Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Klient napisał do nas, ze zwraca towar 26 stycznia i podał dane bankowe do zwrotu środków, następnego dnia moja księgowa dokonała zwrotu i myśleliśmy ze sprawa jest zakończona.
Niestety klient 7lutego kliknął sobie allegro protect i po 20 minutach dostał odpowiedz pozytywną od allegro, zwrot środków i natychmiastowe zablokowanie mojej sprzedaży, dopóki nie zapłace allegro protect mimo, ze zwrot juz dawno został wysłany...
@alleloombard1046 a dyskusja była ??? a odpowiadałeś na nią do 24h ??? a czemu nie oddałeś przez allegro kasy ???
@kostas11 " a czemu nie oddałeś przez allegro kasy ???"
Dla przesyłek pobraniowych chociażby nie można tego zrobić przez Allegro.
Dyskusja była, pracownica odpowiadała na wiadomości klienta, zrobila zwrot na konto na jakie chcial klient. gdyby klient byl normalny to zakonczyl by dyskusje po otrzymanych pieniadzach, a nie brnał by jeszcze w allegro protect.
Wczoraj rano wyslalismy jeszcze potwierdzenie przelewu z 27 stycznia i do tej pory nikt z allegro sie nie zainteresowal i caly czas mamy blokade.
@kostas11no proszę Cię... ogarnij się... 😉
@alleloombard1046 widzę, że kontaktujesz się z nami również innymi kanałami i odpowiedź w tej sprawie otrzymasz od Działu, który może podjąć decyzję o zdjęciu blokady.
Dodam, że ponieważ zwrot nie został przesłany przez Allegro Finanse nie widzimy go w systemie więc nie wiedzieliśmy czy został wykonany, natomiast kupujący zgłosił, że go nie otrzymał.
Poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, odpowiedź otrzymasz w sprawie o numerze 31320605.
@la_nika kolejna dodatkowa praca do sprzedawców, a u Was automat działa, nie lepiej wysyłać maila " Za 24h wypłacimy kupującemu rekompensatę" jak oddałeś kasę lub ... kliknij i podeślij potwierdzenie !!!!
Bo z tego co czytam to nikt się nie pytał o to sprzedawcy, sami podjęliście decyzję z automatu jak zawsze 😞
@kostas11 sugestia przekazana 👍
@kostas11 wracam z potwierdzeniem, że sugestia została przekazana. Natomiast już teraz w momencie złożenia wniosku przez kupującego, sprzedający otrzymuje wiadomość e-mail z prośbą o udokumentowanie wyjaśnienia sprawy, a ewentualną odpowiedź na tę wiadomość zespół, który rozpatruje wniosek zawsze bierze pod uwagę.
@la_nika napisał(a):
@kostas11 wracam z potwierdzeniem, że sugestia została przekazana. Natomiast już teraz w momencie złożenia wniosku przez kupującego, sprzedający otrzymuje wiadomość e-mail z prośbą o udokumentowanie wyjaśnienia sprawy, a ewentualną odpowiedź na tę wiadomość zespół, który rozpatruje wniosek zawsze bierze pod uwagę.
@la_nika widać jak dużo czasu daliście sprzedawcy na odniesienie się wniosku @alleloombard1046 napisał że po zaledwie 20 minutach rozpatrzyliście wniosek i nałożyliście blokadę.
Wasi pracownicy w allegro protect notorycznie nie czekają na ustosunkowanie się sprzedawcy co generuje takie sytuacje.
Nawet jeśli kupujący "przegapił" zwrot to wasi pracownicy powinni to zweryfikować, poczekać na odpowiedź sprzedawcy a nie potraktować go jak oszusta i ukarać blokadą.
Dodam że nie ma obowiązku dokonywania zwrotów przez wasze narzędzia więc to że nie było poprzez allegro nie jest podstawą do uznania że sprzedawca nie rozliczył się z kupującym.
@la_nika a ja mam pytanie z drugiej strony. Sprzedawca jest karany za to czy za tamto - jakie konsekwencje zostaną wyciagnięte wobec kupującego który chciał dostać pieniądze dwa razy ( przy okazji szkodząc sprzedawcy )?
Jakieś propozycje!
@pinsplash po 1. nie wiemy czy kupujący działał celowo, być może ma problemy z odnalezieniem tego zwrotu. po 2. jeśli podejmiemy jakieś działania wobec kupującego to nie będzie to informacja, którą będę mogła podzielić się na forum.
@la_nika Retorycznie : czy jak Sprzedający w ciagu 24h nie odpowie w dyskusji to też anulujecie karę bo nie wiecie czy działał celowo?🤔
1. nie wiemy czy kupujący działał celowo, być może ma problemy z odnalezieniem tego zwrotu.
1. nie wiemy czy sprzedający działał celowo, być może ma problemy z odnalezieniem tego maila. 😄
@kostas11 A podejrzewam ze sprzedajacy nawet nie usłyszy przepraszam...
@pinsplash co więcej- kupujący pewnie dostanie w prezencie 100 monet za niedogodności, że dostał zwrot pieniędzy tylko raz.
@la_nika fajne macie podwójne standardy. ktoś ma zablokowane konto bo klient myślał, że ugra podwójny zwrot. brawo!