Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zostały mi doliczone jakieś dziwne koszty dostawy i nie mogę ich zareklamować, bo formularz twierdzi że numer przesyłki jest nieodpowiedni. Co mogę z tym zrobić?
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ESSE_NET_PL podaj proszę numery przesyłek/zamówień, których dotyczą naliczone opłaty. Pomocne będzie również przesłanie zrzutu ekranu z formularza z widocznym błędem (na zrzucie uwzględnij proszę pasek adresowy strony, datę oraz godzine. Jeśli są widoczne jakieś dane prywatne, zasłoń je).
28611162119
1009137922316U
1007079804291U
1006073027920U
1007260027782U
1005483602846U
2861116211
1012362292384U
1010137568045U
@ESSE_NET_PL reklamacje, które dotyczą dodatkowych opłat możesz złożyć kontaktując się za pomocą formularza lub jeśli Twoje przesyłki zostały nadane przez Sales Center - bezpośrednio z formularza reklamacyjnego. Znajdziesz go w zakładce Przesyłki i podjazdy, kliknij [Szczegóły zamówienia] przy konkretnej przesyłce, a dalej [Reklamuj dostawę].
Przy składaniu reklamacji występuje błąd
Nr przesyłki jest raczej prawidłowy. Tylko próbujesz zgłosić reklamację do niewłaściwego przewoźnika.