Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Mam problem 03.02.2025 sprzedałem konsolę.
Dostałem maila o zawieszeniu konta itp. pojęcia nie mam czemu ale ok.
Paczka wysłana do kupującego jeszcze tego samego dnia.
Paczka odebrana przez kupującego i potwierdzenie wiadomością, że wszystko ok.
Daje znać zgodnie z instrukcją do allegro i czekam na możliwość wypłaty.
Konfiguruję opcje wypłaty, opłacam prowizję itp.
A cały czas nie mam możliwości wypłaty.
Wqrzać się zaczynam bo piszę wiadomości ale nikt nie odpisuje na nie.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Ja mam to samo,
tydzień temu wysłałem skany dok firmowych a konto dalej zablokowane i nie mogę pobrać swoich środków które wpłacił kupujący. Jakaś parodia, Allegro prowizje pobrało ale wciąż nie odpisuje, nie oddzwania, nie wygląda to dobrze, zastawiam się czy tego nie zgłosić na policję bo chodzi o kilka tys zł które blokują.
@Client:101024863 Ale kasę przytulić to potrafią, 😒
Mam to samo,też nie mogę od tygodnia wypłacać. Dajcie znać jak rozwiązaliście ten problem
Po wysłaniu 4 @, i kilku umówionych ale nieskutecznych kontaktach telefonicznych oraz pisaniu na czacie , przed chwila dostałem @z All że moje konto już zaakceptowało PayU i Allegro Finanse ale Przelewy24 jeszcze mnie weryfikują. Jakiś koszmar, prowizje wzieli, kasą obracają a ja nie mam dostępu do swoich pieniędzy ! Napisałem im aby odblokowali konto i umożliwili dysponowanie swoimi środkami za pomoca PayU i Allegro Finanse a Przelewy24 niech sobie dalej weryfikują.
@Client:101024863 Nałożona na Twoje konto blokada jest najprawdopodobniej przyczyną braku możliwości wypłaty środków. Poprosiłam o pilne udzielenie Ci odpowiedzi w sprawie mailowej numer 49595435,
Bardzo chętnie odpowiem jednak nie dostałem żadnej wiadomości.
Obie formy wypłaty jak widać są skonfigurowane poprawnie, a mimo to nie mam możliwości wypłaty środków.
Cześć, @Client:101024863. Widzę, że już wymieniasz wiadomości z naszym działem bezpieczeństwa. Jeśli potrzebujesz dodatkowych wyjaśnień, to swoje pytania kieruj właśnie tam, przez korespondencję mailową.
Mam to samo - od grudnia. Dostarczyłem wszelkie dokumenty ponieważ konto było współdzielone. Zastanawiam się nad dalszymi krokami prawnymi w stosunku do Allegro.
Krótki opis:
- odrzucanie wpłaty z uwagi na fakt, że moja żona jest główną współwłaścicielką konta,
- po zdobyciu, dokonania opłaty za zaświadczenie z banku, wysłanie zaświadczenia do Allegro
- dokonanie przelewu próbnego - okazuje się że są dwie firmy które obsługują Allegro - wysłałem nie na tą firmę, pomimo braku jasnych informacji jaką firmę wybrać,
- ponowne dokonanie przelewu próbnego 20.03.2025 - czas na weryfikację 3 dni robocze,
- Allegro nie wywiązuje się z umowy pomimo dostarczenia wszelkich dokumentów, dokonania przelewu - status - oczekuje na weryfikację,
- brak jakichkolwiek zwrotnej informacji, że jest coś nie tak.
Rozumiem, że Państwo mają na swoim koncie moje środki, że trzeba zweryfikować tożsamość, ale powyższe świadczy o braku profesjonalizmu z Państwa strony.
Zwracam się o pilne uregulowanie tematu przez Allegro.pl, jak również wdrożenie przez Allegro działań w kierunku uzyskiwania jasnych informacji i bieżący kontakt.
Nadmieniam, że przetrzymywanie niezasadne środków finansowych jest podstawą do wdrożenia kontroli przez Urząd Skarbowy.
Tym razem na moją wiadomość odpisał doradca. Poszło szybko, krótka wymiana informacji, ponowne przesłanie dokumentów. Bardzo konkretny i profesjonalny. Widać że wszystko zależy od kompetencji pracowników. Czyli w ciągu 30 min można temat rozwiązać tylko trzeba trafić na kompetentnego pracownika. Pieniądze już na koncie.