Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy to jakaś nowa zmiana że deklaracje supportu są kompletnie nie istotne i mogą celowo wprowadzać w błąd co skutkuje pózniej oceną innej osoby z supportu ostrzeżeniem ?
Po zmianie szablonu aukcji wystosowałem wiadomość do supportu o weryfikacje czy wszystko pasuje na tej aukcji, i otrzymałem taką wiadomość:
po czym po paru dniach dostaje informacje o ostrzeżeniu i w wiadomości konkluzja jest taka że Allegro może celowo wprowadzać w błąd, a póżniej karać za swoje błędy...
Wychodzi na to że zdanie supportu jest h... warte.... @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@WeebAll_pl Nie rozumiem... Oczekujesz że ja cię przeproszę za to że zataiłeś datę korespondencji ? Po prostu zrozumiałeś błąd, zamieściłeś sprostowanie i jest OK
@br. tak oczekuje że mnie przeprosisz za pomówienie że manipuluje i wprowadzam w błąd...
Nic nie zatajałem, wszystkie informacje cały czas są jawne. To tak samo jak byś oczekiwał teraz że razem z zrzutem ekranu będę pokazywał cała treść prowadzonej korespondencji, nie jest to standardowe przekazanie treści wiadomości tak samo jak pokazywanie daty.
Czyli wychodzi na to że liczyłeś że "złapiesz" jakiegoś sprzedawcę który ma problem z Allegro i go zaatakujesz i lepiej się poczujesz i dowartościujesz, pech chciał że się "poślizgnąłeś" i bez problemu mogłem udowodnić że piszesz głupoty.
@WeebAll_pl No dobrze, przepraszam ....
Zadowolony?
Ale...
"Czyli wychodzi na to że liczyłeś że "złapiesz" jakiegoś sprzedawcę który ma problem z Allegro i go zaatakujesz i lepiej się poczujesz i dowartościujesz, pech chciał że się "poślizgnąłeś" i bez problemu mogłem udowodnić że piszesz głupoty. "
Teraz ja powinienem napisać że oczekuję przeprosin. Nie musisz przepraszać, już pokazałeś swój poziom, dalsza dyskusja jest bez sensu.
Jeśli chcesz przeprosin to musisz tak jak ja napisać za co i uargumentować/udowodnić mój brak racji. Przeproszenie mnie, a później kolejne obrażenie że niby pokazałem jakiś mój poziom raczej nie wskazuje szczerości...
Wracając do wątku czy któraś osoba z @ko_alka @nat_not zainteresuje się w/w problemem ? Ponieważ aktualnie mam 2 ostrzeżenia z czego drugie jest totalnie bezpodstawne, i jak boli mnie nawet te 1 ostrzeżenie i strata SS to jestem w stanie zaakceptować że klient w formie graficznej nie może dostać loga producenta materiału z którego jest wykonany przedmiot, to jest dla mnie nie do zaakceptowania fakt że mając oficjalne potwierdzenie zgodności szablonu aukcji dostaje za ten szablon 2 ostrzeżenie...
Zainteresuje się ktoś z was w końcu?
@WeebAll_pl Jeśli uważasz, że odpowiedź konsultanta jest nieprawidłowa, to złóż reklamację w tej korespondencji.
@ko_alka- na serio macie w tym supporcie dramat. Chcesz na priv trochę screenów z korespondencji? Zmyślanie na poczekaniu, odpowiedzi na odwal się, kłamanie, w jednej rozmowie pytałem kilka razy czy "na 100%" i do kogo mam mieć pretensje jak "jednak nie". Kilka dni później okazało się "jednak nie" a potem festiwal nowych bzdur i kłamstw zmyślanych na poczekaniu. Mam wrażenie, że sporo z tych osób to z jakiejś łapanki i nie bardzo rozumie Wasze zasady. Wysłać stosowne screeny czy to taka sama strata czasu jak gadanie z supportem?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Oficjalna odpowiedź suportu :
Wy sobie już jaja robicie czy na serio macie nas w doopie ?
Zgłoszenie nr. 41375288
@WeebAll_pl Jeśli chcesz się odwołać od odpowiedzi, jakie otrzymałeś, proszę, napisz w zgłoszeniu, że chcesz złożyć reklamację.
@WeebAll_pl tak allegro odpowiada nam przy każdej reklamacji
jak takiemu odpowiadającemu kończy się zasób słów złożony z gotowych odpowiedzi
polskie przepisy, paragrafy, zasady, regulamin allegro - to się w tym serwisie nie liczy