Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dlaczego allegro blokuje mi paragony/faktury w załącznikach do klientów? To kolejna taka sytuacja, mamy zintegrowany system i wszystkie dokumenty są automatycznie dodawane do systemu allegro ale klient nie potrafi jej pobrać dlatego zgłosiłem pomysł
Dodatkowo klient prosi o przesłanie bezpośrednio faktury w wiadomości to załącznik jest blokowany, to powiedzcie mi jak mam dostarczyć klientowi fakturę/paragon skoro nie ma innej możliwości?
@dariuszszill, komunikat oznacza, że format pliku nie jest wspierany w Centrum wiadomości. Wspieramy: obrazki + PDFy. Taki załącznik dociera normalnie na mejla kupującego, po prostu nie pokazuje się w Centrum wiadomości.
Mógłbym się z tym zgodzić ale nie mogę, wysyłamy w formie PDF.
@dariuszszill Poprawnie osadzone pliki PDF powinny się wyświetlać. Sprawdzimy tę sytuację, podaj mi proszę numer tego zamówienia (muszę zlokalizować Kupującego, godzinę wysłania wiadomości widzę na zrzucie).