Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego są problemy z wysyłkami allegro
i dlaczego serwis za nic nie odpowiada
Dlaczego są problemy z wysyłkami allegro
i dlaczego serwis za nic nie odpowiada
Allegro A002MML313
właśnie allegro stwierdziło w dyskusji, że wysłany nieprawidłowy kod do odbioru przesyłki,
w ich syfnej usłudze, to wina sprzedawcy
cyt:
Według prawa pocztowego od momentu odebrania przesyłki odpowiedzialność za nią przechodzi na odbiorcę. Paczka jednak nie została jeszcze odebrana przez kupującego, RED proszę zatem o zgłoszenie reklamacji do przewoźnika. W sytuacji, kiedy przesyłka utknęła u przewoźnika w drodze od sprzedającego do kupującego, sprzedający powinien nadać produkt ponownie lub zwrócić pieniądze - zgodnie z wolą kupującego.
ogarnijcie się z tym burdelem
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
właśnie allegro stwierdziło w dyskusji, że wysłany nieprawidłowy kod do odbioru przesyłki,
w ich syfnej usłudze, to wina sprzedawcy
cyt:
Według prawa pocztowego od momentu odebrania przesyłki odpowiedzialność za nią przechodzi na odbiorcę. Paczka jednak nie została jeszcze odebrana przez kupującego, RED proszę zatem o zgłoszenie reklamacji do przewoźnika. W sytuacji, kiedy przesyłka utknęła u przewoźnika w drodze od sprzedającego do kupującego, sprzedający powinien nadać produkt ponownie lub zwrócić pieniądze - zgodnie z wolą kupującego.
ogarnijcie się z tym burdelem
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Powiem Ci, że jak to wszystko czytam to włosy dęba stają...
Brakuje, żeby ktoś z tych wszystkich cudów zrobił solidną serię memów i wrzucił na parę for.
Bo tu żadne stosowane w międzyludzkiej komunikacji metody nie skutkują. Natomiast solidna śmiechawa często daje radę tam gdzie słowo jest ignorowane...
Na logikę klient ma 2 dni na odbiór. Allegro standardową sprawę rozwiązuję dłużej, a klient ma tylko 2 dni na odbiór. BEZ SZANS!!!
Nie mogli go do telefonu na boxie odesłać, pewnie tam by była szansa...
przypominam moderatorowi,
że:
Operatorem tej syfnej usługi wysyłki jest allegro
kody do paczek tej syfnej usługi wysyła allegro
kupujący stoi pod Allegro One Punkt A011790
od kiedy w przepisach jest napisane i w regulaminie allegro, że sprzedawca ma nadać ponownie przesyłkę, gdy kupujący nie może odebrać przesyłki bo dostał zły kod od allegro?
moderator allegro ma pomóc rozwiązać , a nie go jeszcze komplikować
co tu się odwala na allegro?
@RED sprawdziłam te zamówienie i przesyłka nie była zamawiana do automatu paczkowego a do punktu. Z tego co klient pisze w dyskusji wynika, że próbuje tę paczkę odebrać w jakimś automacie.
Adres punktu to:
Allegro One Punkt(Garamond Press) Zaporoska 70
53-416 Wrocław
Jeżeli chodzi o wypowiedź doradcy w dyskusji widzę, że odniósł się on bezpośrednio do sytuacji, w której przesyłka utknęła u przewoźnika. Co nie było adekwatne w tej sprawie. Przepraszamy za tę błędną wypowiedź. Poproszę o jej sprostowanie i przekazanie klientowi instrukcji, jak może odebrać przesyłkę.
chyba już po temacie
nie wiem gdzie są pkty allegro bo tam nie zamawiam
ale obsługa człowieka, który nie posługuje się językiem polskim
i ma problem ze wszystkim jest trudne - a moderator w w/w
dyskusji nieźle podniósł ciśnienie
@RED widzę, że paczka odebrana a dyskusja zamknięta 😄 Cieszę się, że finalnie udało się problem rozwiązać
@Syrena_zT Czy moderatorowi o którym pisał RED wypłacono już nagrodę za sprawne zagmatwanie problemu czy nagroda ta pozostanie tajemnicą Allegro?
@br. 🙄
Oj tam, chłopcy i dziewczynki z supportu nudzą się i grają sobie w gierkę. Coś w stylu tej w którą gra się z telemarketerami na zmarnowanie ich czasu i sprawienie że nie zechcą więcej zadzwonić z własnej woli i jeszcze ostrzegą wszystkich innych xD
Czyli:
- odpowiedź nie na temat +10pkt
- olanie całkowite kolejnej odpowiedzi po odpowiedzi nie na temat +20pkt
- zrzucenie winy na sprzedającego + 50pkt
- zmuszenie sprzedającego do oddania kasy gdy wina była Allegro Deliwery +200pkt
- sprawienie, że nie mogący odebrać paczki z winy Delivery obwini sprzedawcę i wystawi mu negatywa +300pkt
- pozostawienie ewidentnie nieuczciwego negatywa +30pkt, po 50-ciu w miesiącu punkty liczone podwójnie.
- powiązanie konta z obcym człowiekiem i zmuszenie użytkownika do szukania tego człowieka +500pkt
- udana próba zmuszenia zwykłego człowieka, by zmusił obcego dla niego człowieka do spłaty zadłużenia + 2000pkt
- skłonienie użytkownika do pytania gdzie można nie niego skargę złożyć +50pkt, powyżej 10-ciu w miesiącu punkty liczone podwójnie...
- takie poprowadzenie sprawy, by końcowo rozwiązał ją moderator +100pkt, powyżej 10-ciu w miesiącu punkty liczone podwójne. Trzeba w końcu cenić swój czas, niech inni pracują...
Itp. itd.
Podobno zwycięzca rankingu dostaje w ramach nagrody drugą wypłatę oraz tytuł największego wredzia miesiąca xD
A może mi się to tylko przyśniło... Albo nie. Kto to zgadnie? Mniej więcej z poziomem obsługi w końcu się zgadza... A ta gierka bywa całkiem popularna.
@AnnaG-Antyki chłopcy wiadomo ,a dziewczynki w jakie gierki grają ?🙄
Mój to ostatnio z orangem praktywował. Ponad pół roku próbowali skłonić męża do umowy, której nie chciał. Dosłownie co drugi dzień obdzwaniali całą rodzinę, w tym nawet dzieciaki w szkole i nic nie pomagało. Żachnięcie się konsultanta gdy nastolatek pół godziny go na linii trzymał i na koniec zameldował, że to na ojca (a w tle rechot całej rodziny) -bezcenne (młody ma już głos jak dorosły). Nagle się nauczyli omijać telefony dzieciaków... A żadne prośby nie pomagały. Paneli też się kiedyś tak pozbyłam xD Razem z nimi wszystko inne tele coś tam przestało dzwonić...
@mdrogeria w słoneczko
Oj tam, chłopcy i dziewczynki z supportu nudzą się i grają sobie w gierkę.
w sedno ale problem jest większy - mam wrażenie, że allegro zmieniło system opłacania takich moderatorów, bo podobny bezsens odpowiedzi pojawił się w prawie każdej wypowiedzi moderatorów (to forum jeszcze nie jest tym skażone) - byle dopasować jakiegoś gotowca na oko do problemu i kaska leci