anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bezpodstawne blokowanie środków i przeciąganie tzw reweryfikacji

ALL-DA
#13 Ambasador#

Od blisko dwóch miesięcy bezpodstawnie blokujecie środki pomimo iż macie pełne dane

Proszę administratorów o interwencje.

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Poniżej jedno z kilkunastu zgłoszeń w sprawie tzw reweryfikacji

Odpowiedź na zgłoszenie nr "29610012" [ ref:_00D24aE05._5003VVVrog:ref ]

oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA Cześć. 🙂 Zgodnie z informacjami w korespondencji, wniosek od 20 grudnia jest weryfikowany przez operatora. Taka weryfikacja ma trwać do 3 dni roboczych. Zatem jeśli sytuacja nie zmieni się do jutra, to daj mi znać, skontaktuję się z operatorem. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka  napisał(a):

@ALL-DA Cześć. 🙂 Zgodnie z informacjami w korespondencji, wniosek od 20 grudnia jest weryfikowany przez operatora. Taka weryfikacja ma trwać do 3 dni roboczych. Zatem jeśli sytuacja nie zmieni się do jutra, to daj mi znać, skontaktuję się z operatorem. 


Data 20tego ot ewidentne kłamstwo, sprawa się ciągnie znacznie dłużej.


Dodam że że samo domaganie się potwierdzania konta bankowego (jedno dla wszystkich kont od 15 lat nigdy nie edytowane) REWERYFIKACJI dla jednoosobowej działalności która była weryfikowana wielokrotnie (każdorazowo przy rejestracji nowego konta allegrowego) było nieuzasadnione.
Potwierdzali to pracownicy UODO sugerujący składanie skargi, za podobne działania inny portal w maju otrzymał sporą karę.

Dziś otrzymałem taką absurdalną wiadomość:

Zrzut ekranu 2022-12-22 093041.png

 

 

 

jakie oświadczenia jak niezgodność, jakie eksponowane stanowisko polityczne !!
Mówimy o jednoosobowej działalność firmie która ma pełną i skórconą nazwę (pełna zawiera imię i nazwisko)

Proszę o interwencję

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA Skonsultuję to, ale podaj mi proszę numer zgłoszenia. To nie jest wiadomość z korespondencji, której numer dodałeś w wątku. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

Odpowiedź na zgłoszenie nr "29777548" [ ref:_00D24aE05._5003VVXPLz:ref ]

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka  napisał(a):

@ALL-DA Skonsultuję to, ale podaj mi proszę numer zgłoszenia. To nie jest wiadomość z korespondencji, której numer dodałeś w wątku. 


Odpowiedź na zgłoszenie nr "29777548" [ ref:_00D24aE05._5003VVXPLz:ref ]

Zrzut ekranu 2022-12-22 103302.png

to kolejna absurdalna informacja.


Przez 15 lat dane były ok a teraz podobno się nie zgadzają!


jak domyślam się chodzi o skróconą nazwę firmy  (bez imienia i nazwiska) obie były podane we wniosku rejestracyjnym firmy prawie dwie dekady temu
Ciekawe na jakiej podstawie sugerujecie nieprawidłowość.
Z mojej wiedzy obie nazwy są pełnoprawne skoro były we wniosku rejestracyjnym.

Przez wasze wewnętrzne absurdalne procedury, pojawiające się co chwila wymyślane przez was nowe "problemy" od blisko dwóch miesięcy blokujecie środki.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące oświadczenia PEP otrzymałeś już mejlowo. 

Według CEiDG nazwa Twojej firmy to "[imę + nazwisko] U***OP". W rejestrze nie dodałeś żadnej nazwy skróconej, a w formularzu podałeś wyłącznie "U***OP". Takie dane nie mogą przejść pozytywnie weryfikacji, musi być zgodność. Popraw dane i zleć przelew weryfikacyjny ponownie. 

Dodatkowo sugeruję Ci prowadzenie jednej korespondencji w jednej sprawie - w ten sposób nie dublujesz spraw i szybciej otrzymasz odpowiedź. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka  napisał(a):

@ALL-DA Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące oświadczenia PEP otrzymałeś już mejlowo. 

Według CEiDG nazwa Twojej firmy to "[imę + nazwisko] U***OP". W rejestrze nie dodałeś żadnej nazwy skróconej, a w formularzu podałeś wyłącznie "U***OP". Takie dane nie mogą przejść pozytywnie weryfikacji, musi być zgodność. Popraw dane i zleć przelew weryfikacyjny ponownie. 

Dodatkowo sugeruję Ci prowadzenie jednej korespondencji w jednej sprawie - w ten sposób nie dublujesz spraw i szybciej otrzymasz odpowiedź. 


Nie udzieliliście odpowiedzi jakie umocowanie prawne waszego żądania odnośnie PEP 

 

To paranoja najpierw twierdzicie że piorę brudne pieniądze i sponsoruje nimi terrorystów.

teraz wygląda że jeszcze jestem głową państw lub politykiem czerpiącym z tego korzyści które w jakimś wniosku PEP mam wam potwierdzić.

Co jeszcze wymyślicie by zablokować środki.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA Oświadczenie należy je wypełnić w ramach Ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. 

Naprawdę rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, ale zgodnie z prawem musimy ustalić to, czy jesteś osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne (czyli PEP), członkiem rodziny PEP lub bliskim współpracownikiem PEP, czy nie. Odpowiedź zaznaczysz w oświadczeniu. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka  napisał(a):

@ALL-DA Oświadczenie należy je wypełnić w ramach Ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu. 

Naprawdę rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, ale zgodnie z prawem musimy ustalić to, czy jesteś osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne (czyli PEP), członkiem rodziny PEP lub bliskim współpracownikiem PEP, czy nie. Odpowiedź zaznaczysz w oświadczeniu. 


Gdzie to jest zapisane w powyższej ustawie?

Kiedy i gdzie poinformowaliście że takie oświadczenie będzie wymagane?

Skoro twierdzicie ze jest wymagane ustawą i może blokować wypłaty to dlaczego nie domagaliście się przesłania w momencie weryfikacji, by nie opóźniać procedury.

Czy każdy musi to przesyłać czy tylko wybrańcom utrudniacie w ten sposób weryfikacje?

Proszę o odpowiedź @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA Informujemy o tym w artykule pomocowym: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konto-firmowe/rejestracja-konta-dla-polskiej-firmy-jakie-... 

ko_alka_0-1671707610010.png

Ta decyzja zależy od operatora finansowego i jako serwis nie możemy zagwarantować żadnemu sprzedającemu, że operator nie poprosi o wypełnienie takiego oświadczenia.

Konkretna podstawa prawna to art. 46 w/w Ustawy. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

Absurd goni absurd..

można się dowiedzieć czym moja skromna osoba zasłużyła sobie na taki przywilej weryfikacji (składania oświadczenie ze nie pełnie eksponowane stanowisko polityczne ),  czyżby dlatego ze składałem skargi do UODO na was , do allegro i operatora oficjalne reklamacje na które nie udzieliście odpowiedzi w ustawowych terminach...
Oczywiście nie pełnie eksponowanego stanowiska politycznie, nie kupuję ziemi od diecezji itd oświadczenie podpisałem ale nie mogę go wysłać...

Obecnie blokujecie możliwość przesłania powyższego oświadczenia i domagacie się bym ponownie dokonywał w pierwszej kolejności po raz kolejny przelewu to niedopuszczalne.
Przelew był zweryfikowany oczekuje umożliwienia bezpieczną formą przesłania oświadczenia jeśli nadal go domagacie się i niezwłocznego odblokowania środków.
Nazwa skrócona firmy w waszej zakładce została uzupełniona o imię i nazwisko jak się domagaliście.
Zatem wszytkie wymogi spełniono.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

Cieszę się że wycofaliście się z dosyłania oświadczenia o sprawowaniu eksponowanego politycznie stanowiska i aktywowaliscie PayU na jednym koncie. Nie rozumiem jednak dlaczego zgodnie z zapowiedzią nie odblokowaliscie wstrzymanych wypłat na pozostałych kontach zgodnie z waszymi zapewnieniami. Dodatkowo nadal na dwóch z siedmiu kont nie odblokowaliscie Przelewy24 operatora który nie domagał się rewryfikacji a jakimś dziwnym trafem na dwóch najstarszych 15to letnich kontach go przyblokowaliscie. 

Proszę o interwencję  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Obiecaliscie że dziś będzie sprawa załatwiona.

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka Kiedy odblokujecie środki?

Zgodnie z odpowiedzią udzieloną 10tego grudnia na złożona skargę i reklamację potwierdziliście że weryfikacja na jednym koncie aktywuje wstrzymane środki na pozostałych kontach.


Zrzut ekranu 2022-12-26 164439 1 konto weryfikacja wszystkich.pngNa otwierane zgłoszenia za każdym razem otrzymuje tylko zapewnienia że ponaglicie operatora i dziś postaracie się by dziś była sprawa załatwiona.

Wygląda to na zwykłe zbywanie i środki są blokowane od blisko dwóch miesięcy.
Proszę o interwencje. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA Zgodnie z odpowiedzią w korespondencji numer 29777548 sprawa została ponaglona u operatora. Rzeczywiście w okresie świątecznym może to trwać nieco dłużej, ale niestety w tym przypadku muszę Cię poprosić o jeszcze chwilę cierpliwości. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka Przed chwilą dostałem kolejna bezczelną odpowiedź o waszych konsultantów.

 

Zrzut ekranu 2022-12-27 095702 pep.png

Czy istnieje jakikolwiek przepływ informacji między waszymi pracownikami i pomiędzy portalem a operatorem?

Blisko miesiąc temu ustalono po złożonej reklamacji, konsultacjach z operatorem PayU że weryfikacja na jednym koncie zweryfikuje na pozostałych a teraz okazuje się że całe te konsultacje i ustalenia można wyrzucić bo kolejny niekompetentny pracownik je ignoruje i przy kolejnym koncie jeszcze raz domagacie się PEP ( czyli tego absurdalnego oświadczenia o sprawowaniu eksponowanego politycznie stanowiska)

 

Proszę o interwencję i odblokowanie środków zgodnie z ustaleniami na pozostałych sześciu kontach.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka 

można liczyć na odpowiedź czy nadal będziecie chować głowę w piasek.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA Rozumiem Twoje niezadowolenie, dlatego bardzo proszę, żebyś prowadził wyłącznie jedną korespondencję w sprawie dotyczącej jednego problemu. W ten sposób nie będzie dochodziło do takich sytuacji. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka proszę nie sugerować mojej winy.

Otrzymaliście jasne stanowisko od operatora że wystarczy jedna weryfikacja na jednym koncie, podano ją po konsultacjach i złożonej reklamacji.

Potwierdzili to wasi konsultanci w kilku zgłoszeniach zatem oczekuje wyegzekwowania ustaleń i odblokowania środków.


To nie moja wina ze macie takie a nie inne wewnętrzne procedur otwieranie zgłoszeń i gdy proszę o ponaglenie to otwieracie nowe zgłoszenia, później nie potraficie zachować odpowiedniego przepływu informacji a wasi konsultanci w niekompetentny sposób udzielają odpowiedzi w oderwaniu od wcześniejszych ustaleń.

 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka 

Można liczyć na reakcje z waszej strony i odblokowanie środków czy nadal będziecie ignorować pisząc tylko frazesy "Rozumiem Twoje niezadowolenie.. bla bla bla.".
Na pięciu kontach nawet nie ruszyliście z zatwierdzeniem danych, na szóstym domagaliście się oświadczenia które już przedstawiłem.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów