Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Ostrzegam, allegro ma za nic że na odpowiedz reklamacyjną sprzedający ma 14 dni, wystarczy że kupujący poprosi o pomoc w dyskusji po 7 dniach od razu allegro blokuje wystawienie ofert i nawet po rozwiązaniu dyskusji ich nie odblokowuje, to jeszcze dostajecie -100 punktów to jest tożsame z spadkiem poziomu sprzedaży, nic ich nie interesują że masz 14 dni, nawet wyjaśnienie nic nie daje.... a moim przypadku dwukrotnie kupujący wysyłał towar przerobiony i tak musiałem zwrócić mu za niego.... allegro w którą stronę idziesz > ? bo chyba nie w dobrą...
@kkowalczyk4 Cześć. 🙂 Widzę, że Twoje konto zostało zawieszone. Rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, ale tę sprawę rozwiążesz wyłącznie poprzez kontakt z Działem Bezpieczeństwa (tutaj podsyłam formularz kontaktowy). W wiadomości prześlij proszę swoje wyjaśnienia.
Konto nie jest zawieszone 🙂 a ograniczenie możliwości wystawiania ofert które powinno być nie zwłocznie zdjęte po uznaniu przez kupującego rozwiązania problemu 🙂 niestety brak z wami kontaktu
@kkowalczyk4 Konto jest zawieszone. Napisz do nas przez wskazany przeze mnie wyżej formularz - tylko Dział Bezpieczeństwa będzie w stanie zdjąć blokadę.
Pani Olu wczoraj otrzymałem informację że konto nie jest zawieszone na czacie, tylko ograniczona możliwość wystawiania i wznawiania ofert, sprzedaż odbywa się normalnie, pisałem wielokrotnie nikt mi nic nie odpisuje, dyskusja jest rozwiązana....
Pani Olu wczoraj otrzymałem informację że konto nie jest zawieszone na czacie, tylko ograniczona możliwość wystawiania i wznawiania ofert, sprzedaż odbywa się normalnie, pisałem wielokrotnie nikt mi nic nie odpisuje, dyskusja jest rozwiązana....
@kkowalczyk4 Poprosiłam już odpowiedni zespół o priorytetowe rozpatrzenie Twojego zgłoszenia. Muszę Cię prosić o jeszcze chwilę cierpliwości.
Dziękuję Pani Olu, wiedziałem że allegro gadane ma moc, zastanawia mnie dlaczego została nałożona blokada wystawiania nowych ofert jeśli w myśl regulaminu nic takiego nie ma cytuje : a ja żadnego z podpunktów nie naruszyłem, tylko allegro napisało że brak kontaktu z sprzedającym i dlatego
8.4.
W przypadku, gdy działania Użytkownika naruszają postanowienia Regulaminu, Spółka może:
a. upomnieć Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej,
b. udzielić Użytkownikowi ostrzeżenia za pośrednictwem poczty elektronicznej,
Udzielenie Użytkownikowi upomnienia i ostrzeżenia nie skutkuje bezpośrednio zawieszeniem Konta Użytkownika lub ograniczeniem dostępu do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro, stanowi jedynie informację, że w przypadku dalszego naruszania przez Użytkownika postanowień Regulaminu, Spółka może zawiesić Konto lub ograniczyć dostęp do poszczególnych usług w ramach Allegro. W przypadku powtarzających się lub istotnych naruszeń Regulaminu rozumianych jako:
@kkowalczyk4 Miło mi Cię poinformować, że konto zostało już odblokowane. Jeśli chodzi o Regulamin, blokada została podparta punktem 10.2 Regulaminu, czyli:
Użytkownik jest zobowiązany do wyjaśnienia prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym. Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy.
info dla sprzedających: "24 godziny - tyle czasu ma sprzedający, aby odpowiedzieć na zgłoszenie kupującego (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy)". Nie ma żadnej informacji na temat czasu odpowiedzi w kolejnych postach w dyskusjach. Ja nie odpowiadam na posty typu: dziękuję za informację, pozdrawiam, czekam na przesyłkę, czekam więc zatem na zwrot - itp. Czy też mam obowiązek na nie odpowiadać? Proszę o podanie punktu regulaminu który o tym mówi, dziękuję równocześnie za pomoc.
@kkowalczyk4 Są to 24 godziny na odpowiedź na każdą wiadomość Kupującego w dyskusji. Mówi o tym ten sam punkt regulaminu, czyli 10.2.
Wklejam z waszej strony
Użytkownik jest zobowiązany do wyjaśnienia prawidłowości wykonania umowy zawartej
pomiędzy Kupującym i Sprzedającym. Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i
złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu: 24 godzin od skierowania zarzutów
przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni
ustawowo wolne od pracy.
a. 24 godzin od skierowania zarzutu przez drugą stronę - jeżeli Towar wysłany miał być drogą
elektroniczną, lub
b. w ciągu 72 godzin - w pozostałych przypadkach.
Rozumiem że kolejna odpowiedź w dyskusji
@kkowalczyk4 Przykro mi, ale nie ma takiego zapisu w Regulaminie: https://allegro.pl/regulamin
W punkcie 10.4. masz również informację o czasie 24 godzin na udzielenie odpowiedzi na wiadomość Kupującego.
Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi na wiadomość Kupującego w ciągu 24 godzin od jej otrzymania, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.
@kkowalczyk4 To jest obowiązujący link do Regulaminu Allegro: https://allegro.pl/regulamin#artykul-10-inne-obowiazki-uzytkownikow
A tak wygląda punkt 10.2. naszego Regulaminu:
Na zarzuty była odpowiedź w ciągu 24h, nie ma nic o kolejnych wiadomościach a wiadomość " i co dalej z moją reklamacją? " Nie jest zarzutem, pozostała część ma odniesienie do sytuacji nie dostarczenia towaru, przesłałem Pani link do pdf który jest na stronie allegro, i nim się kieruje a więc miałem 72h a blokada była wcześniej, chyba będę musiał jednak do prawnika
Użytkownik jest zobowiązany do wyjaśnienia prawidłowości wykonania umowy zawartej
pomiędzy Kupującym i Sprzedającym. Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i
złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu: 24 godzin od skierowania zarzutów
przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni
ustawowo wolne od pracy.
a. 24 godzin od skierowania zarzutu przez drugą stronę - jeżeli Towar wysłany miał być drogą
elektroniczną, lub
b. w ciągu 72 godzin - w pozostałych przypadkach.
Rozumiem że kolejna odpowiedź w dyskusji to 72h ale blokadę nałożyliście przed tym terminem
Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi na wiadomość Kupującego w ciągu 24 godzin od jej otrzymania, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy.
nie ma w tym punkcie nic o dyskusjach ani tym bardziej o tym że za niedopowiedzenie jest blokada konta jako naruszenie. Proszę wierzyć jakbym wiedział nie pchalbym się w utratę 100pkt, powinni Państwo doprecyzować a nie tak sobie wymyślać
@kkowalczyk4 To wszystko jest w Regulaminie, który musiałeś zaakceptować. Przykro mi, że nie wiedziałeś - potraktuj to jako doświadczenie na przyszłość. 🙂
W regulaminie który Pani przedstawiła nie ma nic o karach za brak odpowiedź w dyskusji, statystyki nie spadły więc chyba wszystko terminowo ? I jest aby odpowiadać na zarzuty a pytanie co z moją reklamacja nie jest zarzutem i nie minęło 72h , druga sprawa jest że nie daliście mi czasu na odpowiedź gdy kupujący poprosił was o pomoc , rozumiem że ta rozmowa nie ma chyba sensu, bo każda wątpliwości jaką przedstawiam nie ma konkretnej odpowiedzi...no cóż czas przenieść biznes...