anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BOK, bezradność i irytacja. Nieuzasadnione usunięcie aukcji i punkty ujemne

insekt2
#9 Pomysłodawca#

Jestem zmuszony napisać tutaj, ponieważ nie mogę rozwiązać sprawy przez BOK, może któryś z pracowników łaskawie się wypowie lub sprzedający z podobnym problemem.

12.04 wystawiłem aukcję. Nauczony doświadczeniem sprzed ponad miesiąca, bardzo uważam przy wystawieniu aukcji żeby nie łamać regulaminu. Poprzednio robiłem to z błędem, otrzymałem ostrzeżenie, pochyliłem czoła i grzecznie czekałem miesiąc aż "przedawni" się moje -80 punktów (zabrało mi to supersprzedawce na miesiąc), punkty po miesiącu się wyczyściły - życie, nauczka na przyszłość, lekcja odrobiona.

Jakież było moje zdziwienie, gdy po wystawieniu kolejnej aukcji w piątek, otrzymałem najpierw email ostrzegający o łamaniu regulaminu a po kilku chwilach o nałożeniu karnych punktów (tak samo -80). Powodem, rzekome łamanie regulaminu (Zgodnie z regulaminem (załącznik nr 2, artykuł 1, punkt 1.10) w opisie oferty nie możesz umieszczać informacji o możliwości sprzedaży przedmiotu poza Allegro lub zachęcających do ustalenia ceny przedmiotu poza licytacją.)

Jako, że byłem pewien, że nic w tej aukcji nie naruszało regulaminu (przez chwilę aukcja była jeszcze widoczna, można ją było obejrzeć), ciężko byłoby też cokolwiek pod to podciągnąć, napisałem więc do BOK. Był piątek. Po trzech dniach, pracownik wrócił wreszcie z odpowiedzią.

Cytuję "Dzień dobry,
dziękuję za cierpliwość. Wracam z odpowiedzią. Oferta została nieprawidłowo zamknięta przez system.
Skontaktowałam się w sprawie oferty z działem eksperckim i dowiedziałam się, że sankcje z oferty zostały anulowane oraz zostały wprowadzone poprawki w systemie, aby taka sytuacja więcej się nie powtórzyła."

Upewniłem się czy w tej sytuacji, punkty na pewno zostaną mi oddane.

Odpowiedź "Dzień dobry, dziękuje za wiadomość. Tak, punkty zostaną także wycofane w przypadku, gdy oferta została błędnie usunięta przez system. Miłego dnia!".

Założyłem, że jako że otrzymałem odpowiedź w poniedziałek (pal licho że czekałem na jakiś konkret 3 dni), to usunięcie punktów ujemnych będzie widoczne we wtorkowych statystykach. Nic z tych rzeczy. Dzisiaj to samo. BOK cały czas konsultuje się z jakimś działem eksperckim, a ja powoli mam dosyć tego cyrku. Od rana już żadnej odpowiedzi nie otrzymałem.

Przez te ujemne punkty, mam obniżoną jakość sprzedaży z super+ na super (wg. Was poziom sprzedaży przekłada się na widoczność na liście ofert), zaraz znów stracę SS, bo czasem kilka punktów bywa kluczowe. Nie wiem również, czy mogę ten towar wystawić ponownie bo boje się kolejnych urojonych sankcji. Mówiąc krótko, mogę założyć że ponoszę pewne straty przez Państwa bierność w tej sprawie. Czy ktoś miał może podobną sytuację? Albo któryś z szanownych pracowników lub moderatorów mógłby się jakoś odnieść do sprawy? Czuję się bezradny w starciu z Wami.

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@insekt2 działam w tej sprawie, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

insekt2
#9 Pomysłodawca#

Ja czekam po prostu na uczciwe rozwiązanie sprawy. Państwo wymagają, żeby klient był o wszystkim poinformowany w przeciągu 24h, a ja, jako w pewnym sensie Wasz klient, nie mogę uzyskać tego co mi się należy i to od 5 dni. 

oznacz moderatorów

AdvisorBooks
#12 Orędownik#

Nie licz na cokolwiek. Kilka razy miałem "anulowane" ujemne punkty, oczywiście po kilku dniach, tylko raz realnie udało mi się dostać rekompensatę w postaci dodania analogicznej liczby punktów (ale wtedy wyjaśniali to prawie miesiąc) i był to jedyny raz, kiedy cokolwiek konstruktywnego mi zaoferowane. W każdym innym wypadku jedyne, co osiągałem to usunięcie ujemnych punktów i propozycje "rekompensaty" w postaci "darmowych" wyróżnień ofert, co nic mi nie daje bo żeby zarobić na dodatkową prowizję przy ofercie wyróżnionej trzeba podnieść znacząco cenę a wtedy sprzedaż i tak spada. Bez sensu. Kiedyś przez prawie 3 tygodnie allegro liczyło mi zamówienia z czasem wysyłki 2 i 3 dni robocze tak, jakbym deklarował w nich wysyłkę tego samego dnia, momentalnie spowodowało to spadek sprzedaży bo wg serwisu nie wysyłałem codziennie w terminie kilkudziesięciu zamówień przez co straciłem też już następnego dnia oznaczenie szybkiej wysyłki i sprzedaż spadła o około 60% bo algorytm wydłużał czasy dostaw. Po batalii, jedynie dzięki pomocy opiekuna z programu VIP, udało mi się uzyskać wyłączenie tych zamówień z jakości sprzedaży, poza tym nie dostałem ŻADNEJ rekompensaty. Nic. jedynie propozycję jakieś absurdalnie dużej liczby "darmowych" wyróżnień. Tak to już jest, allegro nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności gdy łamie narzucany nam regulamin. 

oznacz moderatorów

insekt2
#9 Pomysłodawca#

Nie oczekuję rzeczy niemożliwych. Ja chcę tylko żeby oddali mi moje punkty.

Z tego co widzę, moja sprawa i tak nie jest jakaś poważna, ale czytam coraz więcej tego forum i za głowę się łapię. Współczuję "jazdy" z tymi terminami dostaw.

Frustracja człowieka ogarnia, allegro pochłania prawie cały zysk. Ok, coś za coś, rozumiem - jestem dorosły i świadomy opłat.  Ale serwis jest drogi a jakość obsługi niewspółmierna do tej ceny. O ogromnych niejasnościach już nie wspomnę. Dzisiaj jeszcze info o "czarnej liście kupujących" i zmianach 😄 Ale cóż, sami ładowaliśmy kasę w ten monopol, nakręcaliśmy, karmiliśmy go (w naszym przypadku to już przeszło 22 lata). A teraz jak się coś nie podoba to wypad 🙂 Smutne.

oznacz moderatorów

insekt2
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję - sprawa chyba rozwiązana, otrzymałem email potwierdzający usunięcie kary. Czekam aż zaktualizują się statystyki i zamykam temat.

Wystarczyła jak widać odrobina dobrej woli i napisanie na forum. W innym przypadku, pewnie dalej bym się "bujał".

 

Ale dziękuję, to miłe.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@insekt2 To za sprawą Moniki , nie uchybiając pozostałym tu na Gadane są 2 dziewczyny , jak wezmą sprawę w swoje ręce zawsze dociągną do końca  ,zwykle z pozytywnym efektem .

oznacz moderatorów

insekt2
#9 Pomysłodawca#

Dobrze wiedzieć! Zatem serdecznie dziękuję Pani Moniko, grunt do właściwy człowiek na właściwym miejscu 🙂

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mdrogeria @insekt2 dziękuję 🌞 Możecie na nas liczyć! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Współczuję starcia Dawida z Goliatem.

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów