anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wypłaty środków

Client:101024863
#2 Obserwator#

Cześć,

Mam problem 03.02.2025 sprzedałem konsolę.
Dostałem maila o zawieszeniu konta itp. pojęcia nie mam czemu ale ok.
Paczka wysłana do kupującego jeszcze tego samego dnia.
Paczka odebrana przez kupującego i potwierdzenie wiadomością, że wszystko ok.
Daje znać zgodnie z instrukcją do allegro i czekam na możliwość wypłaty.

Konfiguruję opcje wypłaty, opłacam prowizję itp. 
A cały czas nie mam możliwości wypłaty.

Wqrzać się zaczynam bo piszę wiadomości ale nikt nie odpisuje na nie.

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Client101024863_0-1739875874582.png

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Arturion_eu
#2 Obserwator#

Ja mam to samo,

tydzień temu wysłałem skany dok firmowych a konto dalej zablokowane i nie mogę pobrać swoich środków które wpłacił kupujący. Jakaś parodia, Allegro prowizje pobrało ale wciąż nie odpisuje, nie oddzwania, nie wygląda to dobrze, zastawiam się czy tego nie zgłosić na policję bo chodzi o kilka tys zł które blokują.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:101024863 Ale kasę przytulić to potrafią, 😒

oznacz moderatorów

zbychu6633
#1 Nowicjusz#

Mam to samo,też nie mogę od tygodnia wypłacać. Dajcie znać jak rozwiązaliście ten problem 

oznacz moderatorów

Arturion_eu
#2 Obserwator#

Po wysłaniu 4 @, i kilku umówionych ale nieskutecznych kontaktach telefonicznych oraz pisaniu na czacie , przed chwila dostałem @z All że moje konto już zaakceptowało PayU i Allegro Finanse ale Przelewy24 jeszcze mnie weryfikują. Jakiś koszmar, prowizje wzieli, kasą obracają a ja nie mam dostępu do swoich pieniędzy ! Napisałem im aby odblokowali konto i umożliwili dysponowanie swoimi środkami za pomoca PayU i Allegro Finanse a Przelewy24 niech sobie dalej weryfikują.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101024863 Nałożona na Twoje konto blokada jest najprawdopodobniej przyczyną braku możliwości wypłaty środków. Poprosiłam o pilne udzielenie Ci odpowiedzi w sprawie mailowej numer 49595435,

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:101024863
#2 Obserwator#

Bardzo chętnie odpowiem jednak nie dostałem żadnej wiadomości.
Obie formy wypłaty jak widać są skonfigurowane poprawnie, a mimo to nie mam możliwości wypłaty środków. 

Client101024863_0-1739891191173.png

Client101024863_1-1739891235881.png

 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:101024863. Widzę, że już wymieniasz wiadomości z naszym działem bezpieczeństwa. Jeśli potrzebujesz dodatkowych wyjaśnień, to swoje pytania kieruj właśnie tam, przez korespondencję mailową.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów