Brak możliwości wypłaty z allegro lokalnie :(

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Mam problem z wypłatą środków, kiedyś robiłem to bez problemowo. Po rocznym niekorzystaniu z aukcji zacząłem korzystać na nowo, sprzedałem kilka przedmiotów i mam zablokowaną opcję wypłat. Kilku krotnie weryfikowałem dane i numer konta i nic nie pomaga.
Pod szarym przyciskiem mam komunikat:
''Czasowo zablokowaliśmy możliwość wypłaty środków. Nie udało się wypłacić środków na podane dane do wypłat, skontaktuj się z nami.''
Wysłałem zgłoszenie i nie mam odpowiedzi 😞
Zmieniałem sposób wypłat na żądanie i cyklicznie i nic nie pomogło.
Hellp..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro generuje zyski z odsetek, wiele osób teraz ma problemy z wyplata środków. A co sprzedawałeś bo czasem blokują do czasu realizacji zamówienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Książki sprzedawałem i mam jeszcze chęć sprzedawać dalej, ale jak mam problem z wypłatą kaski to się zastanawiam czy ma to sens?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tu coraz częściej i coraz więcej osób zadaje to pytanie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lsierzputowski Cześć. 🙂 Nie możesz zlecić wypłaty, ponieważ otrzymaliśmy zwrot poprzedniej wypłaty przez bank, która ponowne się zaksięgowała na saldzie wypłat PayU. Nie jest to żadne obracanie zyskami z odsetek, jak zasugerowano, tylko blokada nałożona dla Twojego bezpieczeństwa. Sprawdź poprawność danych i je zaktualizuj.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka nie widzę błędu w danych 😞 sprawdzałem kilka razy. Mogę prosić o dodatkową wskazówkę w czym może być problem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lsierzputowski Numer rachunku w zakładce Środki i historia operacji w sekcji "Dane do wypłat" się zgadza? Ponieważ przelew został zlecony na rachunek PL95***85, a na koncie wprowadzony jest inny numer (PL71***79)

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W sekcji dane do wypłat podałem mój aktualny numer konta, tego 95***85 już nie używam. Usunąłem to konto. W jaki sposób zaktualizować te dane?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lsierzputowski Po zmianie numeru konta do wypłat należy każdorazowo zaktualizować dane w Allegro. Przejdź do zakładki Ustawienia wypłat i kliknij [zmień]. W formularzu (https://allegro.pl/myaccount/Payu/PayoutsConfiguration.php?source=system) podaj poprawne i aktualne dane, następnie zleć przelew weryfikacyjny.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, to właśnie zrobiłem już w zeszłym tygodniu. Już nie mam możliwości zrobienia przelewu weryfikującego. Już to robiłem i wydaje mi się ze jest to już zatwierdzone.
Przelewy24 oraz payu mam w statusie aktywne.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ko_alka czy mógłbym jeszcze coś zrobić, żeby to naprawić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@lsierzputowski masz ustawione wypłaty na żądanie, czy gdy wejdziesz tutaj nie masz możliwości wypłacenie środków? Jeśli, nie to poczekaj proszę na naszą odpowiedź na zgłoszenie e-mail, nie przeprowadzaj już proszę kolejnych weryfikacji, ponieważ to może tylko wydłużyć ten proces.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość