Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy ktoś może wyjaśnić o co chodzi z blokada mojego konta?
@DROGERIE24_pl a kto Ci zablokował sprzedaż🤔, przecież można normalnie wszystko kupić
@DROGERIE24_pl ograniczenie zostało nałożone, ponieważ nie odpowiedziałeś w dyskusji od 11 września. Możesz to wyjaśnić kontaktując się za pomocą formularza (nie w dyskusji).
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Chyba kogoś pokręciło?
Czy wy jesteście poważni?
Odezwałem się w dyskusji, paczka zaginela przez winę UPS kupujący nic nie zrobił by ją odnaleźć. Paczka nie skróciła do nas. Co wy **piiip**zielacie na tym allegro?
Co za pracownik blokuje sprzedaż bez kontaktu z nami? serio?
@DROGERIE24_pl jako firma odpowiadasz za paczkę do momentu, aż klient jej nie odbierze, więc nie możesz zwalać winy na klienta, że nie znalazł paczki😉
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry Panie Randall,
Dziękujemy za wiadomość i szczegółowy opis sytuacji. Z informacji od UPS wynika, że paczka trafita do punktu UPS Access Point'" w Modlniczce, ale wedtug dostepnych danych nie została jeszcze odebrana i nie możemy jej w tej chwili zlokalizować.
ajlepiej będzie, jeśli skontaktuje się Pan bezpośrednio z tym punktem, aby sprawdzić, co się dzieje z przesyłką. Jeśli mimo tego paczka nadal nie zostanie odnaleziona, prosimy o ponowny kontakt - wówczas zajmiemy się zwrotem kosztów lub ponowną wysyłką zamówienia.
Dziękujemy za cierpliwość i wspólpracel!
Pozdrawiamy serdecznie, Zespół DROGERIE24_PL
streetlevel 11 września 2025 10:40
Dzień dobry.
Byłem już w punkcie odbioru dwukrotnie. Nie zamierzam wracać po raz trzeci. Powiedziano mi, że nie można zlokalizować przesyłki. Proszę skontaktować sie z UPS i poprosić o potwierdzenie. Straciłem już mnóstwo czasu, zajmując się tą sprawą. Dziękuję za zrozumienie.
allegro 24 września 2025 15:34
Dyskusja trwa już 14 dni.
streetlevel, czy udało Ci się porozumieć ze Sprzedającym?
Jeśli problem został rozwiązany, zakończ Dyskusję. Jeśli nie- nożesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy z Allegro Ochrona Kupujących.
Jeśli masz już złozony wniosek Allegro Ochrona Kupujących, nie musisz nic więcej robić
Odezwałem się do kupującego. A że on dalej nic nie zgłaszał i żadnej informacji nie było to myśleliśmy że ma już towar. A on raptem sobie pisze dzisiaj że dalej nie otrzymał i wy zaraz blokujecie konto? To jest przecież nienormalne. I co mam zrobić czekać na Wasze zmiłowanie? Jeszcze chwila a się wkurzę i zgłoszę takie coś do UOKIK I prezesa bo to już jest wymuszanie na sprzedawcach i tylko pisanie regulaminu pod Allegro. Spójrzcie lepiej ile kasy wam na miesiąc oddaje i się zastanówcie.
@DROGERIE24_pl kupujący powinien otrzymać od Ciebie odpowiedź na wiadomość, którą cytujesz (z 11.09).
Jaką odpowiedź? Że co? Że paczki nie ma że gdzieś tam leży do odbioru w UPS i że nie mogą jej znaleść?
To przecież jest kosmos.
Wy macie w tych nowych dyskusjach tyle do dopracowania żeby można było się tam ogarnąć że sami nie wiecie co robicie. Takiego syfu dawno nie widziałem. Zadałem telefonu w zaszły tygodniu 3 razu miałem umówiony od was telefon dzień po dnii i co? Zero kontaktu nikt nie dzwonił. Tez mam wam dać bana za brak umówionego kontaktu i to na konkretną godzinę.
Witam.
Niestety regulamin wymaga byś udzielił odpowiedzi NA WSZYSTKIE WPISY w dyskusji niezależnie od ich treści i to najdalej w ciągu 24 godzin.
Twoja odpowiedź ZAWSZE MUSI BYĆ OSTATNIA, choćby klient napisał "pozdrawiam".
Jeśli nie udzielisz odpowiedzi to ryzykujesz blokadę konta. Jeśli odpowiadasz "nie od razu" to tracisz punkty za terminowość odpowiedzi.
Generalnie "nie ma zmiłuj".
Niestety "groźby" użytkowników Allegro ma w głębokim poważaniu. Tych którym się udało z Allegro wygrać można policzyć na palcach.
Jeśli chcesz coś ugrać, to na pewno nie w ten sposób...
Wpisz w wyszukiwarkę na forum frazę "blokada konta" i zobaczysz jak jest.
Pozdrawiam. Marek.
Zablokowaliście mi dziś konto, choć nie minęło 24h. To są chore zasady. Nałożyliście dziś ograniczenie na jedno z moich kont choć miałem czas na odpowiedź, w emailu podaliście mi się że nie wypowiedziałem się w dyskusji natomiast pracownik na czacie, że nie odpowiedziałem konkretnie, poprosiłem klienta o dane numeru konta i na kogo jest konto by uzupełnić przelew. Na prawdę to jest powód do blokady? Dlaczego nie blokujecie klientów którzy miesiąc w dyskusji nie wypowiadają się? Chore to jest.
@BenezElektro 17 września poprosiliśmy, abyś wykonał zwrot do 18 września do końca dnia.
Po tej wiadomości poprosiłeś kupującą o numer konta, następnie poprosiliśmy Cię o załączenie potwierdzenia zwrotu do 22 września do 12:45.
19 września napisałeś, że zwrot został zlecony, 21.09 kupująca się przypomniała, otrzymała odpowiedź, że jutro rano dział księgowości dokona zwrotu, kupująca znowu się przypomniała następnego dnia. Ograniczenia na Twoje konto zostały nałożone 22.09 o 13:01, więc gdy minął już czas na załączenie potwierdzenia zwrotu w dyskusji.
Mówię o koncie bbpromotions, proszę zweryfikować ponieważ wykonałem do Was zgłoszenie klient przesłał numer konta bez żadnych danych i został poproszony o dodatkowe dane. Mamy 24h na odpowiedź a Państwo nałożyli blokadę wcześniej.
@BenezElektro rzeczywiście w przypadku tej dyskusji nie minęły 24h, konsultuję to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.