Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mamy włączoną dostawę Allegro DPD z dostawą za granicę w tym również do Niemiec, ale klientka nie może zamówić towaru z dostawą do tego kraju.
Wyskakuję jej informacja że "Sprzedający nie wysyła do Twojego kraju, Zmień adres dostawy lub wybierz inną metodę dostawy."
@hurtkosmetyki_pl Cześć. 🙂 Sprawdziłam tę sytuację na Twojej losowej ofercie i dostawa za granicę jest dostępna bez problemu. Czy Kupująca nie próbuje przypadkiem wpisać kodu pocztowego, który jest nieobsługiwany? Można sprawdzić to tutaj.
Niemcy: 18565, 25845, 25846, 25847, 25849, 25859, 25863, 25869, 25929-25933, 25938-25942, 25946-25949, 25952-25955, 25961-25970, 25980, 25985-25990, 25992-25994, 25996- 25999, 26465, 26474, 26486, 26548, 26571, 26579, 26757, 27498, 78263-78266; 83256
Którą ofertą Kupująca jest zainteresowana? Możesz podać mi numer?
@ko_alka W takim razie podpytam klientkę o dokładny adres dostawy i kod pocztowy który ma wprowadzony.
Widziałem że klientka ma kilka produktów w koszyku, a pytanie zadała z oferty: 11695228964
@ko_alka
Klientka podała kod pocztowy 27308 oraz miejscowość Kirchlinteln,
mówi że wcześniej zamawiała jeszcze pod drugi adres w Niemczech i tam przesyłki były realizowany a teraz nie może tam nic zamówić. Wyskakuję jej ta sama informacja.
Kolejną cenna informacją jest że ten sam problem ma u wszystkich sprzedających, nie tylko u nas.
@hurtkosmetyki_pl A czy możesz przesłać mi login tej Kupującej na spolecznosc@allegro.pl lub zaprosić Kupującą do tego wątku na Gadane? Wtedy prześlę tę sprawę do Działu Technicznego i sprawdzimy co się dzieje na koncie Klientki
@ko_alkawysłałem na maila 🙂
@hurtkosmetyki_pl Wracam do Ciebie z odpowiedzią. Ten komunikat jest związany ze zmianami, które weszły w życie od 1 lipca. Jako serwis musimy dostosować się do regulacji związanych m.in z opakowaniami, które państwa członkowskie wprowadzają w odpowiedzi na dyrektywę UE o EPR (rozszerzona odpowiedzialność producenta).
Żebyś mógł wysyłać produkty do krajów członkowskich, musisz to robić zgodnie z lokalnym prawem. O ile regulacje EPR w państwach takich jak Czechy czy Hiszpania nie wymagają sprawdzania poprawności numerów EPR, to już Niemcy i Francja - tak.
W związku z tym tylko Sprzedający z wpisanymi i zweryfikowanymi przez nas niemieckimi numerami EPR będą mogli realizować zamówienia do tego kraju.
Żeby dodać do konta Allegro numery EPR musisz wejść w zakładkę Dane konta, a następnie w sekcji “numery EPR” kliknąć [Sprawdź dane]. Na swoim mejlu powinieneś znaleźć wiadomość, w której informowaliśmy o tej zmianie.
Dzięki za odpowiedź, szczerze mówiąc przeoczyłem te zmiany 😛