Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Temat już chyba kiedyś był ale nie mogę znaleźć na czym to stanęło.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dlaczego czasami nie pojawia się ikona mówiąca o tym, że klient wysłał wiadomość "sprawdź pytanie od kupującego"? Chodzi o to pole w prawym górnym rogu gdzie jest ikona FV/paragonu oraz wysyłki?
Tak samo jak wejdzie się już w dany zakup, to w polu: "Wiadomość od kupującego" brak jest takiej informacji.
Jest to spory problem, bo po pierwsze nie wiemy czy klient coś napisał do danego zakupu po drugie trzeba wchodzić w wiadomości i szukać po nicku klienta zamiast od razu przechodzić do konkretnej wiadomości.
@Autozaslony czy jesteś w stanie podać przykład wiadomości, dla której nie otrzymałeś powiadomienia?
Syrena_zT Tak oczywiście,
dc2cc371-1bbf-11f0-be8f-ffb41faac387 to nr zamówienia, tak będzie chyba najlatwiej.
Klient wysłał wiadomość, ale przy zamówieniu nie ma o niej żadnej informacji.
Co jakiś czas się zdarzają takie sytuacje. Jakbym poszukał to jeszcze kilka bym znalazł ale w sumie na tym przykładzie widać, że Wasz system czasami to pomija.
@Autozaslony dzięki! Zweryfikuję to i wrócę do Ciebie z informacją 🙂
@Autozaslony w tym konkretnym przypadku kupujący wysłał wiadomość przez centrum wiadomości, ale nie skorzystał przy tym z opcji "Zapytaj o zakup" w widoku szczegółowym zakupu. W takiej sytuacji nie jesteśmy w stanie powiązać wiadomości z konkretnym order Id i dlatego nie widzisz tego oznaczenia przy "sprawdź pytanie od kupującego".
Syrena_zT Ok. Dzięki za wyjaśnienie.