anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bezpodstawne blokowanie środków i przeciąganie tzw reweryfikacji

ALL-DA
#13 Ambasador#

Od blisko dwóch miesięcy bezpodstawnie blokujecie środki pomimo iż macie pełne dane

Proszę administratorów o interwencje.

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Poniżej jedno z kilkunastu zgłoszeń w sprawie tzw reweryfikacji

Odpowiedź na zgłoszenie nr "29610012" [ ref:_00D24aE05._5003VVVrog:ref ]

oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA Skontaktowałam się już z odpowiednim zespołem w Twojej sprawie. Kiedy otrzymam odpowiedź, to dam Ci znać. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka można liczyć na odpowiedź i aktywowanie wypłat ?
Od blisko dwóch miesięcy blokujecie środki. To bezczelne, niepoważne traktowanie, codziennie zbywacie twierdząc ze coś konsultujecie i staracie się pomóc a efektów nie ma żadnych poza sprzecznymi informacjami.

10 grudnia jasno napisaliście że po reweryfikacji jednego konta automatycznie zweryfikujecie pozostałe. Napisaliście to po przyjęciu reklamacji i konsultacjach z operatorem.


Teraz jednak zamiast to zrealizować gdy upominam się o szybszą reakcje i wykonanie uzgodnień to co konsultant to kolejna konsultacja z operatorem.

Dochodzi do absurdów gdzie ten sam konsultant podaje w osobnych zgłoszenia sprzeczne informacje.  Raz mówi ze będzie automatycznie przeprowadzona na pozostałych kontach , innym razem ze trzeba wykonać przelewy a innym razem ze przejść pełen proces na każdym z kont.
Z takim bałaganem i dezinformacją jeszcze się nie spotkałem.

Proszę o interwencję i odblokowanie środków.

Jedno konto oczywiście zostało już zweryfikowane, otrzymaliście dokumenty, konto bankowe zostało po raz kolejny potwierdzone .
Dodam że konto bankowe jest jedno od 15 lat na wszystkich firmowych kontach allegrowych, nigdy nie było zmieniane przy każdej aktywacji konta allegrowego było potwierdzane przelewem, zatem weryfikowaliście je już wielokrotnie.

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA Przykro mi, ale wciąż nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Operatora. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka Proszę to przyśpieszyć.

Allegro i PayU znajdują się w tym samym budynku a komunikacja jest taka jakby dzieliło was tysiące kilometrów i nie było internetu.


Nie dość że są blokowane środki to jeszcze za parę dni kończy się rok rozliczeniowy a wy utrudniacie prowadzenie księgowości.

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka  napisał(a):

@ALL-DA Przykro mi, ale wciąż nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Operatora. 


@ko_alka Raczycie udzielić odpowiedzi? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Allegro i PayU znajdują się w tym samym budynku a komunikacja jest taka jakby dzieliło was tysiące kilometrów i nie było internetu.


Nie dość że są blokowane środki od blisko dwóch miesięcy to jeszcze za parę dni kończy się rok rozliczeniowy a wy utrudniacie prowadzenie księgowości.

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA  Kiedy tylko Operator przeprowadzi weryfikację i otrzymam odpowiedź, to dam Ci znać. Proszę o cierpliwość. Przykro mi, ale nie jestem w stanie tego przyspieszyć. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka  napisał(a):

@ALL-DA  Kiedy tylko Operator przeprowadzi weryfikację i otrzymam odpowiedź, to dam Ci znać. Proszę o cierpliwość. Przykro mi, ale nie jestem w stanie tego przyspieszyć. 


@ko_alka to możecie go ponaglić i otrzymać OFICJALNĄ  odpowiedź co go powstrzymuje skoro potwierdził że ZROBI AUTOMATYCZNIE WERYFIKACJE POZOSTAŁYCH KONT PO WERYFIKACJI JEDNEGO KONTA!!

ILE MOŻNA CZEKAĆ? Wpłaty na innych kontach zablokowaliście w parę sek po braku weryfikacji pierwszego konta a z odblokowaniem trwa i trwa..

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA Otrzymałam odpowiedź, że żeby wniosek poprawnie się przeprocesował, musisz zlecić osobne przelewy weryfikacyjne na każdym reweryfikowanym koncie. Nie ma konieczności przesyłania każdorazowo dokumentów. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka  napisał(a):

@ALL-DA Otrzymałam odpowiedź, że żeby wniosek poprawnie się przeprocesował, musisz zlecić osobne przelewy weryfikacyjne na każdym reweryfikowanym koncie. Nie ma konieczności przesyłania każdorazowo dokumentów. 


@ko_alka Przecież to absurd REWERYFIKACJA polegała potwierdzeniu danych w tym numeru konta bankowego. TO ZOSTAŁ ZROBIONE


WSZYTKO ZOSTAŁO POTWIERDZONE DLACZEGO DOMAGACIE SIĘ BYM DOKONYWAŁ JESZCZE 6 RAZY PRZELEWU Z TEGO SAMEGO KONTA BANKOWEGO (konta które nigdy nie było zmieniane, od 15 lat jest jedynym kontem firmowym, jest potwierdzone i to wielokrotnie ostatni raz dwa tygodnie temu)

Całą REWERYFIKACJA była w moim przypadku nieuzasadniona i polega na tym że  domagacie  potwierdzeniu danych które macie od 15 lat i które nie mogły zostać zmienione (przy jednoosobowej działalności nie może być jakichkolwiek zmian właścicielskich, nie zmienię właściciela firmy ani właściciela konta bankowego. W okresie 15lat były potwierdzane wielokrotnie podczas zakładania kolejnych kont allegrowych, dodatkowo są potwierdzone w CEGID w październiku.

REWERYFIKACJA jest podporządkowana tylko waszej wygodzie i waszym wewnętrznym zmianą, potwierdzali to wasi konsultanci.

Na dwóch najstarszych kontach gdy wasz operator PayU poprosił o reweryfikację zamiast zawiesić wypłaty (tak jak zrobiliście na pozostałych 5 kontach) usunęliście wszystkie dane dla PayU ale i drugiego operatora który nie domagał się reweryfikacji
Przez to musiałem przejść pełen proces weryfikacji tak ja byłbym nowym klientem. Wasi konsultanci twierdzili ze to wynika waszych technicznych zmian i tego ze takie macie wewnętrzne procedury dla starych kont.

Oczekuje byście wprowadzili niezwłocznie aktywowali wypłaty na pozostałych kontach allegrowych, numer konta był potwierdzony więc nie widzę podstawy prawnej by dwa tygodnie później go ponownie potwierdzać i to 6 razy!

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka 
Z waszych absurdalnych tłumaczeń wynika ze operator już zweryfikował dane i nie wymaga dodatkowej weryfikacji danych.
Zatem jakim prawem teraz ALLEGRO BLOKUJE MOJE ŚRODKI domagając się dokonania sześciu przelewów.
Proszę podać podstawę prawną.

 

 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka  napisał(a):

@ALL-DA Otrzymałam odpowiedź, że żeby wniosek poprawnie się przeprocesował, musisz zlecić osobne przelewy weryfikacyjne na każdym reweryfikowanym koncie. Nie ma konieczności przesyłania każdorazowo dokumentów. 


@ko_alka Widać ze wczorajsza kara od UOKIK nie robi wrażenia i chcecie otrzymać kolejne.

Doczekam się odpowiedzi i odblokowania środków, prosiłem o podanie podstawy prawnej:


Z waszych absurdalnych tłumaczeń wynika ze operator już zweryfikował dane i nie wymaga dodatkowej weryfikacji danych.
Zatem jakim prawem teraz ALLEGRO BLOKUJE MOJE ŚRODKI domagając się dokonania sześciu przelewów.
Proszę podać podstawę prawną.

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

@ALL-DA skorzystaj z pomocy prawnika i napiszcie oficjalne pismo o zwrot Twoich pieniędzy (a może i odszkodowanie da się wywalczyć?)

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@starling_shop Oficjalne skargi i reklamacje do operatora PayU i allegro już były złożone.
Na niektóre nawet nie odpowiedzieli co już jest naruszeniem prawa i zgodnie z przepisami roszczenia powinny być uznane.
Oczywiście przy zgłoszeniach pytania są ignorowane lub otrzymuje się sprzeczne informacje od konsultantów, co niestety stanowi standard na allegro.
Sprawa była konsultowana z UOKIK i UODO potwierdzali nieprawidłowość działań portalu prosząc o oficjalne zgłoszenia najlepiej z pełną dokumentacją. Wszytko jest archiwizowane i pójdą oficjalne skargi do urzędów z kompletem zgłoszeń i odpowiedzi reklamacyjnych (cześć jest jeszcze w toku więc jeszcze czekam ).


Na prawnika nie ma powodu tracić pieniędzy, odszkodowania i tak byłyby niewielkie, (zablokowali tysiące ale nie setki tysięcy wiec ustawowe odsetki byłby niewielkie)

Tu chodzi raczej o zasadę i arogancję portalu, same decyzje UODO i skargi które w przeszłości mogą wymusić zmiany na portalu mi wystarczą.


Pewnie gdyby więcej sprzedawców składało udokumentowane skargi do instytucji nadzorujących, reklamacje i zgłoszenia do allegro to portal nie jechałby tak po bandzie w różnych kwestiach.
Sama obsługa zgłoszeń i reklamacji to koszty dla portalu i udokumentowane problemy. Instytucje mają materiał i podstawy do działań a portal na obsłudze zgłoszeń, reklamacji robi sobie koszty a to łącznie może doprowadzić do tego że portal rzadziej będzie działał z naruszeniem prawa, szczególnie dotyczy to wewnętrznych regulacji naruszających prawo i regulamin. 
Przykładowo cały czas konsultanci wmawiają że sprzedawca składa reklamację przy przesyłkach Smartem (nawet jeśli są odbiorcami) czy rozpatrujący allegro protect nie nakładają bezpodstawnie opłaty nie czekając na ustosunkowanie się sprzedawcy.

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka 

Można liczyć na odpowiedź i załatwienie problemu.
Mijają kolejne dni, od miesiąca blokujecie środki pomimo pełnej reweryfikacji firmy.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ALL-DA Cześć. Przekazuję Ci informacje, które otrzymałam w Twojej sprawie. 

W przypadku reweryfikacji musisz przejść proces na każdym koncie, czyli wykonać przelew weryfikacyjny i wysłać dokumenty. Niestety w przypadku kont (ID 9352811 oraz ID 9569702) nie ma możliwości przekazania dokumentów tylko na jednym koncie (ta informacja była nieprawidłowa i złożyłeś już na nią reklamację). 

Przykro mi, że reweryfikacja się przedłuża. Żeby szybciej ją zakończyć, prowadź proszę jedną korespondencję mejlową i załącz wymagane dokumenty zgodnie z prośbami pracowników Allegro. 

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@ko_alka  napisał(a):

@ALL-DA Cześć. Przekazuję Ci informacje, które otrzymałam w Twojej sprawie. 

W przypadku reweryfikacji musisz przejść proces na każdym koncie, czyli wykonać przelew weryfikacyjny i wysłać dokumenty. Niestety w przypadku kont (ID 9352811 oraz ID 9569702) nie ma możliwości przekazania dokumentów tylko na jednym koncie (ta informacja była nieprawidłowa i złożyłeś już na nią reklamację). 

Przykro mi, że reweryfikacja się przedłuża. Żeby szybciej ją zakończyć, prowadź proszę jedną korespondencję mejlową i załącz wymagane dokumenty zgodnie z prośbami pracowników Allegro. 


@ko_alka mijają kolejne tygodnie i nadal blokujecie środki wymyślając kolejne absurdalne powody.
Spełniam kolejne wasze wymogi nawet najbardziej **piiip**yczne wynikające z waszych wewnętrznych procedur, wad technicznych tj. wysłanie pustych stron by inicjować proces weryfikacji. Ostatecznie mimo tego iż spełniłem wszystkie wymogi nadal nie odblokowaliście środków na jednym koncie.
Ewidentnie widać brak konsekwencji w waszych działaniach, notorycznie podajecie sprzeczne informacje, przy tych samych wymogach rożnie traktujecie rozpatrzenie wniosków na różnych kontach.
Dowodzi to niekompetencji waszych pracowników i kolegów z payu oraz wadliwości waszych wewnętrznych procedur i stworzonego sytemu weryfikacji.

Od początku listopada blokujecie wypłaty środków, to już ponad dwa miesiące.

Domagam się wyjaśnień i niezwłocznego odblokowania środków.

oznacz moderatorów