Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
MODERATORZE!
NIE OZNACZAJ TEGO POSTU JAKO SPAM PO RAZ KOLEJNY!
SKONFRONTUJCIE SIĘ Z PROBLEMEM!
Witam,
Droga społeczności to co dzieje się obecnie na tym portalu to są jakieś żarty!
W dniu wczorajszym dostałam bez żadnego powodu email o takiej treści:
Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i jest ona w posiadaniu towaru oferowanego na sprzedaż.
Co to dla Ciebie oznacza
Usunęliśmy wszystkie wystawione oferty i anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach. Nałożyliśmy również czasowe opóźnienie wypłaty środków z Allegro Finanse na czas weryfikacji konta (Regulamin Allegro załącznik 7a, art. 2.2. oraz załącznik 7b, art. 3.2.).
Co należy zrobić
Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:
Jak przygotować zdjęcia
Na dokumencie muszą być widoczne:
Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.
Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy o to w kolejnych wiadomościach.
Dlaczego o to prosimy
Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 Regulaminu Allegro. Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu.
Nie było żadnej informacji na ten temat szybszej, nikt mnie nie informował o żadnych potrzebach ze strony portalu aż tu nagle cyk aukcje wyrzucone oraz co najbardziej mnie zastanawiające..... prośba o moje selfie wraz ze zdjęciami dowodu?
Jak mam znieść ograniczenia, gdy nie zgadzam się na udostępnianie portalowi tak wrażliwych danych jak zdjęcie mojego dowodu oraz tym bardziej o zdjęcie mojej twarzy wraz z dowodem.
Przecież to przechodzi ludzkie pojęcie!
Tak samo towar wraz z dowodem.
Nie zgadzam się na tego typu rozwiązanie, nie chcę aby mój dokument tożsamości "fruwał" po internecie.
Nie wiem co się z nim stanie, gdy go prześlę do osób mi nie znanych, a gwarantowanie mi przez pracowników portalu że go usuną jakoś mnie nie przekonuje, a co a tym idzie staję w obliczu realnego zagrożenia kradzieży danych osobowych.
Co mogę zrobić w obecnej sytuacji?
Czy warto rozważyć skierowanie do odpowiednich instytucji?
Proszę o pomoc w tej sprawie.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Proszę o pilne odniesienie się do problemu.
@opalinska115 niestety tak się dzieje od wprowadzenie ochrony kupujących , spotkało to nie tylko Ciebie .
absurd goni absurd w tym wypadku!
nie mają prawa do żądania ode mnie wrażliwych danych.
Gdzie powinnam zgłosić takie posunięcie portalu?
@opalinska115 Może nadejdzie taki czas że ktoś zweryfikuje czy takie podejście do sprzedawców jest legalne . Nas weryfikują ale zwykle Ci co weryfikowali są później sami weryfikowani.
@opalinska115 przykro mi, ale takie są procedury Działu bezpieczeństwa i bez weryfikacji blokada nie zostanie zdjęta. Mogę jedynie zapewnić, że dokument po weryfikacji jest trwale usuwany z serwerów. Widzę, że prowadzisz już z nami korespondencję e-mail w tej sprawie, decyzję może podjąć tylko wyżej wymieniony Dział, więc kontynuuj proszę rozmowę e-mailowo.
Dodam, że żadna z nas, Moderatorek nie oznaczała Twojego wpisu jako spam, działa to automatycznie, teraz Twoja wiadomość jest już widoczna.
Jak się zakończyła twoja sprawa ?