anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak godziny wysyłki tego samego dnia 02.12

MAMY ROZWIĄZANIE!
Jemzdrowo24_pl
#9 Pomysłodawca#

Jak w temacie, ktoś wie o co chodzi? Czy program szybkich dostaw właśnie został zlikwidowany? Mimo zawirowań z dostawą (jeszcze 😉 spełniamy wymóg 95% wysyłek tego samego dnia, a dzisiaj godzina zniknęła - Klient dostaje info o dostawie 3-7 grudnia w punkcie. Z tego, co widzę po ofertach tak jest też u innych Sprzedających. Ktoś podpowie, o co kaman? 

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27
ario872
#10 Popularyzator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_

Jakieś nowości będą? - bo u mnie tez poznikały informację o czasie dostawy.

oznacz moderatorów
_Likos_
#21 Demiurg#

@Jemzdrowo24_pl  no i słusznie

Jeśli nawet wysyłke zrobisz dziś to dostawa będzie miedzy jutro (03,12) a wtorkiem (07.12) w zalezności od formy dostawy.

Moim zdaniem to jest bardziej rzetelna informacja niż ta kiedy kupujacy widział dostawe 03,12 a przesyłke otrzymywał 06.12

Kurier także może nie dostarczyc paczki w 24h ( bo zgodnie z regulaminem usług może to trwac do 3 dni roboczych). Wiec według mnie ta informacja jest bardziej prawdziwa niż wczesniejsza prezentacja czasu dostawy

Myśle że paczki wysłane dzis nadal beda zakwalifikowane do programu szybkich wysyłek.

oznacz moderatorów
Jemzdrowo24_pl
#9 Pomysłodawca#

Przy tym bajzlu w firmach kurierskich, tak - jak najbardziej jest to dobry kierunek, ale... no właśnie - po co w takim razie jest ten program, skoro w ten sposób są wprowadzane zmiany? Godzina była bardzo dobrym rozwiązaniem. Nie wystarczyłoby zmienić formuły? Kup do... wyślemy dziś i dalej 3-7 w punkcie? Bo niestety teraz możemy gdybać, czy zostaną zaliczone te paczki, czy nie. Komunikatu zero, piszę do Allegro, że widzę, że u wszystkich ta godzina zniknęła, a pracownik Allegro pyta, czy mieliśmy o opóźnienia z wysyłką ostatnio 😄

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Jemzdrowo24_pl Przepraszam Cię za tę sytuację. Oficjalna informacja na ten temat pojawi tutaj już niebawem. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Myszaa618
#8 Zapaleniec#

 

Witam,

1 Sprawa na gorąco, to zawsze w pt przy moich aukcjach widniał napis, kup do godziny 13 w sobotę w punkcie, od pólnocy mam przewidywana dostawa we wtorek.

Z nerwów zmieniliśmy, że nawet do 14 jak kupią to wyślemy tego samego dnia, lecz nic to nie dało.

Jest to dla mnie o tyle istotne, że mam w ofercie również zabawki, których nikt nie kupi z dostawą na wtorek, bo Mikołaj przychodzi w poniedziałek.

Dodam, ze mam 100% skuteczności wysyłek deklarowanych również tych z wysyłką tego samego dnia, 

Pilnie proszę o interwencję  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Dodam, że przed północą widniał napis: dostawa przed mikołajkami

 

 

2 sprawa to:

 

30.11 ok godziny 15 dostaliśmy email, że:

"dziękujemy za udział w akcji promocyjnej "Zrealizuj target w kampanii Black Week i zgarnij dodatkowe benefity". Twój wynik w kampanii to: 99.79% wyznaczonego celu."

Prawdopodobnie, jeszcze tego samego dnia (po otrzymaniu wyników) 2 klientów zapłaciło za rzeczy kupione podczas trwania kampanii liczące się do targetu a sfinalizowało właśnie 30,11

Czy można zrobić jeszcze jedno przeliczenie,

Pytam, bo brakująca kwota może być w tych 2 opłaconych zamówieniach.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Myszaa618 wyjaśniam to dla Ciebie, gdy tylko otrzymam odpowiedzi, wrócę z nimi tutaj. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Myszaa618
#8 Zapaleniec#

Dziękuję

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Myszaa618 czy możesz podać mi numery tych dwóch zamówień z 30.11.2021, które mogłyby wpłynąć na wynik kampanii? To na pewno przyspieszy konsultację.
Sprawdziłam, że wysyłka wiadomości z wynikami była zaplanowana na 1.12.2021r, czy możesz też upewnić się jaka była data przesłania Ci wyników, być może te dwa zamówienia zostały już wliczone. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Myszaa618
#8 Zapaleniec#

email z wynikami był Wt, 30.11.2021 14:47

Na piechotę trochę mi zejdzie, a i ręki sobie uciąć nie dam, z tym mi się nie spieszy 😉 poczekam

 

Bardziej te przewidywane czasy dostaw mnie interesują..

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Myszaa618 jasne rozumiem, dziekuję za informację. 
Jeżeli chodzi o czasy dostawy to @mdrogeria ma rację. Z powodu opóźnień w przewozie przesyłek wydłużyliśmy przewidywany czas dostawy o jeden dzień roboczy. Tutaj więcej szczegółów na ten temat. 
O drugą sprawę dopytuję, poproszę Cię o cierpliwość, bo możliwe, ze będę mogłą odpowiedzieć dopiero po weekendzie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Myszaa618
#8 Zapaleniec#

Witam, czy coś wiadomo ?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Myszaa618 przepraszam, że musiałaś czekać na odpowiedź w drugiej sprawie.
W akcji promocyjnej Black Week uwzględniania była wartość sprzedaży, a nie wpłat podczas trwania kampanii. Także to kiedy kupujący zapłacili za przedmioty nie ma znaczenia. Liczy się sama wartość sprzedaży podczas trwania akcji promocyjnej. 
Dlatego wynik zrealizowanego celu pozostanie bez zmian. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Myszaa618
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informację, ale wróćmy do tematu 1, bo dzisiaj - niedziela pokazuje mi ,że Kupujący otrzyma towar w czwartek ?, pod koniec zeszłego tygodnia wróciło wszystko do normy,nawet w piątek do godziny 14 była informacja "Kup do 14:00 w sobotę w punkcie", dodam, że skuteczność wysyłek na moment pisania wynosi 100%, Moja konkurencja ma, że w środę w punkcie, a ja mam, że dopiero w  czwartek

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Myszaa618 podpowiem Ci odnośnie 1. tematu . Inpost ma poślizgi pewnie nie wszystkie paczki docierały do klientów na drugi dzień po nadaniu i wielki algorytm allegro ustawił przewidywaną dostawę na wtorek . Mam dokladnie to samo i nic z tym nie zrobisz .Z nadania w środę / odebrał kurier /2/3 paczek w doręczeniu jest dopiero dzisiaj .

oznacz moderatorów
Myszaa618
#8 Zapaleniec#

Dzięki

oznacz moderatorów
PerfectService
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry Wszystkim!
Od tygodnia "walczę" z konsultantami o uznanie 3 przesyłek załadowanych w paczkomat przed 16:00 i dostarczonych odbiorcom następnego dnia.
Allegro nie uznało tych przesyłek "na czas" z nieznanych mi powodów i uparcie odmawiają ich wliczenia do statystyk.
Czy nie potrafią się przyznać do błędu, czy zwyczajnie nie ma sensu dyskutować z tzw. "konsultantami" ?

Przesyłka nr:
685312766181007113996773

685312766159300117422702

685312766102449115067283

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@PerfectService Cześć. Czy mogę Cię prosić o podanie również numerów tych trzech zamówień? 

oznacz moderatorów
PerfectService
#8 Zapaleniec#

Proszę:

c0e9e7c1-50ff-11ec-962e-092ca3674d3c

e0c66261-511a-11ec-b085-ad5f9e50b0d9

0a492301-510e-11ec-b6bb-9bf1b4965330

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@PerfectService Dziękuję. Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów