bieżąco wolę te kwiatki wyłapywać. Miałem to zrobić pod koniec miesiąca, ale by się burdel zrobił. U mnie na szczęście nie ma tego dużo, to zalecam szybko appki rozszerzyć o sprawdzanie rozliczeń
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DarkStoorM sprawdziłem wszystkie nadania od 01.06, czyli od momentu wprowadzenia rozliczeń z allegro i wszystkie poprzednie dni mam ok, dopiero dzisiaj coś zaszwankowało, i jak pisałem wszystkie odbiory są policzone płatne, również te w smarcie. Allegro polecone są ok. Dziwna sprawa ??
Dobra rada zaczyna się od milczenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikezaMam to samo. Przesyłki Smart - a opłata pobrana

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza dziękuję za temat
niestety mam to samo SMART za 9,49 zł, po prostu super
a ile osób tego nie przeczyta i nie sprawdzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@interzakupy_2006 myślę, że o to w tym chodzi. Wystarczy raz na jakiś czas "awaria" naliczeń smarta i z tego są kolosalne pieniądze. Większość nie zwróci na to uwagi, bo rachunek np będzie wyższy o te kilkadziesiąt złotych. W skali całego systemu to są grube miliony nawet kilka paczek miesięcznie u każdego.
Dobra rada zaczyna się od milczenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza a możesz mi powiedzieć, gdzie to sprawdzasz? Bo ja mam trochę smartów za które powinienem zapłacić i nic nie widzę na rachunku, mam też sporo smartów za które powinno płacić Allegro i też tego nie widzę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PHUABIB2 wejdź https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/rozliczenia-z-allegro
wybierz "usługa dostawy" i naciskasz NUMER ZAMÓWIENIA: jak w zamówieniu masz smarta to masz problem 😞

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@interzakupy_2006 sprawdziłem, z tego co powinno być doliczone jako rozliczenie z Allegro mam jedną opłatę i to mi się zgadza.
Natomiast całej reszty nie widzę, więc po przeczytaniu tych postów obawiam się, że na początku lipca dostanę fakturę z Poczty której nie ogarnę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PHUABIB2 wszystkie przesyki z przedrostkiem allegro powinieneś mieć na rozliczeniu z allegro. dokładnie to te, które mają ten pomarańczowy napis allegro, bo jeśli jest kolorowy allegrosmart to jest darmowa wysyłka i nie powinna być w rozliczeniu. Te, które mają czarne napisy allegro rozliczamy indywidulanie z pocztą.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PHUABIB2 jak poniżej , musisz wejść w rozliczenia z allegro i sprawdzić naliczone opłaty za paczki. Masz tam opłatę i nr nadania. Jeśli przesyłka jest allegro-smart nie powinna figurować na rachunku, bo wysyłasz ją za darmo.
Dobra rada zaczyna się od milczenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikezaUdało się komuś otrzymać od Allegro odpowiedź? Na czacie zmienił się piąty doradca. Trochę to śmieszne i irytujące.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Gasmin_pl odpowiedz allegro :
proszę dać mi chwilkę, sprawdzę zamówienie 9:06 PM
Po wyjaśnieniu przyczyny wrócimy do Pani z odpowiedzią mailową 9:11 PM

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
rozłączył mi się czat. Napisałam przez formularz.
Może ktoś z moderatorów napisze nam tu "problem jest znany..... już pracujemy nad jego rozwiązaniem....." ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
brawo all a tu kwiatuszek ode mnie phdy5iq00v+31319263@allegromail.pl
data sprzedaży:9 cze 2020, 18:06👿
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Gasmin_pl na pomoc allegro pisałem już koło południa, ale bez odzewu. Nikt z adminów też się nie wypowiedział jak do tej pory.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
obawiam się, że dzisiaj i jutro to nikt nam nie odpowie, może w piątek ? Jak pisałem wcześniej sprawdziłem wszystkie opłaty od 01.06 i pocieszające jest tylko to, że problem wystąpił dopiero dzisiaj i tylko z odbiorami z punktu, bo allegro polecone były liczone prawidłowo.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »