Witam.
Chodzi o zamówienie: 095fe511-cb7f-11f0-a6a9-715108f26109
Kupujący zgłosił, że nie może odebrać przesyłki Allegro Pocztex z punktu odbioru Żabki, bo nie otrzymał żadnego kodu odbioru, ani na e-mail, sms, czy na aplikacji mobilnej.
Proszę o interwencję, aby kupujący mógł odebrać przesyłkę.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@ComfortArt Jeśli jesteście w kontakcie, przekaż klientowi, że kod powinien być widoczny w zakładce Moje zakupy przy właściwym zamówieniu.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Kupujący twierdzi, że w zakładce "Moje zakupy" również nie ma kodu odbioru. Proszę o interwencję i może wygenerowanie kodu odbioru i przekazać go Kupującego. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
@ComfortArt Proszę, żeby kupujący skontaktował się z nami w tej sprawie bezpośrednio.
Napisz w tej sprawie na bok@pointpack.pl z kopią na kontakt@poczta-polska.pl
Za przesyłki w Żabkach odpowiada Point Pack, bez względu na firmę kurierską.