Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Ostrzegam, allegro ma za nic że na odpowiedz reklamacyjną sprzedający ma 14 dni, wystarczy że kupujący poprosi o pomoc w dyskusji po 7 dniach od razu allegro blokuje wystawienie ofert i nawet po rozwiązaniu dyskusji ich nie odblokowuje, to jeszcze dostajecie -100 punktów to jest tożsame z spadkiem poziomu sprzedaży, nic ich nie interesują że masz 14 dni, nawet wyjaśnienie nic nie daje.... a moim przypadku dwukrotnie kupujący wysyłał towar przerobiony i tak musiałem zwrócić mu za niego.... allegro w którą stronę idziesz > ? bo chyba nie w dobrą...
@kkowalczyk4 Sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź na pierwszą i każdą kolejną wiadomość od Kupującego. Jeśli nie Regulamin, to zapoznaj się artykułem w pomocy: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/ramy-czasowe-dyskusji-85Y7X9bxEs2
Rozumiem, że nie była to dla Ciebie komfortowa sytuacja, ale nie zmienimy tutaj teraz na forum Regulaminu Allegro ani zasad, które każdy Sprzedający powinien znać przed rozpoczęciem sprzedaży w naszym serwisie.
Właśnie Pani przyznała że w regulaminie nie ma o tym mowy, a w artykule mowy nie ma że nie odpowiedzenie jest naruszeniem i może skutkować blokadą? Bo może jestem ślepy
@kkowalczyk4 Przesłałam Ci już kilka razy link do Regulaminu, przesłałam Ci też link do artykułu. Nie ze względu na to, że w Regulaminie nie ma o tym mowy, tylko ze względu na to, że nie zapoznałeś się z nim. Wszystkie podane przeze mnie materiały wskazują na to samo.
Oczywiście masz prawo do nieakceptowania Regulaminu Allegro, ale niestety w takim wypadku sprzedaż w naszym serwisie będzie niemożliwa.
Z artykułu 8 (rola Allegro)
Spółka może:
c. czasowo ograniczyć Użytkownikowi dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Allegro, w szczególności ograniczyć na czas określony lub nieokreślony funkcjonalność Konta Użytkownika,
d. zawiesić na czas określony lub nieokreślony jedno, kilka bądź wszystkie Konta tego Użytkownika.
O zawieszeniu Konta lub ograniczeniu dostępu do określonych usług Spółka powiadomi Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, wskazując przyczyny zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Konta. Użytkownik może odwołać się od decyzji Spółki zgodnie z postanowieniami art.16 Regulaminu. W przypadku braku udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień dotyczących prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym w ramach Dyskusji w terminie określonym w art. 10.2 Regulaminu, Spółka może uzależnić korzystanie z Allegro od potwierdzenia przez Użytkownika faktu wywiązania się z umowy zawartej w wyniku Transakcji.
Z artykułu 10 (inne obowiązki użytkownika)
10.2. Użytkownik jest zobowiązany do wyjaśnienia prawidłowości wykonania umowy zawartej pomiędzy Kupującym i Sprzedającym. Sprzedający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi i złożenia wyczerpujących wyjaśnień w Dyskusji w ciągu 24 godzin od skierowania zarzutów przez Kupującego, z zastrzeżeniem, że czas ten nie biegnie w soboty, niedziele i pozostałe dni ustawowo wolne od pracy.
W sytuacji, gdy Dyskusja dotyczy niedostarczonego Towaru i minął czas na dostarczenie przesyłki Sprzedający ma obowiązek wyjaśnienia problemu zgłoszonego przez Kupującego w ciągu 7 dni. Za wyjaśnienie problemu uznaje się w szczególności:
umieszczenie numeru śledzenia przesyłki świadczącego o tym, że przesyłka jest w drodze lub została dostarczona,
zwrócenie w ramach Allegro Finanse wpłaty Kupującemu lub umieszczenie potwierdzenia zwrotu wpłaty w ramach prowadzonej Dyskusji.
Po upływie 7 dni Allegro umożliwi Kupującemu oznaczenie Dyskusji jako nierozwiązanej. W przypadku, gdy problem Kupującego nie zostanie wyjaśniony i skorzysta on z Programu Ochrony Kupujących otrzymując rekompensatę, wypłacona Kupującemu kwota zostanie naliczona Sprzedającemu zgodnie z pkt. 10 Części IV Załącznika nr 9 do Regulaminu.
W pozostałych przypadkach Sprzedawca ma 14 dni na wyjaśnienie problemu Klienta od momentu rozpoczęcia Dyskusji.
Pozostaje złożenie oficjalnego odwołania z prawnikiem. Zakończmy na tym.
Pozdrawiam
@kkowalczyk4 tak już jest i nic nie zrobisz . Allegro tak jak Ty musi zadbać o swoje finanse bo windowanie prowizjii sprzyja teraz tylko spadkowi sprzedaży , natomiast koszty związane z POK tym sposobem przerzucają na sprzedawców . Źródłem tego wszystkiego jest tylko i wyłącznie coraz bardziej roszczeniowy klient , a nam pozostaje tylko windowanie cen do takiego piziomu aby mimo wszystko wyjść na swoje .
Dziwne jest to że najpierw mówią że trzeba reklamację rozpatrzyć albo odrzucić a później robią takie akcje...aż brak mi słów...jeszcze po 180 dniach od zakupu pisze allegro klientowi że jak nie dostanie środków to może zwrócić się do POK, to ja się pytam to po co ta reklamacja ? jak z góry wiadomo że nawet za uszkodzony towar trzeba zwrócić....