anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bałem się tego do początku - rozliczenia smarta i allegro

mikeza
#20 Guru#

niestety dzisiaj zonk, wszystkie paczki z opcją odbiór w punkcie nadane jako allegro-smart (kolorowy napis itd) czyli tzw darmowe, za które klient nie płaci i my powinniśmy je wysłać za darmo są normalnie uwzglednione w rozliczeniu allegro !!!!

Proszę o szybką reakcję i pomoc supportu, bo to nie może tak wyglądać, że my będziemy sprawdzać każdą paczkę osobno, czy nie została błędnie rozliczona. Import robiłem jak zwykle, codziennie tak samo, żadnych zmian, więc sytuacja jest raczej nienormalna, tym bardziej, że przez ostatni tydzień było wszystko ok.

Czekam na odzew @_HolaOla_  @cloudcloud  @nat_not 

sugeruję, żeby inni też to sprawdzali, bo kto wie, czy nie płacimy z własnej kieszeni za "darmowe" paczki.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
61 ODPOWIEDZI 61

interzakupy_2006
#10 Popularyzator#

@mikeza ja po odpowiedzi na pytanie w rozmowie o błędnym naliczeniu za przesyłkę smart o treści : "czy teraz każda przesyłkę smart mamy sprawdzać czy zrobią to państwo systemowo ?"

nie liczę na szczególne wyjaśnianie ze strony allegro  😞

odpowiedź konsultanta z czatu " Przesyłki Smart oznaczane są systemowo."

więc wnioskuję ze to nie błąd tylko system, kto się upomni to może łaskawie jakoś rozpatrzą, a kto nie  - to zapłaci 

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@interzakupy_2006 niestety to wszystko kosztuje czas, który dla nas jest bezcenny. Nie po to decyduję się na taką formę współpracy z allegro, żeby patrzeć im na ręce. Jak tak dalej pójdzie, to będziemy musieli sprawdzać wszystko, prowizję od każdej transakcji, prowizję od wysyłki, zwroty, opłaty za promowanie itd. Przecież nie o to chodzi, żeby zakładać, że serwis chce nas na każdym elemencie oszukać, ale do tego to zmierza 😡

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@mikeza  > Jak tak dalej pójdzie, to będziemy musieli sprawdzać wszystko, prowizję od każdej transakcji

Dzięki, podsunąłeś mi pewien pomysł. Już dodałem sobie do appki funkcję sprawdzającą czy pobiera mi opłaty za smarty, nie zaszkodzi również sprawdzenie czy prawidłowo liczą prowizje w transakcjach, bo coś tu śmierdzi lewym pieniądzem 😄

oznacz moderatorów

e-szczoteczki
#9 Pomysłodawca#

Kiedyś miałem tak że zdarzało mi się wygenerować więcej listów niż faktycznie nadałem przesyłek. A z niechlujstwa poczta mi liczyła za wszystko. Finalnie zapłacili mi 2k pln a Pani z urzędu teraz już się do mnie nie odzywa. Ale ja też nie płacę więcej niż powinienem. Da się? Da... Jak się swojego nie pilnuje to zawsze znajdzie się ktoś kto z własnego niechlujstwa czy olewatorstwa będzie nas chciał chargować extra. Natomiast tym samym łamie przepisy a to kosztuje... ich błąd, niech go szukają i naprawiają a nie że ty masz siedzieć i się zastanawiać gdzie cię tym razem walnęli.

oznacz moderatorów

idf2005
#9 Pomysłodawca#

Wygląda na to, że problem jest z tylko z odbiorami w punkcie. 

Trzeba będzie zweryfikować wszystkie takie opłaty od początku nowego systemu rozliczeń. 

A jak sprawa się szybko nie poprawi, to pewnie na jakiś czas wyłączyć tą opcję dostawy...

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Wiecie jaki będzie finał? Dopiszą szybko do regulaminu, że nie obejmuje to odbiorów w punkcie PP, a sprzedający opłaca usługę.

Potem link na forum z informacją "no co, patrzcie, przecież jest w regulaminie"

🙂

oznacz moderatorów

e-szczoteczki
#9 Pomysłodawca#

Nie no, ja zakładam że zwyczajnie się pomylili. Generalnie to jest systemowy błąd. Gdyby mieli świadomość o jego istnieniu i zwracali tylko tym którzy się upomną narażają się na perturbacje. Zwłaszcza że daje głowę że praktycznie problem dotyczy wszystkich sprzedających. Jest dzień wolny, dajmy im szanse.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

OK, u mnie już są korekty. Happy end 😄

oznacz moderatorów

idf2005
#9 Pomysłodawca#

Sprawdziłem wysyłki od początku miesiąca - problem dotyczy przesyłek z dnia 10.06.2020 z opcją SMART i odbiorem w punkcie w ramach Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch.

U mnie - w sumie 11 przesyłek, czyli 104,50 zł nienależnie naliczone do rachunku.

Sprawa zgłoszona do Allegro - czekam na odpowiedź.

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Jest odpowiedź, że problem został rozwiązany zostanie rozwiązany i nastąpi zwrot naliczonych opłat 👌

Tylko nie wiem, czy zrobią to z automatu czy trzeba się zgłaszać 😄

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

co ciekawe oficjalnego stanowiska nie ma, że jest jakiś błąd, czyli zakładam, że każdy musi pilnować swoich rozliczeń 🙂 

i sprawdzać każdego dnia nowe nadania, bo kto wie, czy "błąd" nagle nie powróci 🤣

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

ja dzisiaj już sprawdziłem rozliczenia i wygląda, że jest ok. Nadal nie mam odpowiedzi z pomocy co robią w tej sprawie. Aż dziw, że tyle czasu zajmuje weryfikacja kilku transakcji, gdzie jest wszystko podane na tacy: nr listu przewozowego i nr zamówienia. Tragedia jednym słowem. A nasz support forumowy nie może nic w tej sprawie zrobić ?

Dla nas to ważne, czy to był tylko jednorazowy incydent, czy mamy już codziennie sprawdzać wszystkie rozliczenia smartowe ? Nikt nic nie wie i cisza jak zwykle ?

@cloudcloud @nat_not @_HolaOla_ 

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

czy w związku z długim weekendem nie ma nikogo z adminów na forum ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mikeza każdą sytuację tego rodzaju zgłaszaj nam bezpośrednio przez formularz.

prosiłabym Cię o przesłanie mi na mail spolecznosc@allegro.pl zrzutów rozliczeń z błędnie naliczoną kwotą, zweryfikuję to sprawę i dowiem się o co chodzi.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

polska6-pl
#12 Orędownik#

Bylo wysyłane ( 2 razy ? )  , zero odpowiedzi.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@cloudcloud  tylko, że problem nie dotyczy tylko mnie, a jak widać sporej grupy allegrowiczów. Coś jest nie tak, skoro przesyłki smart są doliczane do rachunku. Reakcja serwisu jest według mnie trochę zbyt ślamazarna, a problem jest duży.

Zgłosiłem oczywiście wszystko poprzez formularz kontaktowy, podałem na tacy, nr listów przewozowych i transakcji. I tak czekam już 3 dzień na weryfikację, którą można zrobić w przeciągu 5 minut.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mikeza dzięki za informację, postaram się to przyspieszyć, tylko proszę podaj mi numer sprawy, ponieważ nie widzę takiego zgłoszenia. Ostatnie jest z maja.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@cloudcloud  dostałem dzisiaj odpowiedź, poniżej treść:

Rzeczywiście, w ostatnim czasie odnotowaliśmy błąd, który skutkował błędnym naliczeniem opłat. Korekty dokonamy najpóźniej do poniedziałku. Najmocniej przepraszam za utrudnienia.

Czekam w takim razie na korektę, i kontroluję dalej paczki smartowe.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mikeza dzięki za informację 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

We wczorajszym zestawieniu mam cenę za przesyłki Allegro Punkty 10,99 zamiast 9,49. Sprawdzajcie u siebie.

oznacz moderatorów