anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokady wystawiania ofert

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Ostrzegam, allegro ma za nic że na odpowiedz reklamacyjną sprzedający ma 14 dni, wystarczy że kupujący poprosi o pomoc w dyskusji po 7 dniach od razu allegro blokuje wystawienie ofert i nawet po rozwiązaniu dyskusji ich nie odblokowuje, to jeszcze dostajecie -100 punktów to jest tożsame z spadkiem poziomu sprzedaży, nic ich nie interesują że masz 14 dni, nawet wyjaśnienie nic nie daje.... a moim przypadku dwukrotnie kupujący wysyłał towar przerobiony i tak musiałem zwrócić mu za niego.... allegro w którą stronę idziesz > ? bo chyba nie w dobrą...

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kkowalczyk4 Cześć. 🙂 Widzę, że Twoje konto zostało zawieszone. Rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, ale tę sprawę rozwiążesz wyłącznie poprzez kontakt z Działem Bezpieczeństwa (tutaj podsyłam formularz kontaktowy). W wiadomości prześlij proszę swoje wyjaśnienia. 

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Konto nie jest zawieszone 🙂 a ograniczenie możliwości wystawiania ofert które powinno być nie zwłocznie zdjęte po uznaniu przez kupującego rozwiązania problemu 🙂 niestety brak z wami kontaktu

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kkowalczyk4 Konto jest zawieszone. Napisz do nas przez wskazany przeze mnie wyżej formularz - tylko Dział Bezpieczeństwa będzie w stanie zdjąć blokadę. 

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Pani Olu wczoraj otrzymałem informację że konto nie jest zawieszone na czacie, tylko ograniczona możliwość wystawiania i wznawiania ofert, sprzedaż odbywa się normalnie, pisałem wielokrotnie nikt mi nic nie odpisuje, dyskusja jest rozwiązana....

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Pani Olu wczoraj otrzymałem informację że konto nie jest zawieszone na czacie, tylko ograniczona możliwość wystawiania i wznawiania ofert, sprzedaż odbywa się normalnie, pisałem wielokrotnie nikt mi nic nie odpisuje, dyskusja jest rozwiązana....

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kkowalczyk4 Poprosiłam już odpowiedni zespół o priorytetowe rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Muszę Cię prosić o jeszcze chwilę cierpliwości. 

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Dziękuję Pani Olu, wiedziałem że allegro gadane ma moc, zastanawia mnie dlaczego została nałożona blokada wystawiania nowych ofert jeśli w myśl regulaminu nic takiego nie ma cytuje : a ja żadnego z podpunktów nie naruszyłem, tylko allegro napisało że brak kontaktu z sprzedającym i dlatego

8.4.

W przypadku, gdy działania Użytkownika naruszają postanowienia Regulaminu, Spółka może:

a. upomnieć Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej,

b. udzielić Użytkownikowi ostrzeżenia za pośrednictwem poczty elektronicznej,

Udzielenie Użytkownikowi upomnienia i ostrzeżenia nie skutkuje bezpośrednio zawieszeniem Konta Użytkownika lub ograniczeniem dostępu do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro, stanowi jedynie informację, że w przypadku dalszego naruszania przez Użytkownika postanowień Regulaminu, Spółka może zawiesić Konto lub ograniczyć dostęp do poszczególnych usług w ramach Allegro. W przypadku powtarzających się lub istotnych naruszeń Regulaminu rozumianych jako:

  1. nieuregulowanie przez Użytkownika należności względem Spółki w wyznaczonym terminie,
  2. podanie przez Użytkownika w ustawieniach Konta niepełnych lub nieprawdziwych danych kontaktowych (np. imię i nazwisko, firma, adres),
  3. zbycie przez Użytkownika Konta bez zgody Spółki,
  4. udostępnienie przez Użytkownika Konta innym osobom niezgodnie z zasadami określonymi w art. 2.10 Regulaminu,
  5. Publikacja przez Użytkownika Ofert, których przedmiotem są Towary zakazane określone w Załączniku nr 1 do Regulaminu lub Towary dopuszczone warunkowo, a Użytkownik nie spełnił warunków niezbędnych do ich wystawienia, które to warunki wskazane zostały w Załączniku nr 1 do Regulaminu,
  6. naruszanie zasad dotyczących wystawiania Ofert określonych w Załączniku nr 2 do Regulaminu,
  7. Rejestrację wielu Kont i ich wykorzystywanie niezgodnie z zasadami określonymi w art. 2.9 Regulaminu,
  8. wysyłanie wiadomości o charakterze spamu do innych Użytkowników,
  9. spadek ogólnego poziomu jakościowego (w ramach panelu “Jakość mojej sprzedaży”) do wartości “Wymagający poprawy” lub “Nieakceptowalny”,
  10. podejmowanie działań mających na celu unikanie płatności w związku z naliczonymi przez Spółkę opłatami lub prowizjami,
  11. naruszanie zasad dotyczących systemu ocen określonych w art. 11 Regulaminu,
  12. dokonywanie zakupów w celu innym niż finalizacja Transakcji,
  13. naruszanie zasad dotyczących zlecania Spółce publikacji Ofert określonych w art. 5.4 Regulaminu,
  14. naruszanie zasad dotyczących odrzucania ofert Licytantów określonych w art. 6.5 Regulaminu,
  15. naruszanie zasad określonych w art. 10.1. 10.3 i 10.10 Regulaminu,
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kkowalczyk4 Miło mi Cię poinformować, że konto zostało już odblokowane. Jeśli chodzi o Regulamin, blokada została podparta punktem 10.2 Regulaminu, czyli: 

Użytkownik jest zobowiązany do wyjaśnienia prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym. Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy.

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

info dla sprzedających: "24 godziny - tyle czasu ma sprzedający, aby odpowiedzieć na zgłoszenie kupującego (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy)". Nie ma żadnej informacji na temat czasu odpowiedzi w kolejnych postach w dyskusjach. Ja nie odpowiadam na posty typu: dziękuję za informację, pozdrawiam, czekam na przesyłkę, czekam więc zatem na zwrot - itp. Czy też mam obowiązek na nie odpowiadać? Proszę o podanie punktu regulaminu który o tym mówi, dziękuję równocześnie za pomoc.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kkowalczyk4 Są to 24 godziny na odpowiedź na każdą wiadomość Kupującego w dyskusji. Mówi o tym ten sam punkt regulaminu, czyli 10.2. 

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Wklejam z waszej strony

Użytkownik jest zobowiązany do wyjaśnienia prawidłowości wykonania umowy zawartej
pomiędzy Kupującym i Sprzedającym. Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i
złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu: 24 godzin od skierowania zarzutów
przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni
ustawowo wolne od pracy.
a. 24 godzin od skierowania zarzutu przez drugą stronę - jeżeli Towar wysłany miał być drogą
elektroniczną, lub
b. w ciągu 72 godzin - w pozostałych przypadkach.

Rozumiem że kolejna odpowiedź w dyskusji 

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kkowalczyk4 Przykro mi, ale nie ma takiego zapisu w Regulaminie: https://allegro.pl/regulamin 

W punkcie 10.4. masz również informację o czasie 24 godzin na udzielenie odpowiedzi na wiadomość Kupującego. 

Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi na wiadomość Kupującego w ciągu 24 godzin od jej otrzymania, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kkowalczyk4 To jest obowiązujący link do Regulaminu Allegro: https://allegro.pl/regulamin#artykul-10-inne-obowiazki-uzytkownikow 

A tak wygląda punkt 10.2. naszego Regulaminu:

ko_alka_0-1659789400549.png

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Na zarzuty była odpowiedź w ciągu 24h, nie ma nic o kolejnych wiadomościach a wiadomość " i co dalej z moją reklamacją? " Nie jest zarzutem, pozostała część ma odniesienie do sytuacji nie dostarczenia towaru, przesłałem Pani link do pdf który jest na stronie allegro, i nim się kieruje a więc miałem 72h a blokada była wcześniej, chyba będę musiał jednak do prawnika 

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Użytkownik jest zobowiązany do wyjaśnienia prawidłowości wykonania umowy zawartej
pomiędzy Kupującym i Sprzedającym. Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i
złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu: 24 godzin od skierowania zarzutów
przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni
ustawowo wolne od pracy.
a. 24 godzin od skierowania zarzutu przez drugą stronę - jeżeli Towar wysłany miał być drogą
elektroniczną, lub
b. w ciągu 72 godzin - w pozostałych przypadkach. 

Rozumiem że kolejna odpowiedź w dyskusji to 72h ale blokadę nałożyliście przed tym terminem 

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi na wiadomość Kupującego w ciągu 24 godzin od jej otrzymania, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.

nie ma w tym punkcie nic o dyskusjach ani tym bardziej o tym że za niedopowiedzenie jest blokada konta jako naruszenie. Proszę wierzyć jakbym wiedział nie pchalbym się w utratę 100pkt, powinni Państwo doprecyzować a nie tak sobie wymyślać 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kkowalczyk4 To wszystko jest w Regulaminie, który musiałeś zaakceptować. Przykro mi, że nie wiedziałeś - potraktuj to jako doświadczenie na przyszłość. 🙂 

oznacz moderatorów

kkowalczyk4
#10 Popularyzator#

W regulaminie który Pani przedstawiła nie ma nic o karach za brak odpowiedź w dyskusji, statystyki nie spadły więc chyba wszystko terminowo ? I jest aby odpowiadać na zarzuty a pytanie co z moją reklamacja nie jest zarzutem i nie minęło 72h , druga sprawa jest że nie daliście mi czasu na odpowiedź gdy kupujący poprosił was o pomoc , rozumiem że ta rozmowa nie ma chyba sensu, bo każda wątpliwości jaką przedstawiam nie ma konkretnej odpowiedzi...no cóż czas przenieść biznes...

oznacz moderatorów