anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokada mimo wysłanego zwrotu - allegro Protect.

alleloombard1046
#8 Zapaleniec#

Witam. 
Klient napisał do nas, ze zwraca towar 26 stycznia i podał dane bankowe do zwrotu środków, następnego dnia moja księgowa dokonała zwrotu i myśleliśmy ze sprawa jest zakończona.
Niestety klient 7lutego kliknął sobie allegro protect i po 20 minutach dostał odpowiedz pozytywną od allegro, zwrot środków i natychmiastowe zablokowanie mojej sprzedaży, dopóki nie zapłace allegro protect mimo, ze zwrot juz dawno został wysłany... 

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

Client:96810784
#13 Ambasador#
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@alleloombard1046 a dyskusja była ??? a odpowiadałeś na nią do 24h ??? a czemu nie oddałeś przez allegro kasy ???

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@kostas11 " a czemu nie oddałeś przez allegro kasy ???"

 

Dla przesyłek pobraniowych chociażby nie można tego zrobić przez Allegro.

oznacz moderatorów

alleloombard1046
#8 Zapaleniec#

Dyskusja była, pracownica odpowiadała na wiadomości klienta, zrobila zwrot na konto na jakie chcial klient. gdyby klient byl normalny to zakonczyl by dyskusje po otrzymanych pieniadzach, a nie brnał by jeszcze w allegro protect.

 

oznacz moderatorów

alleloombard1046
#8 Zapaleniec#

Wczoraj rano wyslalismy jeszcze potwierdzenie przelewu z 27 stycznia i do tej pory nikt z allegro sie nie zainteresowal i caly czas mamy blokade.

 

oznacz moderatorów

Client:109808341
#12 Orędownik#

@kostas11no proszę Cię... ogarnij się... 😉

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@alleloombard1046 widzę, że kontaktujesz się z nami również innymi kanałami i odpowiedź w tej sprawie otrzymasz od Działu, który może podjąć decyzję o zdjęciu blokady. 
Dodam, że ponieważ zwrot nie został przesłany przez Allegro Finanse nie widzimy go w systemie więc nie wiedzieliśmy czy został wykonany, natomiast kupujący zgłosił, że go nie otrzymał. 
Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, odpowiedź otrzymasz w sprawie o numerze 31320605.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@la_nika kolejna dodatkowa praca do sprzedawców, a u Was automat działa, nie lepiej wysyłać maila " Za 24h wypłacimy kupującemu rekompensatę" jak oddałeś kasę lub ... kliknij i podeślij potwierdzenie !!!!

Bo z tego co czytam to nikt się nie pytał o to sprzedawcy, sami podjęliście decyzję z automatu jak zawsze 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 sugestia przekazana 👍

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kostas11 wracam z potwierdzeniem, że sugestia została przekazana. Natomiast już teraz w momencie złożenia wniosku przez kupującego, sprzedający otrzymuje wiadomość e-mail z prośbą o udokumentowanie wyjaśnienia sprawy, a ewentualną odpowiedź na tę wiadomość zespół, który rozpatruje wniosek zawsze bierze pod uwagę. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

@la_nika  napisał(a):

@kostas11 wracam z potwierdzeniem, że sugestia została przekazana. Natomiast już teraz w momencie złożenia wniosku przez kupującego, sprzedający otrzymuje wiadomość e-mail z prośbą o udokumentowanie wyjaśnienia sprawy, a ewentualną odpowiedź na tę wiadomość zespół, który rozpatruje wniosek zawsze bierze pod uwagę. 


@la_nika  widać jak dużo czasu daliście sprzedawcy na odniesienie się wniosku @alleloombard1046  napisał że po zaledwie 20 minutach rozpatrzyliście wniosek i nałożyliście blokadę.

Wasi pracownicy w allegro protect notorycznie nie czekają na ustosunkowanie się sprzedawcy co generuje takie sytuacje.

Nawet jeśli kupujący "przegapił" zwrot to wasi pracownicy powinni to zweryfikować, poczekać na odpowiedź sprzedawcy a nie potraktować go jak oszusta i ukarać blokadą.

Dodam że nie ma obowiązku dokonywania zwrotów przez wasze narzędzia więc to że nie było poprzez allegro nie jest podstawą do uznania że sprzedawca nie rozliczył się z kupującym.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@la_nika a ja mam pytanie z drugiej strony. Sprzedawca jest karany za to czy za tamto - jakie konsekwencje zostaną wyciagnięte wobec kupującego który chciał dostać pieniądze dwa razy ( przy okazji szkodząc sprzedawcy )?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jakieś propozycje!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash po 1. nie wiemy czy kupujący działał celowo, być może ma problemy z odnalezieniem tego zwrotu. po 2. jeśli podejmiemy jakieś działania wobec kupującego to nie będzie to informacja, którą będę mogła podzielić się na forum. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@la_nika Retorycznie : czy jak Sprzedający w ciagu 24h nie odpowie w dyskusji to też anulujecie karę bo nie wiecie czy działał celowo?🤔

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@pinsplash 

1. nie wiemy czy kupujący działał celowo, być może ma problemy z odnalezieniem tego zwrotu.

1. nie wiemy czy sprzedający działał celowo, być może ma problemy z odnalezieniem tego maila. 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@kostas11 A podejrzewam ze sprzedajacy nawet nie usłyszy przepraszam...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@pinsplash co więcej- kupujący pewnie dostanie w prezencie 100 monet za niedogodności, że dostał zwrot pieniędzy tylko raz.

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@la_nika fajne macie podwójne standardy. ktoś ma zablokowane konto bo klient myślał, że ugra podwójny zwrot. brawo!

oznacz moderatorów