Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam
Zawsze w godzinach rannych dostawaliśmy e-mail z podsumowaniem wpłat od klientów za dany dzień i od wczoraj tych e-maili nie dostaje. Czy ktoś wie dlaczego się tak dzieje i gdzie mam to zgłosić bo bardzo mi zależy na nich.
@hitshop czy sprawdziłeś dokładnie wszystkie foldery w swojej skrzynce: spam, powiadomienia i inne?
tak
@hitshop sprawdziłam dokładnie maile wychodzące od nas i te dotyczące nowej wpłaty od kupującego są dostarczane przez nas prawidłowo. Czy możesz napisać mi tytuł tych brakujących wiadomości?
Ale mi chodzi o te e-maile podsumujące cały dzień, tych nie dostaje już od 2 dni, te o wpłatach kupujących dostaje normalnie na bieżąco.
wypłata środków Przelewy24 61a4aac4-492f-4d1a-bc0d-8314ba3133a5 |
wypłata środków PayU 895f31a5-1bb0-46a6-881b-bf8039723886 |
wypłata środków Przelewy24 c9cb8d41-36ca-4130-baeb-419fc22f9ec0 | -3893,88 zł | 0,00 zł | ||
05.12.2023, 00:23 | wypłata środków PayU 0a7b7391-6a04-4863-9d5a-2380b457fd98 |
Czy coś wiadomo dlaczego nie dostaje tych powiadomień?
@hitshop sprawdzamy to, ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi od zespołu technicznego. Jak tylko będę miała dla Ciebie informacje, wrócę tutaj.
@hitshop dostałam potwierdzenie, że aktualnie mogą występować spore opóźnienia w dostarczaniu maili z potwierdzeniem wypłat. Wiadomości dochodzą do Was wszystkie, ale z dużym opóźnieniem (nawet do 2 dni). Nasz zespół już pracuje nad naprawą tego błędu. Przepraszam za tę sytuację.
Zgadzam się, nawet 2 dniowe opóźnienia są, ale u mnie dotyczą tylko wpłat realizowanych przez operatora przelewy24, bo PayU przychodzi normalnie.