Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od blisko dwóch miesięcy bezpodstawnie blokujecie środki pomimo iż macie pełne dane
Proszę administratorów o interwencje.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Poniżej jedno z kilkunastu zgłoszeń w sprawie tzw reweryfikacji
Odpowiedź na zgłoszenie nr "29610012" [ ref:_00D24aE05._5003VVVrog:ref ]
@ALL-DA Cześć. 🙂 Zgodnie z informacjami w korespondencji, wniosek od 20 grudnia jest weryfikowany przez operatora. Taka weryfikacja ma trwać do 3 dni roboczych. Zatem jeśli sytuacja nie zmieni się do jutra, to daj mi znać, skontaktuję się z operatorem.
@ko_alka napisał(a):
@ALL-DA Cześć. 🙂 Zgodnie z informacjami w korespondencji, wniosek od 20 grudnia jest weryfikowany przez operatora. Taka weryfikacja ma trwać do 3 dni roboczych. Zatem jeśli sytuacja nie zmieni się do jutra, to daj mi znać, skontaktuję się z operatorem.
Data 20tego ot ewidentne kłamstwo, sprawa się ciągnie znacznie dłużej.
Dodam że że samo domaganie się potwierdzania konta bankowego (jedno dla wszystkich kont od 15 lat nigdy nie edytowane) REWERYFIKACJI dla jednoosobowej działalności która była weryfikowana wielokrotnie (każdorazowo przy rejestracji nowego konta allegrowego) było nieuzasadnione.
Potwierdzali to pracownicy UODO sugerujący składanie skargi, za podobne działania inny portal w maju otrzymał sporą karę.
Dziś otrzymałem taką absurdalną wiadomość:
jakie oświadczenia jak niezgodność, jakie eksponowane stanowisko polityczne !!
Mówimy o jednoosobowej działalność firmie która ma pełną i skórconą nazwę (pełna zawiera imię i nazwisko)
Proszę o interwencję
@ALL-DA Skonsultuję to, ale podaj mi proszę numer zgłoszenia. To nie jest wiadomość z korespondencji, której numer dodałeś w wątku.
Odpowiedź na zgłoszenie nr "29777548" [ ref:_00D24aE05._5003VVXPLz:ref ]
@ko_alka napisał(a):
@ALL-DA Skonsultuję to, ale podaj mi proszę numer zgłoszenia. To nie jest wiadomość z korespondencji, której numer dodałeś w wątku.
Odpowiedź na zgłoszenie nr "29777548" [ ref:_00D24aE05._5003VVXPLz:ref ]
to kolejna absurdalna informacja.
Przez 15 lat dane były ok a teraz podobno się nie zgadzają!
jak domyślam się chodzi o skróconą nazwę firmy (bez imienia i nazwiska) obie były podane we wniosku rejestracyjnym firmy prawie dwie dekady temu
Ciekawe na jakiej podstawie sugerujecie nieprawidłowość.
Z mojej wiedzy obie nazwy są pełnoprawne skoro były we wniosku rejestracyjnym.
Przez wasze wewnętrzne absurdalne procedury, pojawiające się co chwila wymyślane przez was nowe "problemy" od blisko dwóch miesięcy blokujecie środki.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ALL-DA Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące oświadczenia PEP otrzymałeś już mejlowo.
Według CEiDG nazwa Twojej firmy to "[imę + nazwisko] U***OP". W rejestrze nie dodałeś żadnej nazwy skróconej, a w formularzu podałeś wyłącznie "U***OP". Takie dane nie mogą przejść pozytywnie weryfikacji, musi być zgodność. Popraw dane i zleć przelew weryfikacyjny ponownie.
Dodatkowo sugeruję Ci prowadzenie jednej korespondencji w jednej sprawie - w ten sposób nie dublujesz spraw i szybciej otrzymasz odpowiedź.
@ko_alka napisał(a):
@ALL-DA Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące oświadczenia PEP otrzymałeś już mejlowo.
Według CEiDG nazwa Twojej firmy to "[imę + nazwisko] U***OP". W rejestrze nie dodałeś żadnej nazwy skróconej, a w formularzu podałeś wyłącznie "U***OP". Takie dane nie mogą przejść pozytywnie weryfikacji, musi być zgodność. Popraw dane i zleć przelew weryfikacyjny ponownie.
Dodatkowo sugeruję Ci prowadzenie jednej korespondencji w jednej sprawie - w ten sposób nie dublujesz spraw i szybciej otrzymasz odpowiedź.
Nie udzieliliście odpowiedzi jakie umocowanie prawne waszego żądania odnośnie PEP
To paranoja najpierw twierdzicie że piorę brudne pieniądze i sponsoruje nimi terrorystów.
teraz wygląda że jeszcze jestem głową państw lub politykiem czerpiącym z tego korzyści które w jakimś wniosku PEP mam wam potwierdzić.
Co jeszcze wymyślicie by zablokować środki.
@ALL-DA Oświadczenie należy je wypełnić w ramach Ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
Naprawdę rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, ale zgodnie z prawem musimy ustalić to, czy jesteś osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne (czyli PEP), członkiem rodziny PEP lub bliskim współpracownikiem PEP, czy nie. Odpowiedź zaznaczysz w oświadczeniu.
@ko_alka napisał(a):
@ALL-DA Oświadczenie należy je wypełnić w ramach Ustawy z dnia 1 marca 2018 roku o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
Naprawdę rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, ale zgodnie z prawem musimy ustalić to, czy jesteś osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne (czyli PEP), członkiem rodziny PEP lub bliskim współpracownikiem PEP, czy nie. Odpowiedź zaznaczysz w oświadczeniu.
Gdzie to jest zapisane w powyższej ustawie?
Kiedy i gdzie poinformowaliście że takie oświadczenie będzie wymagane?
Skoro twierdzicie ze jest wymagane ustawą i może blokować wypłaty to dlaczego nie domagaliście się przesłania w momencie weryfikacji, by nie opóźniać procedury.
Czy każdy musi to przesyłać czy tylko wybrańcom utrudniacie w ten sposób weryfikacje?
Proszę o odpowiedź @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ALL-DA Informujemy o tym w artykule pomocowym: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konto-firmowe/rejestracja-konta-dla-polskiej-firmy-jakie-...
Ta decyzja zależy od operatora finansowego i jako serwis nie możemy zagwarantować żadnemu sprzedającemu, że operator nie poprosi o wypełnienie takiego oświadczenia.
Konkretna podstawa prawna to art. 46 w/w Ustawy.
Absurd goni absurd..
można się dowiedzieć czym moja skromna osoba zasłużyła sobie na taki przywilej weryfikacji (składania oświadczenie ze nie pełnie eksponowane stanowisko polityczne ), czyżby dlatego ze składałem skargi do UODO na was , do allegro i operatora oficjalne reklamacje na które nie udzieliście odpowiedzi w ustawowych terminach...
Oczywiście nie pełnie eksponowanego stanowiska politycznie, nie kupuję ziemi od diecezji itd oświadczenie podpisałem ale nie mogę go wysłać...
Obecnie blokujecie możliwość przesłania powyższego oświadczenia i domagacie się bym ponownie dokonywał w pierwszej kolejności po raz kolejny przelewu to niedopuszczalne.
Przelew był zweryfikowany oczekuje umożliwienia bezpieczną formą przesłania oświadczenia jeśli nadal go domagacie się i niezwłocznego odblokowania środków.
Nazwa skrócona firmy w waszej zakładce została uzupełniona o imię i nazwisko jak się domagaliście.
Zatem wszytkie wymogi spełniono.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Cieszę się że wycofaliście się z dosyłania oświadczenia o sprawowaniu eksponowanego politycznie stanowiska i aktywowaliscie PayU na jednym koncie. Nie rozumiem jednak dlaczego zgodnie z zapowiedzią nie odblokowaliscie wstrzymanych wypłat na pozostałych kontach zgodnie z waszymi zapewnieniami. Dodatkowo nadal na dwóch z siedmiu kont nie odblokowaliscie Przelewy24 operatora który nie domagał się rewryfikacji a jakimś dziwnym trafem na dwóch najstarszych 15to letnich kontach go przyblokowaliscie.
Proszę o interwencję @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Obiecaliscie że dziś będzie sprawa załatwiona.
@ko_alka Kiedy odblokujecie środki?
Zgodnie z odpowiedzią udzieloną 10tego grudnia na złożona skargę i reklamację potwierdziliście że weryfikacja na jednym koncie aktywuje wstrzymane środki na pozostałych kontach.
Na otwierane zgłoszenia za każdym razem otrzymuje tylko zapewnienia że ponaglicie operatora i dziś postaracie się by dziś była sprawa załatwiona.
Wygląda to na zwykłe zbywanie i środki są blokowane od blisko dwóch miesięcy.
Proszę o interwencje. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ALL-DA Zgodnie z odpowiedzią w korespondencji numer 29777548 sprawa została ponaglona u operatora. Rzeczywiście w okresie świątecznym może to trwać nieco dłużej, ale niestety w tym przypadku muszę Cię poprosić o jeszcze chwilę cierpliwości.
@ko_alka Przed chwilą dostałem kolejna bezczelną odpowiedź o waszych konsultantów.
Czy istnieje jakikolwiek przepływ informacji między waszymi pracownikami i pomiędzy portalem a operatorem?
Blisko miesiąc temu ustalono po złożonej reklamacji, konsultacjach z operatorem PayU że weryfikacja na jednym koncie zweryfikuje na pozostałych a teraz okazuje się że całe te konsultacje i ustalenia można wyrzucić bo kolejny niekompetentny pracownik je ignoruje i przy kolejnym koncie jeszcze raz domagacie się PEP ( czyli tego absurdalnego oświadczenia o sprawowaniu eksponowanego politycznie stanowiska)
Proszę o interwencję i odblokowanie środków zgodnie z ustaleniami na pozostałych sześciu kontach.
@ALL-DA Rozumiem Twoje niezadowolenie, dlatego bardzo proszę, żebyś prowadził wyłącznie jedną korespondencję w sprawie dotyczącej jednego problemu. W ten sposób nie będzie dochodziło do takich sytuacji.
@ko_alka proszę nie sugerować mojej winy.
Otrzymaliście jasne stanowisko od operatora że wystarczy jedna weryfikacja na jednym koncie, podano ją po konsultacjach i złożonej reklamacji.
Potwierdzili to wasi konsultanci w kilku zgłoszeniach zatem oczekuje wyegzekwowania ustaleń i odblokowania środków.
To nie moja wina ze macie takie a nie inne wewnętrzne procedur otwieranie zgłoszeń i gdy proszę o ponaglenie to otwieracie nowe zgłoszenia, później nie potraficie zachować odpowiedniego przepływu informacji a wasi konsultanci w niekompetentny sposób udzielają odpowiedzi w oderwaniu od wcześniejszych ustaleń.
Można liczyć na reakcje z waszej strony i odblokowanie środków czy nadal będziecie ignorować pisząc tylko frazesy "Rozumiem Twoje niezadowolenie.. bla bla bla.".
Na pięciu kontach nawet nie ruszyliście z zatwierdzeniem danych, na szóstym domagaliście się oświadczenia które już przedstawiłem.