Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę allegro o pomoc. Nadaliśmy do klientki Mini przesyłkę Allegro 15.04 Do dzisiaj przesyła stoi w miejscu. Co powinniśmy zrobić w tej sytuacji? Klient się denerwuje. Reklamacji na zaginięcie zgłosić jeszcze nie można. Jeśli zwrócimy pieniądze, a paczka dotrze? Do tej przesyłki nie ma darmowego zwrotu, gdyby klient chciał odesłać. Nie wiemy co zrobić. Proszę o podpowiedź. https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00659007730717670809
Pozdrawiam serdecznie @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jak masz opiekuna to się z nim skontaktuj , jak nie masz interwencja - https://www.poczta-polska.pl/kontakt/
Dzień dobry @mildent! W tej sytuacji należy zgłosić sprawę do supportu Poczty Polskiej, jesli kupujący chce odstąpić od umowy z powodu opóźnienia, powinieneś zwrócić wpłatę, natomiast może zdarzyć się tak, że zwrócisz wpłatę, a przesyłka dotrze do niego.
W pierwszej kolejności najlepiej skontaktować się z PP, z prośbą o interwencję i wyjaśnienie tej sytuacji.
Poczta do 30 dni od daty nadania nie udziela informacji, bo dopiero po takim czasie przesyłka uznawana jest za zaginioną. Poza tym przesyłki polecone rejestrowane są tylko podczas przyjęcia (nadania) i wydania do doręczenia.
Cierpliwość (mój rekordzista):
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=00659007730695667914