Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Mam problem 03.02.2025 sprzedałem konsolę.
Dostałem maila o zawieszeniu konta itp. pojęcia nie mam czemu ale ok.
Paczka wysłana do kupującego jeszcze tego samego dnia.
Paczka odebrana przez kupującego i potwierdzenie wiadomością, że wszystko ok.
Daje znać zgodnie z instrukcją do allegro i czekam na możliwość wypłaty.
Konfiguruję opcje wypłaty, opłacam prowizję itp.
A cały czas nie mam możliwości wypłaty.
Wqrzać się zaczynam bo piszę wiadomości ale nikt nie odpisuje na nie.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Ja mam to samo,
tydzień temu wysłałem skany dok firmowych a konto dalej zablokowane i nie mogę pobrać swoich środków które wpłacił kupujący. Jakaś parodia, Allegro prowizje pobrało ale wciąż nie odpisuje, nie oddzwania, nie wygląda to dobrze, zastawiam się czy tego nie zgłosić na policję bo chodzi o kilka tys zł które blokują.
@Client:101024863 Ale kasę przytulić to potrafią, 😒
Mam to samo,też nie mogę od tygodnia wypłacać. Dajcie znać jak rozwiązaliście ten problem
Po wysłaniu 4 @, i kilku umówionych ale nieskutecznych kontaktach telefonicznych oraz pisaniu na czacie , przed chwila dostałem @z All że moje konto już zaakceptowało PayU i Allegro Finanse ale Przelewy24 jeszcze mnie weryfikują. Jakiś koszmar, prowizje wzieli, kasą obracają a ja nie mam dostępu do swoich pieniędzy ! Napisałem im aby odblokowali konto i umożliwili dysponowanie swoimi środkami za pomoca PayU i Allegro Finanse a Przelewy24 niech sobie dalej weryfikują.
@Client:101024863 Nałożona na Twoje konto blokada jest najprawdopodobniej przyczyną braku możliwości wypłaty środków. Poprosiłam o pilne udzielenie Ci odpowiedzi w sprawie mailowej numer 49595435,
Bardzo chętnie odpowiem jednak nie dostałem żadnej wiadomości.
Obie formy wypłaty jak widać są skonfigurowane poprawnie, a mimo to nie mam możliwości wypłaty środków.
Cześć, @Client:101024863. Widzę, że już wymieniasz wiadomości z naszym działem bezpieczeństwa. Jeśli potrzebujesz dodatkowych wyjaśnień, to swoje pytania kieruj właśnie tam, przez korespondencję mailową.