anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BLOKADA KONTA ZA KOMENTARZ NIE POLECAM OD KLIENTA KTÓRY NIE ODEBRAŁ PACZKI

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

Klient zamówił paczkę za pobraniem , nie odebrał jej od kuriera , przekierował na magazyn GLS deklarując że ją z tamtąd odbierze, paczka zgodnie z regulaminiem oczekiwała na niego 7 dni roboczych , dostaliśmy informację że taka sytuacja ma miejsce i usiłowaliśmy skontaktować się z klientem , ale nie odbierał telefonu więc paczka z automatu zostałą do nas cofnięta . I WTEDY SIĘ ZACZĘŁO .... dyskusja , ocena nie polecam , grożenie , straszenie sądem , skarbowym i każdą jedną instytucją w tym kraju. Po rozmowach z allegro , komentarz usunięty ponieważ paczka nie została odebrana , dyskusja zamknięta ... i ponownie komenatrz dyskusja i tak klika razy . Po ponad tygodniu bez informacji która powinna PONOĆ przyjść automatycznie okazało się że mamy zablokowane konto i teraz UWAGA NAJLEPSZE dział bezpieczeństwa informuje że aby odblokować konto mam skontaktować się z klientem aby usunął ocenę która ZGODNIE Z REGULAMINEM jest niezasadna ponieważ KLIENT NIE ODEBRAŁ PACZKI POBRANIOWEJ . Pisałam wypracowania tłumacząc sytuację i nie mam żadnej rozmowy , żadnych konkretów, żaden argument z mojej strony nic nie wnosi , stanowisko działu bezpieczeństwa się nie zmienia . Nawet wczoraj zagryzając zęby dzwoniłam do tego klienta ale również nie odebrał telefonu tak jak wcześniej , sytuacja jest dla mnie absurdalna - jako sprzedający wywiązałem się na 100% z swoich obowiązków , nie zrobiłem nic co mogłoby spowodować taką sytuację a konsekwencje są takie że pozbawili mnie dochodu ,a dodam że mam na utrzymaniu 3 dzieci , zastanawiam się czy tutaj nie dochodzi do popełnienia przestępstwa ... BŁAGAM POMÓŻCIE 

oznacz moderatorów
59 ODPOWIEDZI 59

Syla270985
#12 Orędownik#

@TRANS-CZESCI to teraz poinformuj Allegro oraz UOKIK, zbierz wszystko do kupy i ślij. Masz potężnego asa w rękawie i wykorzystaj to. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@TRANS-CZESCI zrób jak radzi @Syla270985 nie próbuj się mścić i kupować u niego bo to do niczego nie prowadzi, napisz mu mila że ma 24 h na przeprosiny i usunięcie negatywa i zaprzestanie nękania Ciebie bo spotkacie się w sądzie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

wrumwrum80
#9 Pomysłodawca#

allegro to jakis dramat,ja dostalem negatywa za niby uszkodzenia , oraz info od kupujacego ze za pieniadze go usunie..oczywiscie ten super portal ma to gdzies

 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@TRANS-CZESCI 

Ech, jak się czyta takie historie, to coraz mniej się chce prowadzić własna sprzedaż na tym portalu. Właśnie tylko co przyszła "ankieta allegro"  pt "czy masz zaufanie do zakupów na allegro? Czy masz zaufanie do marki allegro?|"   No nie mam,  jak się czyta o wysyłkach smart, próbach wykorzystywania zwrotów, negatywach, "rekompensatach" a w rzeczywistosci łapówkach za usuniecie negatywu, złośliwe negatywy od konkurencji  - to nie mam już zaufania do marki allegro.

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Najsmutniejsze jest to, że moderacja gdzieś wsiąkła albo, co bardziej prawdopodobne, Allegro samo nie wie, jak rozwiązać problem, do którego przyłożyło łapy 

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

Sytuacja jest tak absurdalna , niezgodna z regulaminem … że Ja cały czas nie wierzę że to się dzieje … Stanowisko działu bezpieczeństwa jest niezmienne , mam upadlać się przed klientem który nie odebrał paczki ( więc nie ma prawa mnie oceniać, a jednak to zrobił wielokrotnie ) aby on usunął komentarz 🤦🏻‍:płeć_żeńska:🤦🏻‍:płeć_żeńska:🤦🏻‍:płeć_żeńska: przez sekundę nie pochylili się nad moimi wyjaśnieniami, lekceważą każdy mój argument i zapytanie- odpowiedź jest jedna - WYJAŚNIENIE JEST W 1 wiadomości , to naprawdę nadaje się do telewizji 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

A wiesz, to mogłoby byc ciekawe, temat na reportaż, "jak sprzedawać na allegro".   Może ktoś spróbuje zainteresować, superwizjer czy podobny. Dlaczego tylko kupujacy maja zawsze rację, a gdzie prawa  sprzedających.? 

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

Mnie dziwi że do tej pory nikt tego nie zrobił , czasem mam wrażenie ,a zwłaszcza teraz że to państwo w państwie , robią z nami co chcą , masakryczne prowizję od sprzedaży, TY MUSISZ ODPOWIEDZIEĆ NA WIADOMOŚĆ CHOĆ JEST DEBILNA , TY MUSISZ wypowiedzieć się w dyskusji , TY MUSISZ BYĆ 24h DOSTĘPNY- nie możesz zachorować , nie odpisać MASZ BYĆ I ROBIĆ CO CHCĄ a na koniec i tak okazuje się że nie masz żadnych praw , zadarmo blokują konto i wszystko jest ok bo ONI MOGĄ ! 

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

Prawda jest też taka że jeśli ich praktyki ujrzą światło dzienne i klienci dowiedzą się jak to naprawdę wygląda - szantaże i wyłudzanie pieniędzy będzie na porządku dziennym „ usunę negatywa ale zapłać „ 

oznacz moderatorów

wrumwrum80
#9 Pomysłodawca#

Wyslalem zrzut ekranu z nickiem goscia ktory napisal ze jak zaplace to usunie negatywa...allegro odp ze ma kupujacy prawo negocjowac usuniecie komentarza.....to jest jakas paranoja

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

Żartujesz ?! 🤦🏻‍:płeć_żeńska: kupujący jakkolwiek udowodnił że towar jest uszkodzony ? Jak chodzi o sprawy reklamacyjne to też są nieugięci, klient ma być zadowolony …. Szkoda że nie biorą pod uwagę że jest mnóstwo naciągaczy i oszustów a tutaj mamy tego przykład 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@msniezek naprawdę? szantaż ma wasze przyzwolenie?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

godar456
#11 Animator#

Znaczy się "klient" może wystawić ocenę nawet jak nie odbierze przesyłki ?

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

No nie może teoretycznie bo w praktyce w momencie w którym konsultant usuwa ocenę on ją ponownie wystawia , bo oczywiście zostaje o tym fakcie poinformowany mailowo - błędne koło , mój koszt nieodebranej paczki a na koniec zablokowane konto ….

oznacz moderatorów

godar456
#11 Animator#

Blokada konta za jeden negatyw ?

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Tak bo punktacja minus 1300 się zrobiła 

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

tak bo ogólna ocena spadła na "WYMAGA POPRAWY " , mój procent poleceń to 99,3 %, oceny obniżające jakość są 3 , w tym 2 z 4gwiazdkami zamiast 5 i "1" negatyw ... nie mam punktów za przesyłki ponieważ z racji tego że najczęściej wysyłam gabaryty i korzystam z firmy NO LIMIT a jej jak i wielu innych allegro nie widzi bo nie ma z nimi powiązania . 

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

@Monika__L  właśnie powiedz mi jak to jest że oni milczą w tym wątku ? nie ukrywam że jak go zakładałam, to liczyłam że może tym kanałem ktoś coś ruszy , zeszło już mi 500 aukcji ... sprzedaż żadna bo przecież z racji spadku oceny nawet te które zostały giną i nie są wyświetlane , a opłaty rosną ....

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Ja nie wiem. Może ich zalało innymi tematami. Może w zmniejszonym składzie siedzą bo choroby się szerzą. Ale pisz maile nieustannie i w różnych porach i dniach bo może trafisz na kogoś kompetentnego. Nikt nic więcej tu chyba nie może. 

oznacz moderatorów

TRANS-CZESCI
#9 Pomysłodawca#

@Monika__L  dzisiaj ponownie dzwoniłam bo konsultancie są naprawdę pomocni ale co z tego jak nic nie mogą , bynjamniej prosiłam aby na nowo założył wątek bo jestem ignorowana i nikt nie czyta moich argumentów , żeby zweryfikowali typa bo za 1 razem zrobili to nieudolnie i podałam im wszytsko na tacy , linki do stron itd. i cisza..... 

oznacz moderatorów