anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Blokowanie wiadomości

MAMY ROZWIĄZANIE!
mojosoft
#11 Animator#

@msniezek @cloudcloud @_HolaOla_ 

Od godz 12.00 (02-04-2020) blokowane są wiadomości wysyłane do klientów , zawierają one produkty cyfrowe z wysyłką natychmiastową.

W związku z tym proszę o nieprzetrzymywanie ich i żądam natychmiastowego dostarczenie do klientów.

Proszę też poinformować o powodach niedostarczenia towaru przez allegro do klienta.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
dawal50
#14 Krzewiciel#

Odblokowali? Ja chyba nie miałem takiej sytuacji. Allegro w takich przypadkach powinno usuwać komentarze z uciętymi gwiazdkami, bo to ich wina.

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

ja miałem rano problem z pocztą z allegro, jak próbowałem odpisywać na ich wiadomości to wyskakiwał mi komunikat, że ten mail to spam i nie można go wysłać ?? teraz chyba coś się ruszyło. Poczta wp odrzucała te maile, na podstawie jakiś dziwnych nagłówków czy czegoś w tym stylu. wydaje mi się, że allegro już tak szyfruje te wiadomości, że operatorzy pocztowi nie bez powodu podejrzewają w tych mailach spam, albo jakieś niedozwolone treści ?

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mojosoft Dostałam potwierdzenie, że wszystkie wiadomości zostały przekazane Twoim klientom. Jeśli pojawiły się opóźnienia, przepraszamy.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
dawal50
#14 Krzewiciel#

@nat_not przeprosiny to za mało, niezadowoleni klienci mogą wystawiać słabsze oceny przez to że blokujecie wiadomości, czy takie oceny będą usuwane?

oznacz moderatorów
mikeza
#21 Demiurg#

@dawal50daj spokój, usuwanie ocen przez allegro, prima aprilis był wczoraj 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
mojosoft
#11 Animator#

@nat_not Dziękuje za informacje, proszę odpowiedź

czy w takich sytuacjach allegro bierze na siebie wszystkie negatywne oceny za nieterminową dostawę ?

oraz

czy zgodnie z informacjami jakie były widoczne w systemie faktycznie ktoś te wiadomości czytał ?

Jeżeli tak to w jakim celu i czy w przypadku reklamacji będzie możliwe uzyskanie informacji kto się zapoznał z tymi wiadomościami ?

 

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@mojosoft jeżeli chodzi o pierwsze Twoje pytanie, każdą sytuację będziemy rozpatrywali indywidualnie, daj nam znać gdyby taki był efekt tych problemów. Co do drugiego pytania, wszystkie szczegóły dotyczące filtrowania wiadomości, jakie mamy do przekazania, są opisane w Regulaminie Allegro (punkt 13.5). Zajrzyj też do tego wątku.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów