anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak kodu odbioru przesyłki Pocztex Allegro

ComfortArt
#9 Pomysłodawca

Witam.
Chodzi o zamówienie: 095fe511-cb7f-11f0-a6a9-715108f26109
Kupujący zgłosił, że nie może odebrać przesyłki Allegro Pocztex z punktu odbioru Żabki, bo nie otrzymał żadnego kodu odbioru, ani na e-mail, sms, czy na aplikacji mobilnej.
Proszę o interwencję, aby kupujący mógł odebrać przesyłkę.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ComfortArt Jeśli jesteście w kontakcie, przekaż klientowi, że kod powinien być widoczny w zakładce Moje zakupy przy właściwym zamówieniu. 

 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

ComfortArt
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Kupujący twierdzi, że w zakładce "Moje zakupy" również nie ma kodu odbioru. Proszę o interwencję i może wygenerowanie kodu odbioru i przekazać go Kupującego. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ComfortArt Proszę, żeby kupujący skontaktował się z nami w tej sprawie bezpośrednio.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@ComfortArt

Napisz w tej sprawie na bok@pointpack.pl z kopią na kontakt@poczta-polska.pl

Za przesyłki w Żabkach odpowiada Point Pack, bez względu na firmę kurierską. 

oznacz moderatorów