anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bezczelny moderator w dyskusji - Allegro Delivery i ich A002MML313

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Dlaczego są problemy z wysyłkami allegro

i dlaczego serwis za nic nie odpowiada

Dlaczego są problemy z wysyłkami allegro

i dlaczego serwis za nic nie odpowiada

Allegro A002MML313

 

właśnie allegro stwierdziło w dyskusji, że wysłany nieprawidłowy kod do odbioru przesyłki,

w ich syfnej usłudze, to wina sprzedawcy

cyt:

Według prawa pocztowego od momentu odebrania przesyłki odpowiedzialność za nią przechodzi na odbiorcę. Paczka jednak nie została jeszcze odebrana przez kupującego, RED proszę zatem o zgłoszenie reklamacji do przewoźnika. W sytuacji, kiedy przesyłka utknęła u przewoźnika w drodze od sprzedającego do kupującego, sprzedający powinien nadać produkt ponownie lub zwrócić pieniądze - zgodnie z wolą kupującego.

 

ogarnijcie się z tym burdelem

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_

 

właśnie allegro stwierdziło w dyskusji, że wysłany nieprawidłowy kod do odbioru przesyłki,

w ich syfnej usłudze, to wina sprzedawcy

cyt:

Według prawa pocztowego od momentu odebrania przesyłki odpowiedzialność za nią przechodzi na odbiorcę. Paczka jednak nie została jeszcze odebrana przez kupującego, RED proszę zatem o zgłoszenie reklamacji do przewoźnika. W sytuacji, kiedy przesyłka utknęła u przewoźnika w drodze od sprzedającego do kupującego, sprzedający powinien nadać produkt ponownie lub zwrócić pieniądze - zgodnie z wolą kupującego.

 

ogarnijcie się z tym burdelem

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Powiem Ci, że jak to wszystko czytam to włosy dęba stają... 

Brakuje, żeby ktoś z tych wszystkich cudów zrobił solidną serię memów i wrzucił na parę for. 

Bo tu żadne stosowane w międzyludzkiej komunikacji metody nie skutkują. Natomiast solidna śmiechawa często daje radę tam gdzie słowo  jest ignorowane...

 

Na logikę klient ma 2 dni na odbiór. Allegro standardową sprawę rozwiązuję dłużej, a klient ma tylko 2 dni na odbiór. BEZ SZANS!!!

Nie mogli go do telefonu na boxie odesłać, pewnie tam by była szansa...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

przypominam moderatorowi,

że:

Operatorem tej syfnej usługi wysyłki jest allegro

kody do paczek tej syfnej usługi wysyła allegro

kupujący stoi pod Allegro One Punkt A011790

 

od kiedy w przepisach jest napisane i w regulaminie allegro, że sprzedawca ma nadać ponownie przesyłkę, gdy kupujący nie może odebrać przesyłki bo dostał zły kod od allegro?

moderator allegro ma pomóc rozwiązać , a nie go jeszcze komplikować

co tu się odwala na allegro?

 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@RED sprawdziłam te zamówienie i przesyłka nie była zamawiana do automatu paczkowego a do punktu. Z tego co klient pisze w dyskusji wynika, że próbuje tę paczkę odebrać w jakimś automacie. 
Adres punktu to: 
Allegro One Punkt(Garamond Press) Zaporoska 70
53-416 Wrocław

Jeżeli chodzi o wypowiedź doradcy w dyskusji widzę, że odniósł się on bezpośrednio do sytuacji, w której przesyłka utknęła u przewoźnika. Co nie było adekwatne w tej sprawie. Przepraszamy za tę błędną wypowiedź. Poproszę o jej sprostowanie i przekazanie klientowi instrukcji, jak może odebrać przesyłkę. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

chyba już po temacie

nie wiem gdzie są pkty allegro bo tam nie zamawiam

ale obsługa człowieka, który nie posługuje się językiem polskim

i ma problem ze wszystkim jest trudne - a moderator w w/w

dyskusji nieźle podniósł ciśnienie

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@RED widzę, że paczka odebrana a dyskusja zamknięta 😄 Cieszę się, że finalnie udało się problem rozwiązać

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Syrena_zT   Czy moderatorowi o którym pisał RED  wypłacono już nagrodę  za sprawne zagmatwanie problemu czy nagroda ta pozostanie  tajemnicą Allegro?

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@br. 🙄

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Oj tam, chłopcy i dziewczynki z supportu nudzą się i grają sobie w gierkę. Coś w stylu tej w którą gra się z telemarketerami na zmarnowanie ich czasu i sprawienie że nie zechcą więcej zadzwonić z własnej woli i jeszcze ostrzegą wszystkich innych xD

Czyli:

- odpowiedź nie na temat +10pkt

- olanie całkowite kolejnej odpowiedzi po odpowiedzi nie na temat +20pkt

- zrzucenie winy na sprzedającego + 50pkt

- zmuszenie sprzedającego do oddania kasy gdy wina była Allegro Deliwery +200pkt

- sprawienie, że nie mogący odebrać paczki z winy Delivery obwini sprzedawcę i wystawi mu negatywa +300pkt

- pozostawienie ewidentnie nieuczciwego negatywa +30pkt, po 50-ciu w miesiącu punkty liczone podwójnie.

- powiązanie konta z obcym człowiekiem i zmuszenie użytkownika do szukania tego człowieka +500pkt

- udana próba zmuszenia zwykłego człowieka, by zmusił obcego dla niego człowieka do spłaty zadłużenia + 2000pkt

- skłonienie użytkownika do pytania gdzie można nie niego skargę złożyć +50pkt, powyżej 10-ciu w miesiącu punkty liczone podwójnie...

- takie poprowadzenie sprawy, by końcowo rozwiązał ją moderator +100pkt, powyżej 10-ciu w miesiącu punkty liczone podwójne. Trzeba w końcu cenić swój czas, niech inni pracują...

Itp. itd. 

Podobno zwycięzca rankingu dostaje w ramach nagrody drugą wypłatę oraz tytuł największego wredzia miesiąca xD

A może mi się to tylko przyśniło... Albo nie. Kto to zgadnie? Mniej więcej z poziomem obsługi w końcu się zgadza... A ta gierka bywa całkiem popularna.

 

 

 

 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@AnnaG-Antyki chłopcy wiadomo  ,a dziewczynki w jakie gierki grają ?🙄

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Mój to ostatnio z orangem praktywował. Ponad pół roku próbowali skłonić męża do umowy, której nie chciał. Dosłownie co drugi dzień obdzwaniali całą rodzinę, w tym nawet dzieciaki w szkole i nic nie pomagało. Żachnięcie się konsultanta gdy nastolatek pół godziny go na linii trzymał i na koniec zameldował, że to na ojca (a w tle rechot całej rodziny) -bezcenne (młody ma już głos jak dorosły). Nagle się nauczyli omijać telefony dzieciaków... A żadne prośby nie pomagały.  Paneli też się kiedyś tak pozbyłam xD Razem z nimi wszystko inne tele coś tam przestało dzwonić...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta

@mdrogeria w słoneczko

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@AnnaG-Antyki 

RED_0-1757062309845.jpeg

 

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

Oj tam, chłopcy i dziewczynki z supportu nudzą się i grają sobie w gierkę.

w sedno ale problem jest większy - mam wrażenie, że allegro zmieniło system opłacania takich moderatorów, bo podobny bezsens odpowiedzi pojawił się w prawie każdej wypowiedzi moderatorów (to forum jeszcze nie jest tym skażone) - byle dopasować jakiegoś gotowca na oko do problemu i kaska leci


oznacz moderatorów